Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 cze 2015, 20:56
mirunia, ale mnie na hormonkach tez przybylo wlasnie i dlatego mi sie to nie podoba i sie chce z leksza zredukowac :mhm: :mhm:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 cze 2015, 20:57
jetodik, a czemu sie jej nie podoba? to niech ona nie patrzy, a nie Ty masz rezygnowac z avka! Tobie sie ma podoba c a jakos innych nie razil . Wroc do avka a nie badz golas :uklon: :uklon: :uklon:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 18 cze 2015, 21:00
mirunia, Kochana jak dobrze wyglądasz, to super, nie ma co się martwic. Kiedyś tą Mirtę odstawisz i będzie spokój. Ja na moje ataki apetytu na wieczór miałam zawsze pod ręką słonecznik (najlepiej do łuskania, bo trzeba się napracowac) i nic słodkiego w szafkach. Mówiłaś kiedyś, że lubisz rower, to myk wieczorkiem parę kilometrów. :D
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7410
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 18 cze 2015, 21:00
platek rozy, ale ona nie moze nie patrzyć, bo piszemy czasami we wspolnych tematach, to nie byl rozkaz z jej strony tylko prosba, moze ten awek wywolywal w niej jakies natrectwo czy cos, wiec go usunalem, a swoją drogą jeszcze sobie ustawie jakiś fajny, lepszy tym razem :mrgreen:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 cze 2015, 21:02
jetodik, zawsze mozna dac ignora jak osoba drazni czyms , wiec dla mnie to nie problem .
Jakos mi tak dziwnie bez tego avka Twojego , zawsze z jakims avatarem Cie kojarzylam :smile:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 18 cze 2015, 21:03
jetodik, czekamy więc na Twojego nowego avka!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7410
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 cze 2015, 21:07
Kochani ide na kolacje :) :papa: :papa: Buziaki!

Moze jeszcze zajrze .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 18 cze 2015, 21:16
kosmostrada, kiedy mnie właśnie na słodkie rzuca, chociaż 2-3 kawałki czekolady wieczorem... krówek już nie kupuję od 2 tyg. :mrgreen: ale pączusia z jabłkiem lub wiśniami to i owszem, chociaż co 2 dzień :hide:
Rower uwielbiam, ale przez te zawroty boję się trochę teraz jeździć, żebym się nie "wykaramboliła" gdzieś :mhm:
Marszowy spacer teraz uprawiam. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 18 cze 2015, 21:21
mirunia, A spacer podobno najzdrowszy dla stawów. Czytałam, że powinniśmy się "sportowac" jak pierwsi ludzie - czyli dużo chodzic ( tak jak chodzili za pożywieniem, w poszukiwaniu np. zwierzyny), czasami krótka przebieżka ( bieg za dzikiem z włocznią ;) ), żeby serducho przez chwilę szybciej popracowało. Więc długie spacery plus regularne podbieganie np. do odjeżdżającego autobusu.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7410
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 18 cze 2015, 21:32
kosmostrada, no to tak właśnie robię jako ten "pierwotniak" :mrgreen: tylko przebieżki moje są zazwyczaj z siatami, a nie z włócznią ;) jak się kończy zielone światło w połowie przejścia :mrgreen:
Jutro planuję pójść pieszką na cmentarz, więc spalę trochę kalorii. Czasami podjeżdżam autobusem, ale fajna pogoda na spacer, więc będę dymać. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 18 cze 2015, 21:33
Hej Ludzie dzisiaj napięcie rozsadza mi łeb, właśnie wróciłem ze spaceru, kolega który szedł ze mła chciał zeskoczyc z mostu. przetrzymywałem go żeby tego nie zrobil. Cala powrotne dorgę odwodziłem go od samobójstwa przez co dostalem zwiekszenia objawów. Jestem teraz na odziale rehabilitacyjnym. Od 15 do 21 codziennie wychodze na spacery na miasto. Zobaczcie mój fanpage na facebooku. Troche tekstów wrzuciłem https://www.facebook.com/paslawskiwieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 18 cze 2015, 21:39
Płatek Róży ale ja nie chce być ignorowany :p
Kosmostrada, jutro nowy awek będzie, ale pamiętaj ze prawdziwe rekiny forumowe nie bawią się w żadne awki, logują się tylko w interesach 8)
Jerzy, Cloranxen utrzymywał równowagę, stał po stronie niewrażliwości, jak go zabrałeś to szalka się przechyliła w stronę nadwrażliwości, jednak mózg sam dąży do równowagi więc powinno być dobrze za jakiś czas, możesz też dietą np. http://slawomirambroziak.pl/legalne-ana ... o-poziomu/ i ćwiczeniami np. trening jacobsona, przeciwdziałać nadwrażliwości.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 18 cze 2015, 21:39
wieslawpas, witaj! Zrobiłeś dobrą robotę pilnując kolegę i rozmawiając z nim. Napięcie minie, jak się uspokoisz przed spaniem.
Dobrze Cię cię widzieć w lepszym nastroju i zdrowiu.
Nie mam fb więc nie zobaczę, przykro.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 18 cze 2015, 21:50
wieslawpas, Dobra robota Wiesiek! Dobry uczynek dziś zrobiłeś. Emocje opadną, to napięcie minie. Dobrze zrobic sobie jakąś relaksację.

jetodik, a jaki tu interes można zrobic, wymienic się lekami? ;)

mirunia, Mówisz, że idziesz jutro na cmentarz, to robisz sobie wolne z roboty?

Zrobię sobie kolejną herbatkę. Tylko nie wiem, co tu sobie zapodac, bo melisę już wypiłam.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7410
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do