Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 02 lut 2014, 10:47
Faraway, a to jeszcze poznasz jakiś odpowiednich może na jakieś studia idź
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 02 lut 2014, 10:48
Faraway, problem z facetami odwieczny dylemat...ale faceci maja problemy z kobietami , wiec sie wyrówna.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez sidney 02 lut 2014, 10:49
Widzę, że całkiem sporo nas z Krakowa, fajnie :D
Pozdrawiam wszystkich, spokojnej niedzieli.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
26 gru 2013, 17:59
Lokalizacja
Kraków/podkarpacie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 02 lut 2014, 10:52
sidney, no jest kilka osób tutaj możecie browar spokojnie zrobić
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 02 lut 2014, 10:53
sidney, Witaj i pozdrawiam :smile:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Faraway 02 lut 2014, 10:53
nerwosol-men, jestem na studiach tylko same baby mam... taki kierunek
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lut 2014, 10:54
sidney, witaj :))) wzajemnie;)))
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 02 lut 2014, 10:55
Faraway, no tak , ale studia dobre miejsce zawsze na nowe znajomości , bo w pracy to już ludzie mają swoje życie i takie kontakty w pracy nie polecam :)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 02 lut 2014, 10:59
dzieeeeń doooooooobry :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 02 lut 2014, 11:01
gosiulek, witaj***
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 02 lut 2014, 11:01
gosiulek, siemka :)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 02 lut 2014, 11:01
hej haniu :* jak samopoczucie?

-- 02 lut 2014, 10:02 --

hej nerwosol :smile:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 02 lut 2014, 11:02
gosiulek, u mnie ok, pije kawe..by sie obudzic :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 02 lut 2014, 11:04
haniu ja trochę wypiłam...mnie kawa szybko budzi :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do