Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 03 lis 2014, 00:20
Dobranoc ludki. Spokojnej nocy wszystkim!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7439
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Iwan Iljicz 03 lis 2014, 00:21
Klikam odnosnik nad Twoim avatarem, stad wkleja sie caly nick ;)

Nie pamietam dokladnych danych bo czytalem o tym jakis czas temu, ale bodaj 80% przekazanych informacji miedzy ludzmi to komunikacja niewerbalna- gesty, mimika itp. Dlatego slowem pisanym ciezko oddac wszystkie emocje, bardzo latwo byc zle zrozumianym, odebranym jako osoba, ktora sie nie jest.

Zeby bylo jasne, nie obrazam sie, nie czuje sie zle z tym co napisala Tosia wyzej- po prostu luzno zauwazylem, ze czegos innego spodziewalem sie po tym forum. I na prawde to jest bardzo luzna obserwacja ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
01 lis 2014, 22:52

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 03 lis 2014, 00:23
po wariatach spodziewales sie normalnego zachowania?? :D
idem spac jak kosmo
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4463
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 03 lis 2014, 00:30
Zawsze jak ktoś nowy się zarejestruje zwłaszcza facet to uważają, że to jest troll-konto kogoś, kto już na forum działa. Paranoja. Nudne się to robi wręcz.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7973
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 03 lis 2014, 11:49
Dzieńdoberek ;)

Dzisiaj mamy ładny słoneczny dzień, miło tak sobie siedzieć w fotelu i czuć ciepło słoneczka. Mógłbym tak cały dzień siedzieć i się wygrzewać takie to przyjemne.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 03 lis 2014, 12:36
Hejka :D Milego dnia Wam zycze :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 03 lis 2014, 12:44
hania33, Hejka, miłego dnia ;)
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 03 lis 2014, 12:46
JERZY1962, :D Co u Ciebie , jaki nastroj?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez monk.2000 03 lis 2014, 14:27
Również miłego dnia. Chociaż już 13. U mnie byli kominiarze i zostawili kalendarz. :P
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 03 lis 2014, 16:14
hejka :papa:
ja wróciłam od rodzinki, byłam od piątku
ale M narobił bałaganu przez te kilka dni :evil:
zrobiłam sobie kawke i bede sie uczyc
wczoraj wróciłam o 1 w nocy do domu byłam z siostrami na babskim wieczorku dawno nie spotykałyśmy sie same było super
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 03 lis 2014, 16:22
amelia83, hejka :papa: , babski wieczór to coś chyba dla bab mi się tak wydaje, nie? :D
M do roboty go niech sprząta :D
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 lis 2014, 16:24
amelia83, super ze mialas udany wyjazd :************ :great:
Tez koncze kawe popijac;)

Witajcie Wszyscy :************

U mnie piekne slonko a ja dzis z karuzellami poszlam do ciuszkolandu na wielka wyprzedaz o!
Zataczalam sie z leksza jak wieszaki przegladalam z ubraniami , byla masa ludzi ale wygrzebalam sobie kiecuszke z cubusa za 3 zl :105:
A teraz sie relaksuje bo jednak mecze sie szybko z tym blednikiem i boli mnie to oko jedno z tej strony z ktorej blednik mam chory . Oko mam strasznie wrazliwe na swiatlo wiec wychodze tylkow okularach przecowlonecznych nawet w pochmurniejszy dzien .

-- 03 lis 2014, 16:32 --

Co porabiacie? Ja dopilam kawke i zaraz moze sie zbiore do biblioteki ale to juz samochodem ze znajoma bo chce jechac do wojewodzkiej naukowej a to jest przy rynku ... co z moim blednikiem obecnie ejst awykonalne autobusem .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 03 lis 2014, 16:34
platek rozy, ja probuje sie uczyc :roll:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

przez Nicholas1981 03 lis 2014, 16:35
tosia_j, tylko Cię spuścić z oka na jeden dzień i już rozrabiasz? :brawo:
Nicholas1981
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do