Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 17 cze 2015, 18:56
platek rozy, Dzięki za tulasy Kochana, dzisiaj się bardzo przydają.
Rozumiem Cię Kochana, z dołków musimy się wygrzebywac, nie ma po prostu innej opcji.
Ja jeśc nie mogę, nawet dziś nic nie gotowałam, bo na widok jedzenia mnie mdli. Nawet truskawki nie przełknę. Mam nadzieję, że jeszcze wieczorem coś w siebie wcisnę, bo takiej osłabionej trudniej walczyc. Na szczęście młody miał dobry obiad na treningu, a monsz da sobie radę.
Piję herbatę z cytryną i zastanawiam się co z sobą zrobic, żeby jakoś ten wieczór minął. Młody mnie wyciąga, ale tym razem nie dam rady wyjśc, jest opcja, że się porzygam na ulicy. :bezradny:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7407
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 17 cze 2015, 19:12
platek rozy, kosmostrada, Lusesita Dolores, buzia :*

Właśnie siedzę i naprawiam koraliki lakierem do paznokci. Zaraz się zabieram za słuchanie nowej płyty i będę ją recenzować na gorąco :great:

Dzisiaj spałam od 7:00 do 10:00 rano, bo kawa i zapomniałam leków wziąć. W nocy zrobiłam koszulkę :brawo:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Online
I Miss Forum
Posty
7960
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 cze 2015, 19:14
kosmostrada, o jak ja Cie rozumiem , ranek mialam tez taki ze az mnie szarpalo na wymioty. Mysle ze to schodza nerwy z wczoraj.

Ja chyba tez sie nie skusze na te placuszki dzis bo mam apetyt nijaki.


cyklopka, o calkiem fajnie to wyszlo :great: :great: :great: :great:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 17 cze 2015, 19:26
Obrazek
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 17 cze 2015, 19:31
cyklopka, wow! :105:

platek rozy, Całkiem możliwe, że to są Twoje wczorajsze nerwy. Ja też tak często reaguje po czasie, gdy napięcie schodzi. Jutro będzie dużo lepiej. No to i placuszki zrobisz jutro.
Terapeutka powiedziała, że moje reakcje mogą byc takim "tąpnięciem" jako efekt, tego co przerabiamy na terapii. Brzmi to dla jakoś magicznie. :bezradny: Mam złośc i myśl, że do dupy z taką terapią, jeśli pogarsza mój i tak pożal się Boże stan.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7407
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 17 cze 2015, 19:36
Mnie też napięcie schodzi. Zróbmy kółko schodzącego napięcia.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Online
I Miss Forum
Posty
7960
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 cze 2015, 19:55
kosmostrada, jedna kolezanka mi opowiadala ze gdy przerabiala na terapii wazne dla niej tematy to miala niezle jazzdy i nawet mowila ze miala uczucie jakby ja skora palila zywce,m, :shock: co chwile sie kapala ,a el ze teraz juz jest duzo lepiej.

cyklopka, :D o niezla mysl :D ale bedziemy sie raczyly pysznymi herbatkami w tym kolku ?:D ku pokrzepieniu!

nerwosol-men, jak sie masz?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 17 cze 2015, 20:05
cyklopka, wow, koszulka wyszła bardzo fajna, tylko dlaczego nasze barwy zrobiłaś odwrotnie na kuli i na fladze- czerwono-białe?

Witajcie ponownie moje Dziewczynki!

To tulimy się dzisiaj wszystkie razem, bo ja też padłam po pracy na wyrko, głowę okryłam kocem i ucięłam komara z 1,5h. Chodzę śnięta i bez życia.
Całe szczęście, że mam apetyt i obiad zjadłam, więc jakąś tam energię w sobie mam.

Kosmostrada, trzymaj się Kochana jakoś, jutro zobaczy Cię doktor i oceni Twój stan. Może zmieni leki lub doda coś jeszcze.
Wszystko możliwe, że reagujesz tak mocno na terapię i przeżywasz wszystko z taką siłą i trudnością. Poproś T. "o łagodny wymiar kary", czyli coś na ugłaskanie lęków i zniwelowanie emocji. Na pewno mają na to sposób.

platek rozy, chyba tak, odzywa się wczorajszy stres u Ciebie... już jutro powinno Cię puścić.
Tak czytam o tych naszych wstrętnych zmaganiach z k...cą i zadaję sobie pytanie... kiedy to się skończy wreszcie i da nam odpocząć.
Mnie najbardziej dobijają zawroty i taka niemrawość, brak jasności umysłu. :hide:

nerwosol, wyłaź z tej filiżanki i nie czaj się! :D
Ostatnio edytowano 17 cze 2015, 20:07 przez mirunia, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4348
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 17 cze 2015, 20:07
Cześć kochani! :*

Niestety sesja się zaczęła i mam mnóstwo rzeczy do zaliczenia, ale powoli idzie do przodu. Poza tym znalazłem pracę więc teraz muszą pogodzić ją ze studiami. ;) Czekam już na piątek i wpadnę do Was na dłużej. Miłego wieczoru! ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 17 cze 2015, 20:19
mirunia, Kochana, no widzisz jaki dziś dzień, też musiałaś pospac. Nie wiem, kiedy to się wszystko skończy, co wydaje mi się , że już się od dna odbiłam, to znów budzę się z głową pod wodą... :bezradny:

nerwosol-men, Heloł! Ale ale... to nie wielkanoc... :D

Zebrec, Trzymam kciuki za sesję i gratuluję pracy! Faktycznie ładnie idziesz do przodu! :great:

cyklopka, A co będziemy robic w tym kółku? Jęczenie odpada, może tańce i śpiewy? :D

Wklejam wam zdjęcie koszulki, sięga mi za kolano, przypominam -dział męski :shock: Czy będę w niej wystarczająco mroczna? ;) Kurczę nie mam już swoich glanów. :?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7407
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Yvaine 17 cze 2015, 20:22
Hej Wszystkim :)

kosmostrada, gdzie kupiłaś?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
261
Dołączył(a)
15 sie 2013, 12:20

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 17 cze 2015, 20:24
kosmostrada, ha, gothka jak się paczy :great:

Możemy śpiewać tradycyjne pieśni albo co :mrgreen:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Online
I Miss Forum
Posty
7960
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 cze 2015, 20:24
mirunia, Slonce :********* ja tez dzis rzesami zamiatalam bo taka senna chodze .
A co dobrego gotowalas?
Mam nadzieje ze jutro juz lepiej sie bede czula , musze do Mops jechac po decyzje --- mam ponoc mniej pieniazkow przyznanych i to tez mi sen spedza z powiek.

Zebrec, a to trzymam kciukasy za seje :great: :great:


kosmostrada, ja bede pila herbatke w kolku :105: :mrgreen: a koszulo sukienka czad!!!! :great: :great: :great: podoba mi sie ale jesli to na faceta to chyba na Koszykarza :o
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 cze 2015, 20:25
Yvaine, hey , jak pisanie pracy????

Ja glowe umylam i sie uplumkalam . wieska zaraz zjem .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 6 gości

Przeskocz do