Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 11 sty 2015, 21:28
Ludzie! przestańcie się stresować! Osoba, która ma poważne zamiary samobójcze nie obwieszcza tego całemu światu. A już na pewno, na przykładzie Wiesława, po przegapieniu wyznaczonej godziny, nie wyznacza sobie następnej "godziny 0", tylko jak sądze wisi jej to czy jest to noc czy środek dnia.
Ewidentna próba zwrócenia na siebie uwagi i być może wołanie o pomoc, tylko co to za wołanie o pomoc skoro się tej pomocy nie chce przyjąć.

-- 11 sty 2015, 20:29 --

A tak poza tym o ile się nie mylę pisanie na forum o zamiarach samobójczych/sposobach na popełnienie samobójstwa jest zabronione.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5563
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 sty 2015, 21:29
wieslawpas, nie tylko mam takie tematy ale zycie sie toczy dalej czy jestem chora czy nie jestem , i tez miewalam i miewqam mysli samobojcze ale chodze na terapie i staram sie wyjsc z mojej choroby.
Jeszcze kilka dni temu tez bardzo zle sie czulam , mialam caly czas lęki , wiec nie mow ze Ty masz najgorzej bo nie wiesz jak kazdy z nas sie czuje . to ze nie pisze w kolo tylko o nerwicy nie znaczy ze nie cierpie!

I nie bede w kolo pisala tylko o tym bo to najprostsza droga do tego zeby nigdy sie nie wyleczyc. Ja nie zyje nerwica a zyje i funkcjonuje mimo niej !
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 11 sty 2015, 21:30
Pisanie pomaga Wieskowi rozladowac troche napiecie. I tego sie trzymajmy
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5269
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 11 sty 2015, 21:32
tosia_j, ale niech nie pisze takich rzeczy bo ludzie tutaj się stresują niepotrzebnie.
Każdy ma prawo źle się czuć i wylać żale na forum, ale bez przesady.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5563
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 sty 2015, 21:32
Argish, dwa i pol roku terapii po dwa spotkania w tygodniu. terapia grupowa z mna, wyprobowane 4 leki coaxil, solian, wenla, citbax. Najgrosze jest to ze to napiecie zlapalo mnie 7 stycznia gwaltownie, i bez wczesniejszych objawow.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7832
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 11 sty 2015, 21:33
ja wpadłam tu wczoraj na chwile, widziałam tylko post wiesia z tym testamentem i teraz od pół godz jestem i nie jestem w temacie co się działo przez ten czas.....
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez khaleesi 11 sty 2015, 21:34
dokladnie zgadzam sie z platek rozy, acherontia-styx, veni_vidi_vici_80, Zebrec, amelia83 to ze ktoś nie zamula po tematach to nie znaczy ze jest kurna super.
tak samo samobójca nikogo nie informuje. bardzo nieładnie ze do ostatniej chwili czekales na nasze reakcje
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Argish 11 sty 2015, 21:34
wieslawpas, to może czas połozyc się do szpitala na kilka tygodni, ustawić leczenie, terapie. Myślisz, że śmierć jest taka łatwa i najlepsza?
Tegretol 1-0-1
Deprexolet 0-0-1
Propranolol - doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3062
Dołączył(a)
30 lis 2014, 19:16

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 11 sty 2015, 21:34
platek rozy, platek nie denerwuj się kochana! Ja to już mu jakieś parę postów temu usiłowałam wytłumaczyc, że nie po to jesteśmy na spamowej, żeby tylko i wyłącznie jęczec i wszyscy tutaj mamy swoje problemy.
Na spamowej się wspieramy, odpczywamy, dajemy energię, pobieramy ją , cieszymy się, smucimy, gadamy o dupie Maryni, ale wszyscy jesteśmy chorzy!!!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7874
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 sty 2015, 21:35
platek rozy, ja nie mam zadnych lekow, tylko to napiecie co sie z Toba dzialo w te gorsze dni?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7832
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 sty 2015, 21:35
kosmostrada, no bo tak jest a ktos mi bedzie zarzucal ze lae ja mam problem ze wody nie mam.
Zatrzeslam sie az!
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 11 sty 2015, 21:36
wieslawpas, koleś ja choruje od 13 lat, wszystkie leki brałam, 3 terapie grupowe i 3 indywidualne, wielu psychiatrów po drodze....ty piszesz ze przerobiłes 4 leki....chłopie.... to nie koniec świata....zgłoś się do lekarza, gdziekolwiek....
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez khaleesi 11 sty 2015, 21:39
Argish, podobno zabijanie mocno boli wiedza od niedoszłych bo odratowanych.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 11 sty 2015, 21:40
Mozecie go troche bardziej pozalowac? To facet.....my jestesmy jakies lepiej skonstruowane. Odporniejsze na zycie
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5269
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

Przeskocz do