Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 28 sty 2015, 21:58
amelia83, empik mam bliziutko, więc mogę taką szybką akcję sobie zrobic. Jechac gdzieś to by mi się nie chciało, po to żeby okładki pooglądac. ;)
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7410
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 28 sty 2015, 23:46
Dobry wieczór kochani! Tak sobie przeglądam forum na tablecie i dochodzę do wniosku, że ciężko się przestawić z laptopa.

Jutro rano muszę jechać na uczelnię, napisać kolokwium. Jeszcze dzisiaj coś obejrzę i lecę spać. Spokojnej nocy!
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 29 sty 2015, 10:42
To ja dzisiaj pierwsza mówię dzień dobry?

Zaraz się zwijania na shoppen ;)
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7963
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 29 sty 2015, 11:18
Dzień dobry!!!

Wzięłam dziś wolne w pracy, żeby spokojnie ogarnąc chałupę, spakowac nas, bo wyjeżdżamy w weekend i przyjeżdża moja siostra zając się psem. A że będzie urzędowac z koleżanką plus dwoje dzieci, to muszę naszykowac pościele i przygotowac wszystko dla gości. Jutro nie mam chwili czasu.
Od rana walczę ze szmatą, było ponuro, ale teraz chwilami zza chmurzysk wychodzi słoneczko. Chyba zrobię sobie przerwę i pójdę z psem złapac trochę fotonów.
Noc dziś w miarę, budziłam się, ale nie aż tak strasznie jak wczoraj. Może to dzięki relaksacji puszczonej przed snem? Wiem już, dlaczego to się dzieje - wyjeżdżamy i mam mega lęka. Muszę jakoś dac radę, choc czuję ten ściśnięty żołądek i ogólnoustrojową galaretę przez cały czas.

Miłego dnia wszystkim!

cyklopka, hej hej! Koniecznie napisz, co żeś upolowała na shoppingu.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7410
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 29 sty 2015, 11:22
Hej! U mnie dziś w miarę,tylko od wczoraj chodzą mi po głowie myśli żeby rozstać się chłopakiem..
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 29 sty 2015, 11:26
kosmostrada, mopem megaleka i do wc
Witam Ludki
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4415
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 sty 2015, 11:54
Hey Dziewczyny :******** :papa: :papa: :papa:

kosmostrada, :********* a na pewno an wyjezdzie bedzie fajnie :) Zreszta jak sie zle poczujesz zawsze mozecie wrocic? Ale bedziesz sie czula dobrze i niezle sie bawila , zobaczysz:)


A ja dzis chodze jak pijana , nie wiem czy to od cisnienia na dworze bo jest niskie , czy od migreny ... chodze i sie obijam po scianach a slaba jestem jak nie wiem ... Plakac mi sie chce na to samopoczucie.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Cognac 29 sty 2015, 11:55
Hej!

PannaNatalia, dlaczego? Co się dzieje?
Tylko spokój może nas uratować.
Mój blogowątek na forum.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
546
Dołączył(a)
14 kwi 2014, 20:18

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 29 sty 2015, 12:02
Dzieńdoberek wszystkim spamowiczom ;)

platek rozy, prawdę mówiąc ja też dupowato się czuje, nie jestem słaby ale drgają we mnie nerwy :?
Może później będzie lepiej.
Idę zjeść coś słodkiego i napije się później gorzkiej herbaty.
Uwielbiam gorzką herbatę po zjedzeniu czegoś słodkiego.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9012
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 29 sty 2015, 12:14
Dzień dobry :papa:

Jak dobrze siedzieć w ciepłym pokoju, gdy za oknem zawierucha i kurzawa! Od 3 godz. sypie śnieg i wieje, więc typowy krajobraz zimowy z zawieją, a ja w zaciszu służbowego pokoju zamiast z książką przy kominku :105:

kosmostrada, no kochana, nic nie mówiłaś/pisałaś, że gdzieś wyfruwasz na weekend, a myślę, że na dłużej.
Uszczknij rąbka tajemnicy i zdradź, gdzie się wypuszczasz na wywczasy... na długo?
Bardzo Cię rozumiem, że masz reisefieber przed wyjazdem i stąd te kłopoty ze spaniem i takie ogólne roztelepanie. Jak już siądziesz do samochodu, to wszystko minie i poczujesz się bezpiecznie... a na miejscu będą czekać miłe wrażenia. :great:
Oczekuj więc dobrego samopoczucia na nowym miejscu i fajnego relaksu.

cyklopka, tosia_j, :papa: :papa:

-- 29 sty 2015, 12:17 --

platek rozy, hej kochana :papa: Ja dzisiaj czuję się podobnie, też mną huśta na lewo i prawo. Mam zaburzenia równowagi, ale grzecznie siedzę za biurkiem, żeby się nie przewrócić. To pewnie pogoda i nerwy razem wzięte, może póxniej minie... taka nasza zasrana dola!!! :? :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 29 sty 2015, 12:21
Cognac, nie wiem sama co się dzieje..na początku było dobrze,naprawdę myślałam,że mnie rozumie ale chyba się pomyliłam.Teraz jak pyta jak się czuję i napiszę mu,że średnio albo mam lęki to wcale nie odpisuje albo pisze dobranoc(nawet jak jest wcześnie)Nie mogę mu nawet powiedzieć jak się naprawdę czuję bo on zaraz ucina rozmowę.Zapytałam go wczoraj czy nie wie co ma mi powiedzieć w takiej sytuacji i dlatego woli mnie zostawić z tym samą,napisał,że dokładnie tak.Mam wrażenie,że on chce być ze mną tylko wtedy gdy jest ze mną ok.Powiedziałam mu,że wolałabym żeby rozmawiał ze mną o byle czym,nawet jeśli miałby gadać głupoty niż gdy nagle urywa nam się rozmowa(kontaktujemy się tylko przez fb bo jest za granicą).Nie wiem sama o co mu chodzi,czy moja choroba go przerasta..sam namawiał mnie na terapię ale chyba myślał,że po kilku wizytach problem będzie rozwiązany.Ja nie wymagam od niego wiele bo dobrze wiem,że komuś kto nie miał doświadczenia z nerwicą jest ciężko się odnaleźć w związku z taką osobą jak ja ale na miłość boską rozmawiać trzeba..
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Megi_ 29 sty 2015, 12:31
PannaNatalia, to niestety tak juz jest, że jak ktoś nie przezył tej choroby to nie zrozumie...Mam podobnie z mężem...Chciałby niby pomóc, ale wyglada to tak ze ciagle sie mnie pyta jak moze mi pomoc po czym stwierdza ze on nie moze mi jak widac pomoc... Nie wie co ja przezywam co czuje wiec jedyne co potrafi to powiedziec ze mam wyluzowac :why: już sie robi :(

JERZY1962, ja uwielbiam cos słodkiego po dużej wyżerce ;) ale herbaty bez cukru to nie da rady :)

platek rozy, :papa: pamiętam Cie z moich wizyt sprzed ponad roku :* nadal sie widze udzielasz :) milo Cie przeczytac :*

u mnie dzis słońce i nawet ciepło. Niezła wiosna tej zimy :yeah:
..."Troszczysz się i niepokoisz o wiele, a potrzeba mało..." ( Łk 10, 42)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
466
Dołączył(a)
29 paź 2013, 16:08
Lokalizacja
Wrocław

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 29 sty 2015, 12:37
Megi_, mój chłopak nawet nie pyta o to jak mi pomóc,nawet nie mówi,żebym wyluzowała.Wystarczy,że dam sygnał,że się trochę słabiej czuję i on już albo milczy albo mówi,że idzie spać.Czuję jakby mnie olewał..a w związku chodzi o to żeby być razem jak jest dobrze i jak jest źle.Nie wiem jak mam z nim porozmawiać o tym
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 29 sty 2015, 12:55
Witajcie ludziki!

Przed chwilą wróciłem ze szkoły. Na szczęście udało mi się poprawić trudne kolokwium. :yeah:

Nie lubię rano wstawać, ale fajnie tak czasami wcześniej zacząć dzień, załatwić do trzeba i później mieć wolne. ;) Miłego dnia!
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do