Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 paź 2015, 17:56
kosmostrada a jesli idzie o raty polecam sklep euro rtv agd , ja tam lodowe bralam i masz raty 0% ---- nawet na 50 rat mozesz to rozlozyc .

acherontia-styx, hey , no plaszczyk mi sie podoba , upiore go jutro:)
czyli idziesz sie zwolnic?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 18 paź 2015, 17:57
Zosia_89, platek rozy, cześć dziewczynki :papa: filip133, na_leśnik, cześć chłopaki :papa:

mirunia, anka szklanka, spoko niedziela, wbiło nam 5 niezapowiedzianych osób na obiad :great: Ale nie było źle, od kiedy nie mam urojeń, że nie powinnam się widywać z rodziną, bo wszyscy myślą, że jestem nieudana, to nawet się cieszę jak ktoś przychodzi.

Pani od farmakologii mnie załamała, bo powiedziała, że objawy wytwórcze psychozy, to na przykład, że ktoś myśli, że jest kurą :hide:
No nic, cóż mogę powiedzieć, ku ku ku ku, kudak!

kosmostrada, biedna cyklopka, rozpracowała przepis na muffiny, a potem rzuciła mąkę i śmietanę na dobre :(

kosmostrada napisał(a): Sigrun, mirunia, W moim domu zrazy (zawijane lub "normalne") to są z wołowiny. Z pozostałych mięs to faktycznie roladki lub bitki. No a mielone to pulpety.

Bitki są płaskie, nie zawijane. Mielone (a.k.a. sznycle) są obtoczone w bułce tartej i usmażone, pulpety są bez skorupki, w sosie. Co ja czytam :lol:

acherontia-styx, też mam Rafaello, dwa pudełka, jest i pszenica i mleko, ale z miłości dane, więc może strawię 8)
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7967
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 18 paź 2015, 18:11
To dziwne.Sumerowie wiedzieli,że Ziemia jest okrągła.Skąd mieli wiedzę ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16492
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 18 paź 2015, 18:27
detektywmonk napisał(a):To dziwne.Sumerowie wiedzieli,że Ziemia jest okrągła.Skąd mieli wiedzę ?

Głowy nie dam, ale sądzę, że obserwacja horyzontu, zjawisk optycznych, może słońca i księżyca, zaćmień, przez wiele pokoleń. Ludzie w dawnych czasach głupi nie byli, po prostu czasem gorsza teoria zastępowała lepszą. Nie jest prawdą, że wszyscy do końca średniowiecza wierzyli w płaską ziemię, byli różni naukowcy w różnych miejscach na świecie, różne odkrycia, tylko nie wszystkie pisma zachowały się do naszych czasów.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7967
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 18 paź 2015, 18:30
I tu jest sedno,moich rozmyślań.Dlaczego potem,twierdzo,że jest płaska.Czyżby,potem na "nową odkrytą ?jest kulą ? :105:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16492
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 18 paź 2015, 18:35
detektywmonk, po kształcie morskiego horyzontu.

platek rozy, płaszczyk gustowny, ma fajny kołnierz. :great:
No i w sumie dobrze, że wyszłaś z domu na złość k....cy, trochę Cię pomęczyła, ale pokazałaś jej gdzie raki zimują. O!

Ja niedawno wróciłam ze spaceru, wyszłam z domu, żeby wyprostować kości i rozruszać kręgosłup i mięśnie nóg. Połaziłam, zrobiłam kilka okrążeń w spokojnej okolicy, dotleniłam się i zaraz chyba zrobię sobie kąpiel w rozgrzewającej soli kosmetycznej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4359
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 paź 2015, 18:46
cyklopka, Hey Slonce:! psychozy mnie przerazaja ale brednie tej Twojej pani jeszcze bardziej :D

mirunia, u Ciebie widze ze dzis tez ladniejsza pogoda? U mnie bylo calkiem ok , chlodniej niz wczoraj wprawdzie ale nie padalo wiec mozna bylo wyjsc z domku .
Balam sie isc , na klatke wyszlam a tu od razu zawrot glowy z lękow ale pomyslalam a wroce najwyzej.

Plaszczyk jutro upiore i bede miala na zajecia na cZwartek :yeah:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 18 paź 2015, 18:52
cyklopka napisał(a):Bitki są płaskie, nie zawijane. Mielone (a.k.a. sznycle) są obtoczone w bułce tartej i usmażone, pulpety są bez skorupki, w sosie. Co ja czytam :lol:


no walsnie :mrgreen: ;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 18 paź 2015, 18:53
SrebrnaSowa napisał(a):co to zrazu ? Zrazy ? :roll:


zalezy w którym regionie PL o to pytasz :mrgreen:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 18 paź 2015, 19:17
platek rozy, tak, pogoda dziś o wiele lepsza niż wczoraj. Trochę tylko pokropiło ok. 14ej, przyszła chmura, ale później nawet na kilka minut wyszło słońce.
Wyschnie Ci ten płaszczyk na czwartek? Nie wiem, czy wolno go wirować, żeby się szmatka nie zrobiła. Sprawdź skład tkaniny i przepis prania.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4359
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 18 paź 2015, 19:23
detektywmonk napisał(a):I tu jest sedno,moich rozmyślań.Dlaczego potem,twierdzo,że jest płaska.Czyżby,potem na "nową odkrytą ?jest kulą ? :105:

Tak. W pewnym momencie jakaś teoria/pogląd przeważały, potem odkryto na nowo. Wiele rzeczy w naszej cywilizacji odkrywano/wynajdywano po kilka razy, bo dawna wiedza przepadła.
Choćby katedra farmakognozji UJ odkrywa lecznicze właściwości roślin, które przed wojną znała każda babcia na Syberii.

platek rozy napisał(a):cyklopka, Hey Slonce:! psychozy mnie przerazaja ale brednie tej Twojej pani jeszcze bardziej :D

Dwa razy w życiu widziałam dinozaura w pokoju. Raz był to duży, czerwono-pomarańczowy tyranozaur, raz 9 młodych tyranozaurów, jednego miałam nawet na rękach. Miałam 8 lat kiedy Park Jurajski wszedł do kin :hide:

Terapeutka mi mówi, że nie każdy pacjent słyszy głosy, w moim przypadku był częściej problem z oceną sytuacji, np. przekonanie, że ktoś mnie lubi albo nie lubi, że ktoś się swoim zachowaniem odnosi do tego co ja myślę, chociaż nic nie powiedziałam ani nie okazywałam emocji :mhm: Teraz to się proste wydaje, jak wystawiłam łeb ponad to wszystko. Wydaje mi się, że w trakcie leczenia łatwiej zobaczyć różnicę niż w nerwicy. Bo jak ja już się dowiem, że lęk jest nieracjonalny, myślenie błędne, to mogę śmiało to skorygować podejmować decyzje i cieszyć się z rezultatów. A, nerwicowiec, za przeproszeniem, od początku wie, że lęk jest nieracjonalny i co zrobisz, nic nie zrobisz. :bezradny:

A w ogóle mieliśmy dzisiaj pierwszą pomoc. Prowadząca omawiała mechanizm omdlenia i od samego myślenia o tym prawie zasłabła :hide: Jak wróciła do formy mieliśmy ćwiczenia z układania człowieka w pozycji bocznej. Mamy 12 koleżanek i jednego kolegę, nikt nie chciał z nim ćwiczyć, bo się wstydzili, tylko ja normalnie raz-raz, bo trenowałam sztuki walki, ju-jutsu jest totalnie kontaktowe, mata mi nie straszna, w ogóle mnie takie coś nie krępuje. Jak oni/one chcą komuś pomóc, jak nie chcą dotykać ludzi? :bezradny: Dziwne. Z resztą w przerwie one siedziały na ławeczce, a ja ćwiczyłam taniec, bo była wolna sala.

Dobra, trzy szybkie pytanka, bo coś buczałam i nikt się miał okazji odnieść:

1. Czy powinnam się zastanawiać, czy jestem tylko koleżanką z pracy, czy wyluzować, dopóki nie zapytam wprost...?

2. Czy istnieje coś takiego jak przeczucia, czy jeśli serducho mówi, że wszystko idzie dobrą drogą to tylko moja wyobraźnia...?

3. Czy jeśli w polskich sklepach jest ubogi wybór martensów nie-glanowatych to zamówić sobie z UK, bo dostałam oczopląsu jak zobaczyłam ofertę głównego sklepu...? I tak w nich jutro przecież nie pójdę, a chciałabym...

Będę później :papa: Kurczę, nakręcona jestem, a mam parę rzeczy niezrobionych przez tych gości niedzielnych :bezradny:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7967
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 18 paź 2015, 19:29
Hej.
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 paź 2015, 19:34
mirunia, aa jednak go nie upiore bo pisze zeby czyscic chemicznie---- ma 48 % welny , to chyba w miare porzadny.
To musze dziada zaniesc do pralni , popytam bo kiedys byla promocja i byla kazda sztuka odziezy za 12 zl.Mam jeszcze moj zakiecik ten co kupilam za piatala tez do czyszczenia.

cyklopka, ja bym zamowila na zagranicznej stronie pod warunkiemz e przesylka nie wynosi wiecej niz buty ;)
Co do pytania pierwszego to ja bym go zaprosila na kawe i zrobila jakies kroki zeby znajomosc zatrzymac i zeby sie rozwinela dalej . Tyle ze ja mam chyba inne podejscie bo ja zawsze uwazalam ze szkoda zycia na czekanie i lepiej wziac sprawy w swoje rece :mhm:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 18 paź 2015, 20:06
platek rozy, oddasz go na wiosnę do czyszczenia, a teraz sprawdź, czy ma czysty kołnierz i mankiety, jeżeli tak, to weź go uprasuj przez szmatkę gorącym żelazkiem (żeby się nie świecił), i przede wszystkim podszewkę uprasuj, ale uważaj, żebyś jej nie spaliła/stopiła, bo najczęściej jest syntetyczna.
Dzisiaj go powieś na balkonie, (żeby nie spadł!) to fajnie nawilgotnieje, wełna się wyprostuje i łatwiej wtedy prasować.
A dlaczego na wiosnę? Bo niedługo wskoczysz w grubszą kurtkę, a płaszczyk będzie się i tak dusił w szafie.

No tak jakoś wymyśliłam :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4359
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do