Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 28 gru 2014, 13:13
white Lily napisał(a):
JERZY1962 napisał(a):Dzieńdoberek ;)

Zimno!!!, pochmurno!!!, dupowato :?

Hej wam zima jest a jak ma być ;) Obrazek

mam parę metrów bez śniegu bał się spaść tu :twisted:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 gru 2014, 13:19
Ferdynand k, to ja sie tam przenosze :P dawaj adres :D

kosmostrada ja wrocilam ze sklepu ale tachykardia mnie meczy wiec chodze i oddycham jakbym byla ryba bez wody . No i do tego oczywiscie sie nakrecam .
Musze miec propranolol na serducho .
U mnie sniegu bardzo duzo i wciaz sypie , do tego wieje wiec ciezko sie chodzi.

cyklopka to najpewniej interakcja z lekami , kiedys pamietam Alus tez tak pomieszal i skonczylo sie tym samym co u Ciebie ---utrata przytomnosci , tyle ze on tak durnie upadl ze zlamal nos.

nerwosol
milej zabawy! Udanego Sylwka :)

Jerzyku u mnie tez pochmurno i dupiascie na dworze :( chce wiosny !
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 28 gru 2014, 13:21
Ferdynand k, przydał by mi się taki kocurek na postrach śniegu i zimna :smile:
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 28 gru 2014, 14:39
Witajcie :papa: :papa:

U mnie jest biało, bielusieńko od 3 dni, w nocy chyba też padał trochę śnieg, bo samochody odśnieżali sąsiedzi. Nie jest dużo, ale z 5 cm na pewno i też przykryta szarzyzna. Teraz nie pada, jest pochmurno i nijak. Tak jak z moim samopoczuciem... nijakie ;) ale źle nie jest.

Gotuję właśnie krupnik, po tym świątecznym żarciu jak znalazł na mój żołądek. Byłam w kościółku, więc spacer mam zaliczony, lęki również poskromione, bo wśród wielu ludzi się poruszałam.
Brakuje mi słoneczka do tego śniegu, byłyby fajne widoki i humor lepsiejszy ;)

platek rozy, :******** postaraj się wziąć od rodzinnego receptę na propranolol, musisz mieć go pod ręką w razie tachykardii. Ja biorę co rano 10mg i już dawno nie miałam /odpukać :time:

kosmostrada, pewnie u Ciebie kasza padała, takie małe krupki... ważne, że zrobiło się biało i nastrój zimowy :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4367
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jasaw 28 gru 2014, 15:27
Dzień Dobry Kochani....

U mnie też mroźno - ok.-7, ale przyjemnie, wiatru nie ma.
Troszkę zaśnieżone, ale chodniki czarne, zasolone, aż żal zwierzaków, bo łapki im wyżera ;)
Na dzisiaj własciwie nie mam żadnych planów. W nocy, w końcu, zamówiłam zasłony w Jysku.
Gotowa zasłona, 1 szt, cena promocyjna 40 zł. Chyba warto :mhm:
Jasne chciałam, by ożywić pokój. Mam dośc błyszczącego brązu. Jestem ciekawa, jak bedą wygladać...na pewno inaczej :lol:
Te ciemne, ulubione mojego Męża :D , bedą na lato, bo to pokój bardzo nasłoneczniony.
Moi Synowie są w górach-starszy w Bieszczadach, młodszy w Tatrach - jest cudnie, śnieżek prószy, mróz nie za duży!
Zazdroszę Im...to piękne klimaty.

Nerwosol, miłego, spokojnego Sylwestra Ci życzę i wracaj do nas po... :D :!:
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Arasha 28 gru 2014, 15:35
jasaw, witaj kochana :D

Skoro w nocy robiłaś internetowe zamówienia, a o 3 jeszcze rozmawiałaś z Zebreciem, to chyba się nie naspałaś tej nocy ? Boże, ile ja takich nocy w swoim życiu miałam :hide:
Nie życzę nikomu bezsenności !
Ale chyba z Twoim kręgosłupem lepiej, bo ostatnio często do nas wpadasz, jeszcze gierki internetowe, zakupy w necie ... szalejesz kochana :D
Jak synowie wrócą, to przynajmniej będziesz miała co podziwiać na zdjęciach ;)
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 gru 2014, 15:55
jasaw, Arasha, Witacie :********

mirunia, :******** wiesz we wtorek mam wizyte to ja poprosze , pewnie bedzie rozcarowana mna bo ja sama jestem .
Tak ladnie szlo a tu masakra. Leki mnie dzis zjadaja bo ciagle mysle ze nic juz nie bedzie lepiej z e do konca zycia bede sie zmagala z nerwica .
Plakac mi sie chce jeszcze po rozmowie z ciotka ktora jak bylo dobrze to sie zachowywala milo i wtedy byla wsparciue jak nie potrzebowalam a teraz na mnie sie drze ze cuduje znow .

U mnie minus 8 , nie wiem co ze soba poczac, staram sie mimo tych lękow durnych cos zrobic i wsadzilam do piekarnika ryz zapiekany zjablkami i cynamonem.
Nie wiem tylko jak go zjem bo apetytu nie mam za grosz.


jasaw, Aniu ciekawa jestem tych zaslon .

Arasha, co dzis porabiasz?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jasaw 28 gru 2014, 15:58
platek rozy, Kamilko, oto one:

http://jysk.pl/firany/firany-i-zaslony/ ... -naturalna zawsze coś nowego, zmienia wygląd pokoju, a która kobieta tego nie lubi?? :D

-- 28 gru 2014, 15:00 --

Arasha, tak, to prawda, kręgosłup ma się trochę lepiej, bo ćwiczę. Wczoraj jednak przesadziłam... ;) Mam fitball, więc będę doprowadzać się porządku.

Araszko, spałam od 4 do 10, więc nieźle :lol:
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 gru 2014, 16:01
jasaw, bardzo ladne :105: lubie takie jasne kolorki , mam w duzym pokoju kremowe zaslonki tloczone w taki wzorek jakby zakardowe ?

W malym tym moim gdzie mam komputer mam z jyska tez ale czerwone w kremowe roze , sa sliczne :105: lubie je strasznie.

Aniu i przysylaja Ci do domku czy trzeba odebrac w ktoryms Jysku???
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jasaw 28 gru 2014, 16:03
platek rozy, przyślą do domu, wprawdzie nie mam zbyt daleko do sklepu, ale z przesiadką, więc w sumie na jedno wyjdzie. Nie mam miesięcznego biletu, bo rzadko jeżdżę gdześ dalej...
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Arasha 28 gru 2014, 16:04
jasaw, ja od 2 do 12 :shock: ( co prawda na lekach, ale ja bez leków nie śpię w ogóle :bezradny: )

platek rozy, witaj :*** Chyba na jakiś spacerek się wybiorę. A żal takiej pogody nie wykorzystać ( jasaw wie, co mam na myśli :mrgreen: ).
Sama widzisz jak to jest z innymi ... nie potrafią zrozumieć i zaakceptować, że ktoś się inaczej czuje i zachowuje.
Ostatnio edytowano 28 gru 2014, 16:07 przez Arasha, łącznie edytowano 2 razy
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jasaw 28 gru 2014, 16:06
Dziewczynki, robię sobie przerwę, bo muszę pędzić do kuchni - obiad się gotuje...tymczasem papa :papa:

-- 28 gru 2014, 15:08 --

Arasha, ja od jakiegoś czasu śpię bez leków, ale podejrzewam, że to wątpliwa zasługa wzrostu poziomu glukozy...niedługo bedę miała zmienione dawkowanie leków /muszę zakończyć stare, dotychczasowe/.

-- 28 gru 2014, 15:08 --

Znikam :D
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 28 gru 2014, 16:20
Hej ludki, których dziś jeszcze nie witałam!

Wysłupłałam zaskórniaka i kupiłam sobie na przecenie w hm-ie fajne swetrzysko. Marznę w pracy i do wiosny muszę poczekac na strojenie się, wchodzi w rachubę w sumie tylko porządny sweter, a miałam tylko jeden, który nadawał się do pracy. Tak że zakup sprawił mi małą przyjemnośc, ale miał też aspekt czysto praktyczny.
Wróciłam z dworu, ogarniam, piorę, a na obiad placuszki z bananami, bo nie mamy ochoty na mięcho.
Ot banalny dzień domowy, ale dobrze czymś głowę zając.

jasaw, dobra cena za zasłonki! U nas jeszcze nie sypali solą, bo dopiero napadało śniegu, więc futrzak łapy ma bezpieczne. Jak jest mróz, lub mocno nasolone, to przed wyjściem smaruję mu poduszki łap wazeliną, zawsze trochę chroni.

mirunia, ja też dziś nijako, ale tak jak mówisz, nie jest źle. Tak , taka kaszka pada, może nie jest to takie malownicze padanie, ale grunt że zasypuje szarzyznę.

platek rozy, nie ma wyjścia kochana, musisz chyba coś sobie na serducho połykac, bo to męczarnia, wiem dokładnie, jak się człowiek czuje przy pulsie 120.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7439
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 28 gru 2014, 16:24
jasaw, zasłony są bardzo ładne, lubię takie jasne. Do wszystkiego pasują, nie przytłaczają swoją barwą, rozświetlają wnętrze. Bardzo gustowne i klasyczne. :great:
Mam w dużym pokoju też ecru jednolite, trochę jakby lekko ciemniejsze od tych Twoich i mają tkany wzór stylizowanych tulipanów, bardzo mi się podobały.
/ Płatku, to mamy podobne w dużym pokoju/ :D

jasaw, kosmostrada, Arasha - gratuluję Wam Dziewczynki lokaty w konkursie :great: oby szła w górę!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4367
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do