Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 18 cze 2015, 23:15
oj na dobre by mi wyszło ;)
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 18 cze 2015, 23:32
Ja pierniczę, co dzisiaj za dzień. Myślałam, że posiedzę w domu, a dzisiaj psychiatra, klientka przełożona z wczoraj i próba. A akurat rano się @ zaczęło. Nie że tylko ból, bo na to tableta mam, ale regularnie słabo, kolorowe kropki przed oczami, ledwie ustałam przed lustrem, żeby się uczesać i ledwie doszłam do taksówki. U psychiatry nic nie powiedziałam, bo nie miałam siły. Tylko coś o wynikach badań i że wolę jak jest gorąco, duszno i śmierdzi, niż słuchać hałasu przez otwarte okno. Wróciłam, wciągnęłam butelkę Coca-Coli, żeby nie zemdleć, zamiast robić angielski, to puściłam dziewczynce film, mam nadzieję, że jej mózgu nie uszkodzę tymi hiciorami z lat 80-tych.
Potem spałam po południu, pojechałam na próbę tylko dać stroje i nagrać cały układ na wideo, bo tańczyć nie mogłam.
Teraz wzięłam laptopa do łóżka, coś sobie pooglądam.

Wczoraj szukałam sezamków, był tylko baton z chałwy z utwardzonym tłuszczem roślinnym, białkiem jaja, którego mi nie wolno jeść i z wyciągiem z korzenia mydlnicy, który ma działanie zwiększające wydzielanie w drogach oddechowych :shock: Ktoś mnie chyba chciał skrzywdzić.

Ale sezamki nowy nałóg :uklon:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 19 cze 2015, 06:32
Dzień zaczyna się fatalnie. Nie mogłam zasnąć w nocy i obudzilam się rano z lękiem
Urodzona w1992r. Od 2006r z przerwami przerobiłam Relanium, Citabax, Arketis, Anafranil, Afobam, Fluanxol, Hydroxyzynę, Setaloft, Propranolol,Pramolan i Trittico. Po 9 latach walki radzę sobie sama, bez leków.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1291
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Eeyore 19 cze 2015, 08:27
Miłego dzionka świrusy 8)
Nothing is what it seems
Avatar użytkownika
Offline
Posty
188
Dołączył(a)
13 cze 2015, 17:46
Lokalizacja
Gdzieś na końcu świata, pomiędzy kołdrą a poduszką

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 19 cze 2015, 09:24
platek rozy napisał(a):kosmostrada, no to zobaczymy jak na terazniejszych lekach bedzie :******** oby lepiej!
Kochana mamy takie same reakcje ;) ja to nawet gorsze bo ja potrafilam przez caly miesiac na leku rzygac na ulicy. Stad decyzja ze mam jechac na samej terapii.
Tortilla z kurakiem :105: :105: :105:

detektywmonk, ja mialam 390 bo nie mam stalego dochodu zadnego innnego ,a Ty masz rente jeszcze do tego? czy same te pieniazki????

JERZY1962, Hey Jerzyku , a co sie dzieje? Doly ??? :(

Lusesita Dolores, to masz mega lekarke ogolna bo u mnie byz adna sie nie podjela i malo ktora sie podejmuje z tego clo slysze od znajomych.

A ja z kawki wrocilam zadowolona , odprezona , akumulatory naladowane. Nawet polazilam jeszcze sama po miescie , powlazilam do ciuszkolandow zeby poogladac i poszperac i jest dobrze.Wprawdzie nic nie kupilam bo kasy niet no ale samo szperanie w ciuszkolandach lubie :mrgreen: Troche kregoslup pobolewa ale zaraz go nasmaruje.

A na kolacje wlasnie powedrowaly do pieca cukiniowe placty :P z serem feta i kolendra. :105: :angel:

I uwaga! Zmnieszyl mi sie obwod w pasie o 2 cm i w biodrach o 2 normallnie hura fitkowe zarelko i spacery:P

Mam rentę i piMOPS.Też mało.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18339
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 cze 2015, 09:38
detektywmonk, no to ja mam samo to plus dorabiam sobie pilnujac dziecko , nie moge zadnej stalej pracy dostac :bezradny: mimo ze juz szukam kilka miesiecy.

Witajcie Wszyscy :********
Pogoda taka ze w ruch poszly kaloszki , glowa peka , wiec i tableta wzieta . Wychodze za 5 minut z domu.

Zycze Wam spokojnego piatku ! :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 19 cze 2015, 09:55
Dzień dobry!!!

A ja dziś pospałam do budzika (czyli 7.30) i nie rzygałam! :yeah: No i tyle plusów ( ale są). Zmulona jestem, ale wezmę jeszcze wcześniej tabsa, a poza tym możliwe, że organizm się przyzwyczai, jak pisała Mirunia. Lęk się objawił w pełnej krasie, ale próbuję go przeczekac. Poszłam z psem rano do apteki, nie był to super pomysł, bo było tam duszno i kolejka, ledwo wyrobiłam. Dreptałam w miejscu, jakby mi się siku chciało, oddychałam głęboko, czytałam apteczne promocje, tradycyjny cyrk...
Pogoda nie sprzyja odmuleniu, bo rano słoneczko, teraz już chmurzyska wyległy. Zaryzykuję kawę, bo mam copiątkowe sprzątanie i mimo klimatu "mucha w smole" trzeba powolutku porobic.

Miłego piątku wszystkim!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8269
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 19 cze 2015, 10:01
Widzę,że wszyscy mam dzisiaj "przymulony"dzień.U mnie pada od rana,w dodatku ciągle chce mi się spać.Oby ten dzień jak najszybciej minął.
Urodzona w1992r. Od 2006r z przerwami przerobiłam Relanium, Citabax, Arketis, Anafranil, Afobam, Fluanxol, Hydroxyzynę, Setaloft, Propranolol,Pramolan i Trittico. Po 9 latach walki radzę sobie sama, bez leków.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1291
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 cze 2015, 10:12
kosmostrada, Super:******** bardzo sie ciesze ze chociaz wymioty odpuscily!
Moze jak sie leki rozkreca to i lęki znikna :great:

PannaNatalia, :******** Hey , ano dzien przymulasty .

Ja zaraz z Madzia bede rysowala.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 19 cze 2015, 10:29
Hej Dziewczynki! :papa:

Pocieszę Was, bo u mnie też się przed chwilą rozpadało. Jest buro od rana, pochmurno i chłodno.
Tak, że nici z dzisiejszego spaceru na cmentarz - a miało być przyjemne z pożytecznym. :bezradny:

kosmostrada, przez pewien czas będziesz taka przymulona po doksepinie, ale oswoisz ten stan i powinno być coraz lepiej.
Ja na doksepinie przed laty pojechałam na 2 tyg. wycieczkę zagraniczną i było całkiem ok. Byłam wyciszona, spokojna, dobrze spałam i podziwiałam piękny świat... który sprawiał mi radość i zaciekawienie... było dużo chodzenia i zwiedzania i dawałam radę temu wszystkiemu!

A w aptece często mam takie stany jak duszności, zniecierpliwienie... i też czytanie wszystkiego co na półkach, byleby odwrócić uwagę od "siebie". :D
Jak czytam nasze posty i reakcje ludków, to odnoszę wrażenie, że wszyscy radzą sobie bardzo podobnie... taka samoobrona, by wytrwać pewne sytuacje.
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5144
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 cze 2015, 10:38
mirunia, kosmostrada, aptek nie cierpie ;) tez mam bardzo podobnie w nich , jak nie ma ludzi jest ok ale jak jest kolejka to zaraz mnie lapia herezje .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 19 cze 2015, 11:32
Ooo a myślałam,że tylko ja tak mam ;) Nie cierpię stać w kolejce,zawsze robi mi się słabo i tak jak Wy staram się zwrócić uwagę na coś innego.Zawsze mi się wydaje,że wszyscy się na mnie wtedy gapią
Urodzona w1992r. Od 2006r z przerwami przerobiłam Relanium, Citabax, Arketis, Anafranil, Afobam, Fluanxol, Hydroxyzynę, Setaloft, Propranolol,Pramolan i Trittico. Po 9 latach walki radzę sobie sama, bez leków.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1291
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 19 cze 2015, 11:41
:papa: :mrgreen: :papa: to dla Was!


Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5144
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 19 cze 2015, 11:55
Witam wszystkich :papa:

Ciągle pada ale tak naprawdę deszcz jest potrzebny bo sucho.

mirunia, piosenka OK :great:
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10628
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do