Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 lut 2015, 16:11
comatom, Hey :******* jak sie masz????? :) :smile: :smile: :smile:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez comatom 10 lut 2015, 16:12
platek rozy, bez zmian zaraz jade do domu
..Łzy nie są oznaką naszej słabości, ale dowodem na to, że nasze serce nie wyschło i nie stało się pustynią...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
453
Dołączył(a)
27 sty 2015, 20:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 lut 2015, 16:12
PannaNatalia, ja tez sie bojam jak cholera jasna :time: :time: :time: :time: :time:

-- 10 lut 2015, 16:12 --

comatom, no a ja juz sie pobeczalam :cry: :cry:

-- 10 lut 2015, 16:15 --

amelia83, Kochanie Ty musisz na terapie isc wlasnie zeby moc nad soba popracowac bo jak nie masz miec lekow jak Ty w ogole sie nie akceptujesz:********** Kochana i dasz rade , zobaczysz. Ja to wiem.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 10 lut 2015, 16:15
platek rozy, ja mam traumę związaną ze stomatologią,jak miałam 7lat dentystka przycięła mi język wierłem i przez jakiś czas sepleniłam,od tego czasu panicznie się boję...
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 10 lut 2015, 16:16
amelia83, to co powszechnie u niektórych uznaje się za "życie", wcale życiem być nie musi.

Ech, wróciłam od psychiatry, nie zdążyłam wszystkiego opowiedzieć, zamknęli mi drogerię po drodze i teraz już nie wiem, gdzie kupić klej do rzęs, bo w Rossmannie nie ma. To są problemy zaiste. Kupiłam tylko hennę, na dobry początek.

PannaNatalia, JERZY1962, Zalatana23, cześć.

Teraz w planach mam, hmmm, przygotować materiały na lekcję, pograć w grę, poczytać książkę, pouczyć się na chemię, jechać do klientki... a mam ochotę położyć się na pancerzyku i machać odnóżami.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7973
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 lut 2015, 16:17
PannaNatalia, no to sie nie dziwie wcale :( :( pozniej ciezko to przeskoczyc i czlowiek sie boi bo gdzies lek w nim zostaje .
Ja tez sie bojam bo raz mi tak 8 usuneli ze dziasla cieli , zszywali , a pozniej jeszcze mi to spaprali i mi sie nie goilo , ponad miesiac dzienw dzien na opar\trunki i ponad dwa tygodnie antybiotykow :(

-- 10 lut 2015, 16:19 --

cyklopka, a ja . a ja :papa: :papa: :papa: :**********

-- 10 lut 2015, 16:21 --

Juz sie jesc az bojam :shock: :shock: :shock: skoro zeby na bulkach sie lamia :shock: :roll: :roll:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 10 lut 2015, 16:23
cyklopka, hej :papa: platek rozy,po tym co napisałaś jestem przerażona...boję się też,że dentysta nie da mi znieczulenia bo biorę leki
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 lut 2015, 16:24
PannaNatalia, a to sie wykluczaja antydepresiaki z przeciwbolowymi i znieczulajacymi? chyba zastrzyk mozna dac normalnie.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 10 lut 2015, 16:42
platek rozy, nie wiem ale jestem przewrażliwiona na pukncie łączenia leków,jak mnie boli głowa to zawsze biorę tylko pół tabletki i to też tylko wtedy gdy już nie mogę wytrzymać
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 10 lut 2015, 16:48
Teraz zaczęliśmy na farmakologii układ nerwowy, niedługo będę wiedzieć wszystko i będzie się można ze mną konsultować. Muszę z tego dostać piąteczkę.

Ech, okazało się, że nie ma już w sprzedaży maskotki z takiej jednej animacji, która mi zawsze humor poprawiała. Szkoda mi było kasy na zamawianie z zagranicy, chciałam poczekać aż będziemy robić jakieś zbiorcze, a teraz już go nie ma w sklepie internetowym :cry:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7973
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 lut 2015, 17:20
cyklopka, a o jaka maskotke chodzi????

PannaNatalia, ja niestety tez nie lubie laczyc lekow a musze bo mam kilka chorob i jestem i na hormonkach i na lekach na blednik i tak jakos coraz to cos nowego dochodzi.
A propos widze ze wypozyczylas :dziennik pozytywnego muyslenia" jestem ciakawa Twojej opinii:)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 10 lut 2015, 17:27
Dzień dobry wszystkim :papa: :papa: witajcie :papa:

Obudziłam się dziś z bolącą głową, brałam raniutko efferalgan i pomógł na trochę i teraz znowu boli. W pracy miałam zasuw jak pierun, potrzebna była koncentracja... a tu łeb boli, ale jakoś dałam radę i przeżyłam ten trudny dzień :hide:
Pogoda... trudno nazwać to pogodą, to jakiś ponury, mżawiasty dzień. Rano ślisko jak cholera, wszędzie wysypane było na grubo piaskiem, teraz pada jakieś "coś", poza tym mgliście... ogólnie do d... z taką pogodą, obrzydliwa.... nic dziwnego, że łeb pęka :time:
Dobrze być w domku z kubkiem herbaty w ręce i mieć to już poza sobą :P

platek rozy, ściskam Cię Kochana. Dziewczyno, co się dzieje, że zawsze coś "przeskrobiesz" ? :silence:
Koniec z bułkami w takim razie, skoro ząbki łamiesz. A może ta jedynka była już jakaś słaba lub wcześniej leczona, no musiała być jakaś przyczyna tego. :bezradny:
Szukaj dobrego dentysty na nfz, nawet te prywatne gabinety mają umowę z nfz i ząbki na przodzie, bodajże do czwórek są leczone bezpłatnie, czasami z dopłatą za jakieś super wypełnienia lub specjalne znieczulenia. Ja zawsze dopłacam za znieczulenie 20zł, bo daje mi jakieś tzw czyste, bez żadnych domieszek, ze względu na nadczynność tarczycy.
Wypytaj o wszystko, może tylko nadbuduje ząbek i nie trzeba robić koronki? Nie zaniedbaj tej jedynki, bo zacznie boleć i wtedy :bezradny:

A teraz kaszka manna, miękkie drożdżówki, jajeczko na miękko, chlebek urywany, a nie nadgryzany, zupki itp. :D
Dasz radę, trzymam kciuki Kamilko :great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4368
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 lut 2015, 17:33
mirunia, o Kochana :********** ja mam taka sama pogode , i tez juz sie ciesze ze w domku siedze. Zjadlam obiad (miekkie kluchy ze sosem pieczarkowym :evil: :roll: ) i teraz zrobie kawke z mlekiem:)
Najwazniesze ze dalas rade! :D

Wiesz ja mialam go plombowanego dwa razy i chyba byl juz wlasnie slaby przez to a w bulce sie trafilo ziarenko i ja je akuerat tym zebem ugryzlam :(
Normalnie jakas klatwa nad ma glowa wisi czy co?
Jestem ciekawa co mi zaproponuja z tym zebem ale sadze ze trzeba bedzie korone zalozyc bo on sie sporo ukruszyl i wyglada to dramatycznie i paskudnie :? :? :? :hide:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 10 lut 2015, 17:59
platek rozy, idź jutro się zapisać na wizytę. Myślę, że masz jakiś swój gabinet na nfz... i nie bój się fotela, teraz można bezboleśnie leczyć zęby. Są super gabinety, z klimą, muzyką i rtg na miejscu.

Ja teraz odpoczywam, założyłam kołnierz, bo ciągnie mnie ból od szyi do ucha i do skroni... migrena połączona z szyją :silence:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4368
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do