Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 01 wrz 2015, 22:27
Sigrun, Kochana, moje chęci nijak się mają chwilowo do moich możliwości... :bezradny: Ja mam problem z jeżdżeniem sama po Trójmieście, a Kraków, ło matko... :hide: Ale pracuję nad tym... Najbardziej mi szkoda tego, jak moja przyjaciółka mieszkała w Londynie i mogłam sobie tam pobyc ( a to takie moje marzenie zobaczyc Londyn), a koopa , nie byłam w stanie dojechac.
No ale trudno, jeszcze to pokonam.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7408
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 01 wrz 2015, 22:29
kosmostrada, co sie odwlecze... Dasz rade na pewno. Silna z Ciebie kobieta :)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 01 wrz 2015, 22:31
Sigrun, ano bry ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 01 wrz 2015, 22:31
Sigrun, Dzięki. Nie tracę nadziei, choc to smutny temat, bo ja uwielbiałam podróże.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7408
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

przez bonsai 01 wrz 2015, 22:32
kosmostrada, jeśli jakoś dałabyś radę, to na pewno nie rozczarowałabyś się Londynem. Fajne miasto, mimo iż baaaardzo zatłoczone. Byłem ostatnio z sześć lat temu, dawno, ech.
bonsai
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 01 wrz 2015, 22:32
kosmostrada Tarnobrzeg mniejszy, zapraszam ;D


Co do Krakowa: ja chciałbym się wybrać w październiku do Krakowa na koncert Farben Lehre albo Akurat... Są całkiem blisko siebie, no ale raczej na wynajęcie jakiegoś miejsca do spania w Krakowie mnie nie stać... Zobaczę czy w ogóle na jeden chociaż koncert dałbym radę przyjechać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 01 wrz 2015, 22:35
acherontia-styx, co taka minka?

kosmostrada, dasz rade :)

filip133, no ja z kraka wiec pibedziemt tam pare dni.... Dopoki moja mama nas nie wyrzuci :mrgreen:
A noclegi nie sa takue mega drogie... Jakiegos hostelu poszukaj
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 01 wrz 2015, 22:42
Sigrun, nom, porozglądam się jak będę wiedział że jadę... :) i na ile i na który koncert... ;P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 01 wrz 2015, 22:46
Sigrun, A nic, tak mi się wstawiła :smile:

Ole wichura u mnie :hide: zaraz jak walnie deszcze/gradem/burzą to będzie apokalipsa :yeah:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 01 wrz 2015, 22:47
bonsai napisał(a):kosmostrada, jeśli jakoś dałabyś radę, to na pewno nie rozczarowałabyś się Londynem. Fajne miasto, mimo iż baaaardzo zatłoczone. Byłem ostatnio z sześć lat temu, dawno, ech.


O na pewno byłabym zachwycona! Zresztą mnie żadne miejsce na ziemi gdzie byłam, nie rozczarowało, bo zawsze znalazłam coś fajnego, czy urokliwego. Sam fakt że było po prostu inaczej, było wystarczająco ekscytujące.

filip133, W Tarnobrzegu zapewne też znalazłabym jakieś fajne miejsce... ;)
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7408
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 01 wrz 2015, 22:49
kosmostrada, to kiedy przyjedziesz? ;D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 01 wrz 2015, 22:56
filip133, Może przyjdzie taki dzień, kiedy wiele osób zobaczy mnie na żywo. ;) Póki co, cieszę się z tych postępów, które robię i byle tak dalej.

Czas spróbowac pospac. Zyczę Wam również spokojnej nocki!!! :papa:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7408
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 01 wrz 2015, 22:59
Dobrej nocy :D
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 02 wrz 2015, 00:37
Je tu kto?
Avatar użytkownika
Online
Posty
5852
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do