Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez Aranjani 06 maja 2015, 16:39
kosmostrada, to sie cieszę :)
Ja właśnie przetrzepałam swoją szafe... kurde... ile ja mam fajnych ciuchów o których zapomniałam :mrgreen:

Poprasowałam czesc rzeczy, powiesilam ładnie na wieszaczkach i nic teraz codziennie pokaz mody w miescie robic :lol:
Aranjani
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 06 maja 2015, 16:41
johnybastard napisał(a):Ale naspamiliście. :)

dobrze że powstało takie coś tutaj i nie banują ani nie dają ostów za off
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7869
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 maja 2015, 19:58
A ja wrocilamz chokolady :105: jaki sobie makijaz zrobilam ohoho :D
Niestety tak zaczelo padac jak z domu chcialam wyjsc ze musialam pedzic w kaloszkach :P
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 06 maja 2015, 20:07
platek rozy, Nie mam w ogóle parcia na słodycze ( zapewne lek) :shock: , ale wyjścia zazdroszczę...
Mówisz wypiękniłaś się Słonko? :105: Ja posmarowałam samoopalaczem nogi, bo chodzę z gołą kostką, no i zupełnie ta pęcina inaczej wygląda.
U mnie jeszcze pogoda się trzyma, nie kcę żeby padało, bo mam wtedy kłopot ze spacerami z psiurem. Weź tu sprzątnij kupę trzymając smycz, parasol i jeszcze z reguły siatę z zakupami... :?
Co będziesz robic Kochana? Ja poczytuję mądrą książkę.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7456
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 06 maja 2015, 20:11
Witajcie spamiarze Obrazek
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 maja 2015, 20:21
kosmostrada, Kochana a zrobilam sobie cieniowanie oczu od jasnego do ciemnego na zewnatrz a do tego jeszcze linerem kocie oko :105: i umazialam sie nowa szminka :D a Twoj kolorek Loreala widzialam , boska!Lubie takie kolorki.
Kochana a umyje sie , zjem kolacje i tez bede czytala. Zaczelam wczoraj dosc dobrze zapowiadajaca sie ksiazke i o trudnym problemie mowiaca(kazirodztwo)w dodatku naszej rodzimej autorki ----Malgorzata Warda "srodek lata"

JERZY1962, Jerzyku jak sie masz ?:********* cos malusko jestes :(
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 06 maja 2015, 20:22
JERZY1962 napisał(a):Witajcie spamiarze Obrazek

mówi sie spamerzy/trolle
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7869
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 maja 2015, 20:27
kosmostrada, jakiego samoopalacza uzywasz?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Wolfx 06 maja 2015, 20:30
platek rozy, Jesteś zrobiona na bóstwo,to zapraszam do Klubu Bahamas ;)
Wolfx
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 06 maja 2015, 20:31
JERZY1962, Jerzyku!!! Miło Cię widziec!

platek rozy, Szacun za oko. Ja tak tylko na duże wyjścia. Dziś do pracy machnęłam szeroko niebieską kredką i na to cieniutko przy rzęsach eyeliner i wio! No, sminka fajna, taka do roboty i do biedry... ;) Jeszcze nie doszłam do rosska , żeby obcykac tą Twoją, myślę, że wpadnę jutro przed pracą.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7456
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 maja 2015, 20:31
Wolfx, a to jeszcze musze w jakies sexy stroje wskoczyc :mrgreen: bo poki co to sie zadresilam:D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 maja 2015, 20:33
kosmostrada, Tobie ladnie w niebieskim do tych jasnych wloskow :105: :105: Bardzo Ci pasuje.
Ja strasnzie lubie sie bawic makijazem :mhm:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Wolfx 06 maja 2015, 20:33
platek rozy, Te kocie oko mnie intryguje ;)
Wolfx
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 06 maja 2015, 20:34
platek rozy, a bo tak jakoś nie mam weny do pisania :bezradny:

nieboszczyk, jak się pisze tak się pisz i jest napisane Obrazek :smile:
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 6 gości

Przeskocz do