Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 paź 2014, 19:52
amelia83, widocznie teraz moze zmienili przepisy a lbo ja trafilam na jakiegos czepliwca :bezradny: :bezradny: :bezradny:

Bransoletki tego typu ma po 12 zl :) a sa w roznych kolorkach , ta byla robiona na moje specjalne zamowienie we fioletach :105: :105: :105: :105: bo mam sporo czarnych , popielatych i wlasnie fioletowych tunik i sweterkow :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 paź 2014, 20:02
platek rozy, tak tanio :shock: :shock: :yeah: :yeah:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 paź 2014, 20:08
amelia83, tak Kochana :) w zyciu bym nie kupila juz bizu w sklepie bo droga i do tego taka moze kazdy miec a od kogos kto robi sam i wklada w to serducho i czas i ma fajne pomysly do tego ceny to ulamki tych sklepowych :) przyjemnosc kupic . I jeszcze zrobia Ci indywidualna jak chcesz. Sama wiem jak cieszy takie robienie bo klece swoje kaboszonki .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 paź 2014, 20:24
platek rozy, a mozna to jakos przez net kupić??
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 paź 2014, 20:30
amelia83, jasne :) kliknij w ta nazwe w moim opisie zdjecia powinna sie na niebiesko podswetlic i polookaj na fotki tego co dodaje sylwia:)
Ma bardzo rozne rzeczy dodatkowo moze zrobic na zamowienie rzeczy.

-- 13 paź 2014, 20:31 --

amelia83, pytasz ja o cene danej rzeczy ona Ci napisze na pw pewnie i mozesz zamawiac do woli:)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 paź 2014, 20:36
platek rozy, oki, dziękuję Ci bardzo :***
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 13 paź 2014, 21:19
Witajcie! :papa:
Wróciłam z farbowania od mojej koleżanki fryzjerki. Udało mi się załapac na super farbowanie za darmo, bo miała szkolenie z nowych ekskluzywnych farb, przyjechał z W-wy stylista i kolorysta i potrzebowali kogoś z opornymi na farbę włosami (tzn. mnie ;) ) Mam piękne włosy!!!
Na tym się kończą dobre wiadomości. Nastąpił jakiś lekki regres w moim stanie, bo miałam sensacje przed wyjściem i ogólnie nastrojowo dzień do doopy. Trochę się martwię, bo taki był postęp, a tu masz... Ja wiem że są lepsze dni i gorsze. Ale zawsze mi się wydawało, że na lekach człowiek dochodzi do jakiejś stabilizacji i nawet jeśli już nie ma dalszej poprawy, to chociaż się nie cofasz.

platek rozy, hej kochana! prześlij mi please adres tej stronki z bransoletkami, bo ja straszna sroka i łasa na biżu.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7407
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 paź 2014, 21:35
amelia83, nie ma za co:***********
mam nadzieje ze cos sobie wybierzesz:)

kosmostrada, :************* hey Kochana , niestety regresy sie beda zdarzac nawet na lekach .Ale najwazniejsze to nie skupiac sie na nich(czego ja ostatnio nie potrafie bo sie nimi doluje :evil: ) tylko myslec o tych pozytywach ktore udalo sie osiagnac .

jaki kolorek robilas? :105:

Bizu na fb od dziewczyny zamowilam jak masz fb moge Ci podac :)

Obrazek taka bransoletke zamowilam u dziewczyny . dzis przyszla i radosc ogromna :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 paź 2014, 21:45
platek rozy, kochna wyslij mi prosze namiar na fb bo tu cos nie ogarniam
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 13 paź 2014, 21:59
platek rozy, Mam piękny świetlisty blond ( ja zawsze blond, bo z natury jestem ciemna blondyna). Nie mam fb, ale jeśli możesz ten biżu - adres na pw. To się napracowała dziewczyna, która tą bransoletkę zrobiła, bardzo gustowne połączenie i z tego co pisałaś dobra cena.
Wiem, że muszę się skupiac na tych dobrych chwilach i moich osiągnięciach, ale to takie trudne. (sama wiesz) Oczywiście wkręcam sobie czarne scenariusze, że to zapowiedź kolejnego mega ataku, który mnie wyłączy z funkcjonowania. Bojam się! :why: Muszę sama z sobą na poważnie pogadac.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7407
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 paź 2014, 22:09
platek rozy, ta Twoja jest cudowna chcialabym taką :105:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 paź 2014, 22:21
amelia83, to wyslij sylwii ta fotke i napisz ze jestes moja kolezanka i ze chcesz podobna; )zrobi taka.

kosmostrada, SLONCE ataku raczej nie dostaniesz, ja juz dawno nie mialam a regresy mam i pozniej znow mam progres'teraz juz umiem sobie na rozne sposoby radzic z lekiem.
Zapytam ta dziewczyne od bizu o maila zeby to sie poza fb odbylo.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 paź 2014, 22:32
platek rozy, jedna mi szczegolnie wpadla w oko wyslalam pytanie o cene ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 13 paź 2014, 22:34
platek rozy, dzięki platku... Będę sobie powtarzac "to są tylko gorsze dni".
Czy twoja biżu koleżanka ma jakąs stronkę, coby zobaczyc, co jeszcze ma ciekawego?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7407
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do