Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 sie 2015, 14:31
acherontia-styx, moja T tez tak cos mowila , dokladnie jak Ty napisalas.:)

filip133, ja jestem strasza duzo od Ciebie i jeslibym dostala stopien a staralam sie to bym dostala i rente , i nikt nawet nie mowil ze byloby inaczej wic to dziwne.I ten epizod mam ponad dwa lata wiec zachorowalam po 30 .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 19 sie 2015, 14:34
platek rozy, może coś się w przepisach zmieniło... Albo zus stara się oszczędzać jak może i jak najmniej rent wydawać. Mi nie przyznali ani na pierwszej komisji, ani na odwołaniu, tylko poszedł pozew do sądu... Tylko całkowitą niezdolność do pracy na dwa lata dostałem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 sie 2015, 14:40
filip133, jak masz calkowita niezdolnosc to jak masz pracowac iz a co zyc? Zapytaj Lusesity Dolores ona ma tez calkowita niezdolnosc i ma rente socjalna.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 19 sie 2015, 14:52
Na życzenie miruni i płatka róży zdjęcie mych włosów:P
ogólnie zdjęcia beznadziejne bo światło do dupy i ciężko samemu coś porządnego zrobić, a no i ja taka nieuczesana :P
jak wyprostuje i ułoże włosy wyglądają miliard razy lepiej ;) ale że dzisiaj w sumie siedze w domu to mi się nie chciało :P

Obrazek
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5579
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 19 sie 2015, 14:52
platek rozy, kosmostrada, trochę latam w kółko i macham łapkami, ale udało mi się uiścić opłatę za to zaświadczenie o niekaralności, tak że jeden papiór już mam załatwiony.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8706
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 sie 2015, 14:54
acherontia-styx, cudne masz te wloski :105: :105: Bardzo ladny odcien! :great: :great: :great:


cyklopka, a od 1 wrzesnia zaczynasz?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 19 sie 2015, 15:05
platek rozy, dzięki :smile: śmiać mi się do dzisiaj chce, bo zrobiłam sobie to ombre w maju, przychodze w czerwcu do T., a ta też se ombre zrobiła, papuga :P
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5579
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Aurora88 19 sie 2015, 15:33
kosmostrada, ja jeszcze pamiętam jak to jest ;) z nastrojami. Chociaż w sumie od zawsze mam osobowość lekowa, ale ogólnie dolinki też się zdarzają będąc 'zdrowym' tylko on zazwyczaj trwają krótko i ten lek jest inny. To jest taki stres ktory moze mobilizować albo lekko paraliżować, ale nie przejmuje kontroli nad ciałem, a tak mam w przypadku nerwicy. Kilka dni temu zaistniala u mnie sytuacja, ze się czymś stresowalam i to nie był lek. Czułam wyraźną różnice. Było to lżejsze i minęło szybko. Z nami jest chyba taki problem ze nie mamy narzędzi zeby z tymi dołkami walczyć, jak juz jest to się w nim pograzamy zamiast to przemyśleć...
od śmiechu dusza tyje i dostaje silne grube łydy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
21 kwi 2015, 13:47
Lokalizacja
Poznań

Spamowa wyspa

przez bonsai 19 sie 2015, 15:43
Oświadczam, że nie widzę ombre użytkowniczki acherontia-styx. Jestem tym faktem zdegustowany, gdyż przecież miałem zobaczyć!
bonsai
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 19 sie 2015, 15:48
platek rozy napisał(a):cyklopka, a od 1 wrzesnia zaczynasz?

Właśnie to jest śmieszne, bo muszę być na rozpoczęciu roku, ale też muszę być na praktykach. Do przyszłego tygodnia ogarnę sposób na rozdwojenie się.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8706
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 19 sie 2015, 15:52
Dzień dobry Starym i Nowym Wyspiarzom! :papa:

Ja też nie widzę zdjęcia, mam jedynie napis "obrazek" i tyle :bezradny:
Może innym sposobem trza go wstawić acherontia-styx, .... no przeca było zdjątko dedykowane m.in. dla mnie. :( :time:

Na razie Was czytam, odpoczywam po obiedzie, bom dzisiaj jakaś umęczona tym siedzeniem w pracy. :bezradny: Rozłażę się.

Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 19 sie 2015, 15:59 przez mirunia, łącznie edytowano 1 raz
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5037
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 19 sie 2015, 15:53
acherontia-styx, super włosy, zawsze takie chciałam miec, a nie napuszone siano na łbie... Pięknie wygląda ten ombre na długich włosach. :105: Moja koleżanka ma na średnich i to nie ten efekt.

cyklopka, No to jedna sprawa załatwiona! :great:

Chyba macie rację, normalnie człowiek też jest na sinusoidzie, tylko teraz wszystko jest takie wyolbrzymione i bacznie odnotowywane.

Ułożyłam papierki do kolażu, teraz tylko przykleic. Zrobiłam to bez zamysłu artystycznego, absolutnie intuicyjnie, nie dokonując już zmian po wyborze miejsca. Pokażę jutro na spotkaniu przyjaciółce, ciekawe co z tego wyczyta o mnie. ;)
Łyknęłam magnez , bo mnie zaczęło trzepotac po tych kawach. :silence:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8106
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 19 sie 2015, 15:55
bonsai, mirunia, ooo, a próbowaliście odświeżyć stronę? bo mi się normalnie wyświetla.

ale jakby co to macie tu link do zdjęcia:

https://lh3.googleusercontent.com/04CbsZzolR-2GsuWtH2HzLIaoG7e_pL-5aGmmG_Ubqn7-jHCCthYQQcH8I2Z3JyGiHGtkaTIgIlbckI=w1207-h529
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5579
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 19 sie 2015, 15:56
kosmostrada, sztuka intuicyjna :great: Jak ja zacznę malować, to właśnie w nurcie intuicyjnym ew. naiwnym, bo się nie chcę uczyć, hehe 8)

Obrazka nie widzę.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8706
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do