Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 wrz 2015, 19:19
Zosia_89, a ja tez cwicze i sie fit odzywiam , schudlam 6 kilo :) bo jakos na nowych hormonkach napuchlam i mi tyle przybylo.

Hmmm u mnie lepiej to chyba nie.
Zmuszam sie do wszystkiego a wczoraj mialam dzien rozmemlany i rozpaczajacy.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15934
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 13 wrz 2015, 19:32
Teraz zamiast bólu gardła mam katar.

Piję herbatki, i na zajęciach, i po powrocie. Ale zbiorę się jutro do pracy, bo nie będę brać zwolnienia lekarskiego z powodu kataru. 37,2*C - niby niewiele, ale się czuję, jakby mnie ktoś kopną. Ledwie sobie daję radę, jak jestem zdrowa, a zaziębiona to już nie wiem, jak sobie poradzę :hide:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8543
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 13 wrz 2015, 19:47
cyklopka, sezon przeziębieniowo - grypowy się zaczyna :bezradny: mnie też coś bierze od kilku dni, ale się nie daję na razie ;) Ty też się nie daj :!: :P
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5568
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 wrz 2015, 19:49
cyklopka, moze tran zażywaj ,ja bralam go od pazdziernika do marca wtedy gdy pracowalam na uczelni bo mam obnizona odpornosc przez endo .
Pomagal ,mniej sie zaziebialam.
Tulam Cie cieplutko:**********
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15934
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez NN4V 13 wrz 2015, 20:25
Niedzielne popoludnie. Obiad, chaszcze i torowiska, czyli zwiedzanie Wrocka od dupy strony. :D
__regvar __no_init volatile unsigned char flags Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4720
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 13 wrz 2015, 20:27
Hejo :D
Ah, ale mnie bark dziś wieczorem nawala, masakra... :/ Strasznie dawno mnie tak nie bolał... I nie wiem czemu, przecież mnie nie przewiało dalej ani nie miałem żadnego ciężkiego wysiłku fizycznego...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 13 wrz 2015, 20:47
filip133, Najlepszości ! ;) :smile:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5568
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

przez Mae 13 wrz 2015, 20:48
filip133, umierasz.
Trolololololo
Mae
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
06 sie 2013, 22:22

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 13 wrz 2015, 20:49
acherontia-styx, a dziękuję :D I wszystkim innym którzy tu pisali życzenia :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

przez Mae 13 wrz 2015, 20:51
A masz urodziny? To hepi berzdej. :D
Trolololololo
Mae
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
06 sie 2013, 22:22

Spamowa wyspa

przez bonsai 13 wrz 2015, 20:52
filip133, tort był? Dmuchałeś z całych sił, że tak to enigmatycznie ujmę?

Sam coś bym zjadł, ale nie wiem co... Taki oto dylemat pojawił się wieczorową porą.
bonsai
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 13 wrz 2015, 20:54
bonsai, też bym coś dziabnęła, ale też nie wiem co :D
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5568
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 13 wrz 2015, 20:57
bonsai, nie było :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez NN4V 13 wrz 2015, 20:57
Kura chodzi po podwórku i zawsze coś do dziobania znajdzie. :mrgreen:
__regvar __no_init volatile unsigned char flags Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4720
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do