Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zalatana23 05 lis 2014, 21:50
tosia_j :D :D :D

-- 05 lis 2014, 22:14 --

Uciekam do spania :zzz:
Jutro kolejny dzień... Ibuprom wzięłam, a głowa nadal boli :roll:
Spokojnej nocki :papa:
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1128
Dołączył(a)
25 paź 2013, 11:31
Lokalizacja
Wrocław

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Arasha 05 lis 2014, 23:02
Zalatana23 Mnie też łebek bolał dzisiaj, ale ja się ratuję zazwyczaj Etopiryną / ewentualnie próbuję przemęczyć bez wspomagania. Mam też patent z chińskimi plastrami rozgrzewającymi, które naklejam sobie na czoło. Rozgrzewa, pomaga i ... zostawia masakryczne ślady z kleju i czerwoną skórę. Coś za coś :bezradny: Wcześnie chodzisz spać ... ja to zdecydowanie po północy, ale przydałoby się coś z tym zrobić.

A halniaki uwielbiam od zawsze :105: U mnie bardzo często się zdarzają, bo ja jeszcze bardziej na południu od płatka mieszkam i w dodatku na 4 piętrze. Jak mieliśmy jeszcze stare okna ( bo wymienialiśmy dopiero w tym roku, ostatni w bloku, wcześniej nie chciało nam się za to brać ) to nieraz chciało z framug powyrywać. Matkę to wkurzało, bo nie znosi halnego, a ja miałam używanie. Teraz od miesiąca jestem w Kraku i potwierdzam, że w ostatnich dniach wiało. Ale dzięki temu było też ciepło w ciągu dnia :D

Jerzyk Nie gniewaj się na mnie ! Co tam limit na neta, jak tu tacy fajni ludzie na spamowej ;)
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 06 lis 2014, 00:42
Witajcie! Jak mija wieczór?
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 lis 2014, 14:06
Witajcie Kochani :************
Ja wlasnie wrocilamz biblioteki i z zakupow. Bede sie zabierala za obiadek a wieczorem o 18 mam rozmowe o prace w sklepie z herbatami i ziolami.

Uklecilam wczoraj i dzis konczylam bransoletke:)
Podoba sie Wam?
Obrazek
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15811
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 06 lis 2014, 14:39
Dzieńdoberek ;)

Arasha napisał(a):Jerzyk Nie gniewaj się na mnie ! Co tam limit na neta, jak tu tacy fajni ludzie na spamowej ;)

No co Ty nie gniewam się, hej :D

platek rozy, jak idziesz na rozmowę o pracę to się chyba lepiej czujesz.Jak tam z Twoim błędnikiem jest lepiej?
Chyba nie łatwo zrobić taką bransoletkę trzeba mieć cierpliwość i pomysł i wiedzieć jak ją zrobić :great:
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zalatana23 06 lis 2014, 15:04
cześć :papa:
Arasha mnie jak ból głowy chwyci to nawet solpadeina nie zawsze pomaga :( Chyba migrena :bezradny:
Płatku, aleś Ty zdolna :!: Powodzenia na rozmowie :smile:
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1128
Dołączył(a)
25 paź 2013, 11:31
Lokalizacja
Wrocław

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 lis 2014, 15:10
JERZY1962, :************Hey Jerzyku :) Tak z blednikiem lepiej , w miare chodze , zawraqca sie jak duzy ruch kolo mnie czy jak jada samochody a jak jest spokojniej to jest ok:)

Zalatana23, :************ dzis tez terapia?

A bransoletke moze nie jest tak trudno co jest pracochlonne :) Ale mialam zajecie :D dostalam wor korali od koelzanki to mam pole do popisu:)

Czuje sie lepiej to moge cos tworzyc.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15811
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 06 lis 2014, 15:32
hej wszystkim:-) mam kiepski dzien... wszystko zaczelo sie od reportazu w tv o dziewczynce chorej na schizofrenie i teraz panicznie boje sie ze ja mam schizofrenie a nie nerwice... od zawsze bylam inna skryta bardziej wrazliwa... teraz czasem czuje pustke i leki.... czy to moze byc schizofrenia? urojen nie mam glosow tez nie slysze... heh :( pomocy...

-- 06 lis 2014, 15:33 --

hej wszystkim:-) mam kiepski dzien... wszystko zaczelo sie od reportazu w tv o dziewczynce chorej na schizofrenie i teraz panicznie boje sie ze ja mam schizofrenie a nie nerwice... od zawsze bylam inna skryta bardziej wrazliwa... teraz czasem czuje pustke i leki.... czy to moze byc schizofrenia? urojen nie mam glosow tez nie slysze... heh :( pomocy...
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 06 lis 2014, 16:48
Pokłóciłam się z terapeutką. Zraziłam się do niej na amen. Nie jest jakaś wyjątkowo paskudna, ale czuję że mnie nie rozumie.
Miałam nie jechać. Pewnie lepiej by było. Miałam jechać ze Zgrywuniem do weta bo prawdopodobnie ten prosty zabieg kastracji poszedł coś nie tak. Ma guza, który narasta, powyżej jąder wyciętych i jest zaczerwieniony, do tego gorączkuje. Jadę jutro, z bratem samochodem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Arasha 06 lis 2014, 17:28
Hej wszystkim :papa:

płatku :********** Następną bransoletkę rezerwuję dla siebie :yeah: Cieszę się bardzo, że lepiej się czujesz :great: ( chyba te leki zaczęły działać ). Myślę, że praca w sklepiku z ziołami jest dość spokojnym zajęciem, w sam raz dla Ciebie w tym stanie ( bo wiem, że stać Cię na dużo więcej ). Nie martw się - wszystko przyjdzie z czasem. Daleko masz z domku do tej zielarni ?

chocovanilla Na pewno nie masz schizofrenii. Nie wkręcaj sobie :nono: Nerwica ma przeróżne oblicza. Jasne, że po obejrzeniu takiego reportażu człowiek ( zwł. wrażliwy ) zaczyna się zastanawiać, czy dany przypadek nie pasuje do jego objawów, ale to do niczego nie prowadzi. Pozdrawiam ;)

Jerzyk To cieszę się :D Kamień z serca, bo ja czasami napiszę, co w danej chwili myślę / czuję, a nie lubię mieć z nikim żadnych kwasów !

Ja wczoraj zaliczyłam wieczorem atak paniki, ledwie włosy umyłam ( tak się trzęsłam ), ale u mnie tak się dzieje, jak dłużej nie biorę Clona. To się nazywa - uzależnienie :bezradny:
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 06 lis 2014, 17:49
Witajcie ludkowie!
Dzień niespecjalny, rano okropnie źle się czułam, może dlatego, że w nocy się budziłam, bo mnie łapa bolała. Jakoś się do kupy zebrałam i dzień przebiegł zgodnie z planem. Byłam na mammografii, dlaczego mi nikt nie powiedział , że to tak boli? Koleżanki wspominały, że nieprzyjemne badanie. To cycki chyba z kamienia mają... :evil:

platek rozy, plateczku, żeś się nadłubała z tą bransoletką. Urocza! Ja też chce dostac od kogoś wór koralików... Powodzenia na rozmowie, bo praca super.

Infinity, Trzymam kciuki za psiaka, mam nadzieję że to nic poważnego.

Arasha, Arashko droga, a ty nie możesz kochana sobie detoksu od clona zrobic? Szkoda twojego fajnego mózgu... Ja benzo rzuciłam, jak tylko mi lekarz pozwolił, bo tak się bałam o swoją mózgownicę, no i im dłużej się bierze tym trudniej odstawic.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7446
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 06 lis 2014, 17:52
platek rozy, no to fajnie wreszcie czujesz że jest lepiej z błędnikiem.

chocovanilla, nerwicowcy to tak lubią sobie wkręcać różne choroby, ja też tak sobie wkręcałem.

Infinity, nie ma to jak porządna kutnia, wywal w ten czas co Ci leży na sercu.

Arasha, jak nie bierzesz klona co dziennie to nie jesteś chyba uzależniona. I to dobrze że nie bierzesz klona co dzień bo to by oznczało uzależnienie, wzrost tolerancji na lek i słabe działanie klona.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 06 lis 2014, 17:54
Witajcie wieczorkiem moi Drodzy :papa:

platek rozy, :****** Kochana, jak dobrze, że czujesz się nieco lepiej i nastrój Ci dopisuje. Bransoletka jest bardzo oryginalna i faktycznie pracochłonna... tyle elementów ukleciłaś :great: piękna w kolorze! Twórz Kochana, bo piękne Ci wychodzą :angel:
Trzymam kciuki za pracę w sklepie z herbatami.... tam miałabyś fajnie i spokojnie :great:

chocovanilla, nie wkręcaj sobie i nie wymyślaj schizo... weź na luz! Każdy sobie coś może dopasować :nono:

Zalatana23, Infinity, :papa: :papa:

Arasha, spróbuj odstawiać tego Clona, bo to do niczego dobrego nie prowadzi. W uzależnienie szybko można wpaść, a ciężko się z niego wykaraskać....... ataki paniki, ciągły niepokój, bezsenność...itp. Pomyśl zdroworozsądkowo :time: Trzymam kciuki za ten rozsądek :great:

U mnie dzisiaj lepiej, chociaż mało co spałam, ale dzień minął pracowicie w domku... umyłam okno w kuchni, pomyłam podłogi, ugotowałam obiadek i jeszcze miałam czas na krzyżówki. Dzień spokojny, bez lęków :brawo: Wczoraj byłam na długim słonecznym spacerze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4369
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 06 lis 2014, 17:58
mirunia, hej! Jak dobrze słyszec, że u ciebie tak dobrze! To teraz możesz pokorzystac ze zwolnienia, odpocząc, nabrac siły i pełna energii wrócic do roboty. Co se upichciłaś na obiadek?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7446
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do