Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 29 gru 2014, 16:22
u fizliego są niespokojne zwierzeta domowe, umowcie sie gdzie indziej
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4394
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Fizli 29 gru 2014, 16:23
a ja się zastanawiam czy znowu nie zapełnić nadgarstka rzemykami bransoletkami etc etc :D
Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia.
Albert Einstein
Każdą kolejną żyletkę nawlekam na szyje

>>http://www.youtube.com/watch?v=xNJUWFOTDDM<<
Avatar użytkownika
Offline
Posty
778
Dołączył(a)
20 maja 2013, 11:49

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Cognac 29 gru 2014, 16:23
platek rozy, niezły łup :) Moja ulubiona bluzka kosztowała też jakoś 2 czy 4 złote i noszę ją bardzo często,więc tak, ciucholandy rządzą :yeah:
Tylko spokój może nas uratować.
Mój blogowątek na forum.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
546
Dołączył(a)
14 kwi 2014, 20:18

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 gru 2014, 16:24
Cognac, Hey hey :****** ja weszlam tam bo byla duze przecena a pomyslalam przeciez to lubisz dziewczyno wiec idz sie odstresuj! no i voila :smile:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 29 gru 2014, 16:26
platek rozy, hej. Najważniejsze, że wyszłaś. ;) Ja zaraz lecę do wpłatomatu, bo muszę wieczorem zrobić ważny przelew.
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Fizli 29 gru 2014, 16:26
też latam po ciucholach jak mi źle XD
Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia.
Albert Einstein
Każdą kolejną żyletkę nawlekam na szyje

>>http://www.youtube.com/watch?v=xNJUWFOTDDM<<
Avatar użytkownika
Offline
Posty
778
Dołączył(a)
20 maja 2013, 11:49

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 29 gru 2014, 16:29
Czasami, jak jadę na uczelnię, to przechodzę koło 6 rano obok ciuchlandów i widzę stare babcie bojowo nastawione! ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 gru 2014, 16:32
Zebrec, Fizli, wyszlam ale od wczoraj mam mysli s i lęki calodniowe wiec trudno bylo strasznie.
Nienawize mojej choroby :hide:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 29 gru 2014, 16:33
Zebrec napisał(a):Czasami, jak jadę na uczelnię, to przechodzę koło 6 rano obok ciuchlandów i widzę stare babcie bojowo nastawione! ;)

Ta najbardziej zaspana to ja :D
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4394
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 gru 2014, 16:36
Zebrec, mam taki fajny ciuszkoland kolo mnie to lubie zajrzec , grzebanie po wieszakach mnie uspokaja :) no i ciesza lowy za grosze :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 29 gru 2014, 16:39
Zaziębiona. Ledwo co żywa. Tyle co do wysokiej gorączki nie mam tendencji ale co do osłabienia to jak najbardziej. Kręci mi się w głowie,a tu trzeba iść po drewno, rozpalić, podkładać a i tak zimno tyle że nie ma minusowej temperatury w pokoju tylko jakieś +4.
Jutro jadę do weta po tabsy dla psiaków na sylwestra. Zastanawiam się czy im podać bo zapowiada się spokój w samej wsi, a odgłosy z dalsza jestem w stanie zagłuszyć. Pojadę aby mieć w razie czego, a potem zobaczę jak to wyjdzie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 29 gru 2014, 16:41
witam znowu
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Cognac 29 gru 2014, 16:47
Infinity, dajesz psom leki uspokajające na sylwestra, czy co? Bo w sumie niegłupi pomysł. Jeden mój pies się panicznie boi muchy, a co dopiero strzelających fajerwerków.
Tylko spokój może nas uratować.
Mój blogowątek na forum.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
546
Dołączył(a)
14 kwi 2014, 20:18

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 gru 2014, 16:53
Ferdynand k, :papa: :papa: :******** Kociasty Mruczasty :)Obrazek
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do