Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 02 sie 2015, 21:19
Mag14 napisał(a):Cyklopka po ile chodzą u Ciebie wyszywane portrety JP2 ;) :?:

Myślę, że to nie są tanie rzeczy, bo jest koszt samej kanwy, nici, no i czasu nie liczyłam w roboczogodzinach :bezradny:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8729
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 02 sie 2015, 21:21
Dobry wieczór! ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6194
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez high 02 sie 2015, 23:01
Misiu jasne, że fajny, czekał na winogrona ;) Ale a'propo tego zoo. Byłem w Chorzowskim. Myślałem, że przez ten czas, całą Unię i wszystkie niby wymogi, coś się tam polepszy. Tymczasem poprawa niewielka. Słyszałem wcześniej, że jest nowy pawilon, nazywany egzotarium... Porażka, liczyłem na coś lepszego... Trawa w klatkach wyrośnięta. O wiele lepsze wrażenie dają zoo w Opolu, czy Wrocławiu. Do Wrocławia chętnie bym pojechał, ale cena biletów jest masakryczna :shock:

mirunia, rower fajna rzecz :P Choć niedawno odkryłem, że moja kondycja nie jest na dobrym poziomie :P
kosmostrada, super, że u Ciebie motylki wróciły! :D
platek rozy, miłych snów! ;)
"Zawsze warto być człowiekiem,
Choć tak łatwo zejść na psy..."

Fluoxetinum
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
22 gru 2011, 17:12
Lokalizacja
Śląsk, Tarnowskie Góry

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Aurora88 03 sie 2015, 00:03
cyklopka, a jak tak odsypiasz, to może Ci brakuje jakiś mikroelementów? Magnez, coś? Ja wiem że to niepopularna teoria, ale sobie zrobiłam swego czasu intensywną suplementację i pomogło ^^
A historia ciotki epicka, fakt tego nie przebiję! :D

kosmostrada, uhhh, dzień spędzony nad morzem, jak cudownie, ale zazdroszczę!!! to brzmi pięknie :105:

platek rozy, to ci sami goście, którzy przyjechali w piątek? to faktycznie długo ich gościłaś, dałaś radę :) dobranoc, odpocznij sobie

high, mam nadzieję, że ten misiu ma tam dużo miejsca i nie czuje się samotny... tak piszesz że stan ogrodu niezbyt, mam nadzieję że nie odbija się to za mocno na zwierzakach.
od śmiechu dusza tyje i dostaje silne grube łydy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
21 kwi 2015, 13:47
Lokalizacja
Poznań

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 sie 2015, 01:53
oglądam ciekawy serial Zoo, o buncie zwierząt przeciwko ludzkości, dużo lwów i tygrysów a te koty mi sie podobają :great:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

przez NieznanySprawca2.0 03 sie 2015, 02:04
siema jetodik
jak tam samopoczucie? :mrgreen:
Posty
148
Dołączył(a)
31 mar 2015, 22:29

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 03 sie 2015, 03:30
NieznanySprawca2.0, o, ktoz to zawitał w nasze skromne progi.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 03 sie 2015, 08:26
Witam :papa:

Dzisiaj trochę wcześniej wstałem i jestem już po śniadanku a na śniadanie było kakao.
®
Avatar użytkownika
Online
Posty
10447
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 sie 2015, 09:14
Aurora88, tak , oni byli od soboty od przed poludnia . No ale i tak dlugo.
Jak sie czuejsz?:*******


JERZY62, :********* witaj :) ja dzis dla odmainy pospalam dluzej ;)

I witajcie Wszyscy :*******
Wstalam z migrena i @ , za chwile do madzi pedze i musze im powiedziec ze musze zrezygnowac :bezradny: przez ten zakichany kurs aktywnosci .
Martwie sie ze bede miala mniej pieniedzy bo za cale przedsiewziecie z Mops mam tylko 300 a u Madzi 250 zl wiecej.
Takze niestety moj powrot na rynek pracy bedzie mnie kosztowal glodowanie.
:?

Jakie na dzis plany???

U mnie znow upal , ponoc ten francowaty afrykanski ktory trwal ponad poltora tygodnia znow ma wrocic.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 03 sie 2015, 09:20
NieznanySprawca2.0, witam, a ostatnio dobrze dzięki, biore leki, czytam dobre książki, pracuje sobie i tak jakoś leci :-) a Ty jak tam? dawno Cie nie było tez probuje sie oderwać od forum i zaglądać od czasu do czasu ale jakoś nie idzie.


cześć wszystkim, miłego dnia.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Aurora88 03 sie 2015, 10:38
Cześć, dzień dobry :)

platek rozy, jeszcze nie otworzyłam drzwi balkonowych, boję się sprawdzać temperaturę, boję się upału... na szczęście jeszcze dzień wolny, nie muszę dziś nigdzie wychodzić.
Echh ta kasa, tyle z nią problemów, gdyby nie kwestie pieniędzy to człowiek byłby stokroć bardziej asertywny i mógłby sobie pozwolić na dyktowanie warunków :bezradny: Mam nadzieję że ktoś Ci pomoże i nie będziesz jednak głodować!


Miłego dnia, ja idę zrobić sobie śniadanko, herbatę i trochę się odprężyć przed pracą umysłową ;)
od śmiechu dusza tyje i dostaje silne grube łydy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
21 kwi 2015, 13:47
Lokalizacja
Poznań

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 sie 2015, 10:53
Aurora88, ja tez za upalem nie przepadam ,wrecz go nie znosze .
W tym, sek ze nie ma mi kto pomoc i bojam sie jeszcze tego ze jak np ze mnie w UM zrezygnuja to zostane bez pracy calkiem bo juz watpie zebym znalazla cos na szybko a Madzi rodzice beda musieli poszukac kogos na moje miejsce. Umowilam sie z nimi na srode ze z nimi porozmawiam i im powiem.


Mialam isc z mala na spacer ale za cieplo.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 03 sie 2015, 11:22
Dzień dobry!!!

U mnie też gorunc... Jeden plus tego, że wczoraj był prawdziwie letni wieczór i mogliśmy pójśc posiedziec na zewnątrz na zakończenie urlopu mensza. Wypiłam tylko małą lampkę wina, ale zawsze to zaliczony obowiązkowy punkt programu letniego. No i poparadowanie w sandałach na obcasie zaliczone. ;)
Zaraz idę na chwilę do pracy. Zobaczymy co dalej, ale nic mi się dziś nie chce, ot taki dzień.

platek rozy, Kochana*****, nie dziwię się, że goście wymęczyli.
Szkoda, że z Madzi musisz rezygnowac. Wiem, że się bardzo martwisz, ale bądźmy dobrej myśli, że coś dobrego z tego wyniknie - jakaś praca, która pieniążka Ci przyniesie. Sciskam mocno!

Aurora88, Ja ogromnie doceniam to gdzie mieszkam, ale rzadko korzystam z morza w sezonie ze względu na tłumy.
Może wieczorkiem nogę wystawisz, jak się zrobi przyjemniej.

Miłego dnia!!!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8179
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez high 03 sie 2015, 11:50
Witajscie! ;) :**
Aurora88, na szczęście były tam 2 misie ;)

Wstałem niedawno, budzik miałem wcześniej ale nie chciało mi się wstawać. Dziś muszę pomalować sufit u rodziców, zrobić zdjęcia, pojechać z tatą do klientów.
księżyc znika, ciepło się robi, więc czas zaświecić w tym tygodniu na motylki :D
Dałem moim ptaszkom kąpiel, już się pluskają :D
"Zawsze warto być człowiekiem,
Choć tak łatwo zejść na psy..."

Fluoxetinum
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
22 gru 2011, 17:12
Lokalizacja
Śląsk, Tarnowskie Góry

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do