Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 21 lut 2015, 19:41
kosmostrada, Papa:*

-- 21 lut 2015, 18:41 --

amelia83, Do napisania, malutka :*
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1523
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 21 lut 2015, 19:46
Czas na zmianę avka. ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6194
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 21 lut 2015, 19:48
amelia83, ksiązka świetna. Pamiętaj mniej otwarty umysł :great:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6112
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lut 2015, 19:56
mirunia, tez od razu lęki lapie jak mi kregoslup daje w kosc .

kosmostrada, ok , ciekawa jestem Twojej opinii .

Mialam chwile spokoju i zas mnie mydli .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 21 lut 2015, 20:03
Uciekam panie i panowie na KSW :) Do napisania robaczki !:*
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1523
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 21 lut 2015, 20:16
Enii napisał(a):amelia83, ksiązka świetna. Pamiętaj mniej otwarty umysł :great:

:****
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 21 lut 2015, 20:25
platek rozy, Płateczku chyba Cię raczej mdli, a nie mydli :D
Tak, wszelkie objawy kręgosłupowe powodują wzrost lęku, bo mamy wtedy wiele obaw, gdy ból, drętwienia nie dają spokoju.

Jak tam kisielek, przyjął się w żołądku?

-- 21 lut 2015, 20:27 --

Zebrec, avatar :great: bardzo przyjazny :D
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5038
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lut 2015, 20:34
mirunia, no mdli ale ja zawsze mowie ze mydli :D
Kochana ja mam tak samo , wystarczy jeden zawrot glowy czy dretwienie raz to zaraz chodze wylekniona co bedzie dalej ... Przez to ze tyle miesiecy cierpialam w ziwazku z kregoslupem.
Rozumiemy sie w tej kwestii bez slow.
Kisiel zjadlam i czekam :mhm:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 21 lut 2015, 20:38
Witajcie ponownie! ;)

Zjadłem spaghetti (muszę przyznać, że całkiem dobre mi wyszło). :D O 22 jadę po mamę, a później zobaczę jak się wieczór potoczy. Nie chce mi się siedzieć w domu. ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6194
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lut 2015, 20:40
Zebrec, o jaki fajny avek z Jimem Morrisonem:)

"We wszystkich wierszach sa wilki
we wszystkich oprocz jednego
piekniejszego od innych ..." :)
Znasz Jego wiersze?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 21 lut 2015, 20:42
platek rozy, niestety nie, ale muzykę znam. Bardzo lubię The Doors.
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6194
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lut 2015, 20:43
Zebrec, tez ich ogromnie lubie :) od dawna . jak bedziesz mial dostep do wierszy , poczytaj , polecam:)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 21 lut 2015, 20:47
platek rozy, dzięki. Zaraz sobie zobaczę w necie. ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6194
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lut 2015, 20:50
Zebrec, :) a nawet sobie wlacze ich plyte bo dawno nies luchalam.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do