Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 sty 2014, 22:27
nerwosol-men, at am bys wszytsko chcial wiedziec :P my mamy z Eniaczkiem tajemnice :mrgreen: :105:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 29 sty 2014, 22:27
gdzie jest marco mijam się z nim na forum ciągle :pirate:
i mistrza marcina też nie widzę
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 29 sty 2014, 22:27
platek rozy, nie wiem czy trafilem na dobra bylem tylko u dwóch nowych i kazdej jeden raz na konsultacji, a jak twoja terapetuke mowisz ze komunikatywna i sie stara. to dobrze. czy ty moiwsz na terapii o wydrzeniach z biezacego zycia?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 29 sty 2014, 22:28
platek rozy, :mrgreen:

nerwosol-men, wtajemniczymy Ciebie ale jeszcze nie teraz :lol:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 29 sty 2014, 22:29
platek rozy, to focha strzelam :o
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

przez Marcosm 29 sty 2014, 22:29
[
Ostatnio edytowano 29 sty 2014, 22:30 przez Marcosm, łącznie edytowano 1 raz
Marcosm
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 29 sty 2014, 22:30
platek rozy, Tak, dlatego zaraz przełoże przez kolano i złoje Ci pupę :)
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5705
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 29 sty 2014, 22:30
Marcosm, o jest Gajusz mijamy się ostatnio :D
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 sty 2014, 22:31
nerwosol-men, p[oszli pic 8) hihihi

focha? mezczyznie to nie przy----stoi 8)


wieslawpas, tak ja ogolnie bardzo duzo mowie wiec opowiadalam tez o biezacych zdarzeniach o tym co mnie niepokoilo ale i wracalam do dziecinstwa tez.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Marcosm 29 sty 2014, 22:31
neon, dla rodziny zawsze :smile:

nerwosol-men, Witaj stary kocie :mrgreen:
Marcosm
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 sty 2014, 22:32
neon, dlatego ze ja grzeczna i nie marudze? to niby kare mam dostac? osz TY zapamietam to sobuie i .. ii .. ii obmysle kare na przysslosc dla Ciebie ;P a bedzie ona sroga ! ha! :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 29 sty 2014, 22:32
platek rozy, :) no obrażają się tylko babki :) ale cóż ja też będę tajemniczy już od dziś ;)

-- 29 sty 2014, 21:32 --

Marcosm, w robocie czy jak ?
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 sty 2014, 22:33
Enii, ale z Ci faseci sa niedobrzy nie glosujmy na nich w wyborach :why: :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 29 sty 2014, 22:33
platek rozy, :lol:
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do