Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 02 paź 2014, 21:37
Witajcie ;)
Co tam słychać?

cyklopka, też nie umiem na siłę udawać miłej i płaszczyć się przed kimś ;) na szczęście w obecnej pracy moje podejście do ludzi nikomu nie przeszkadza :P

A ja obecnie od wczoraj "przebywam" w szpitalu (jako pacjentka) :lol: chociaż aktualnie nielegalnie jestem w domu :P
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 paź 2014, 21:51
acherontia-styx, oj a co Ci sie stalo?:******* zdrowiej szybciutko! Sciskam i sle sedecznosci:)


mirunia Kochana :********** no juz sie martwilam o Ciebie!
Kurcze za silne masaze nie sa dobre bo czlowiek sie czuje jakby cczolg po nim przejechal a dwa pozniej wlasnie sa silne bole glowy jak sie masuje szyjny:-/
Mam nadzieje ze juz lepiej bedzie:)
Obiad mialas pyszny!!!!!!!!!!!! daj przepisik na salatke :uklon: :uklon: :uklon:

cyklopka lwasnie mam taki napuchly brzuch , nie wiem od czego , nie miewalam tak . :why:

Ania jest chora , pisalam do niej i ma temperature , lezy w lozeczku :(
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 02 paź 2014, 21:54
acherontia-styx, no pomyśl tak, w sektorze usług pracownik usługuje klientowi. A jednemu panu się raz, że skoro on mi płaci, to on mi będzie dyktował warunki i nie musi mnie szanować (a tak na prawdę nie miał ze mną umowy, tylko on z firmą, a ja miałam swój regulamin). To mi się wtedy uruchomiło takie O NIE BĘDZIE MNIE JAKIŚ NUWORYSZ TRAKTOWAŁ JAK SŁUŻBY JA JESTEM SZLACHTA CHOĆ ZUBOŻAŁA i faceta ustawiłam do pionu. Jak mu regulamin nie pasuje, to do firmy z tym, nie do mnie.

A terapeutka mi na to, jak ja pięknie umiem wyłożyć obcym osobom, że się na coś nie zgadzam. A bliskim ni du du.

A tak w ogóle jest ch**owo, ale stabilnie.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 02 paź 2014, 21:55
acherontia-styx, co Cie do szpitala wygnało? platek rozy, pozdrów Aniusie ode mnie :****
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 02 paź 2014, 21:56
platek rozy, badania z powodu małego wypadku przy pracy :P no ogólnie to jak wygląda to moje rzekome "leżenie" tam to w ogóle tak nie powinno być, bo nie ma mowy, żeby pacjent będący na intensywnym nadzorze (a na taką salę jestem rozpisana w systemie) sobie wychodził chociażby poza oddział, a ja sobie siedzę 50 km od szpitala w domku i kawę piję :lol:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 paź 2014, 22:03
acherontia-styx, wiem ze ciezko byc gdzies indziej bo mialam akurat jak bylam w szpitalu wazna sprawe rodzinna i mnie nie wypuscili na przepustke . Mamm nadzieje ze nic powaznego Ci sie nie stalo.

amelia83, przekaze :************


Ide do wanny :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 02 paź 2014, 22:12
platek rozy, ja to zawdzięczam temu, że jestem pracownikiem tego szpitala, nikomu innemu by na to nie pozwolono ;)

-- 02 paź 2014, 21:22 --

cyklopka, no to mamy podobny problem ;) bo ja też bliskim nie umiem wyznaczyć granic i "robią ze mną co chcą" bo nie potrafie się postawić i powiedzieć nie :roll:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 02 paź 2014, 22:31
No jasne, jak powiem w prost co mi się nie podoba, albo jak coś widzę, to ojeju ja się czepiam, ja atakuję i ja przykrość robię, bo o niczym nie marzę tylko żeby ktoś miał zepsuty humor...

Z drugiej strony są prawda ludzie, którzy się słowem nie odezwą, jak ich ktoś uwali kebabem w autobusie, a potem dopiero to odreagowują zaczepiając bliskich i manipulując nimi :shock:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 03 paź 2014, 00:21
Hej a ja nocny marek ... Coś mnie dzisiaj telepie nerwusisko... Wczoraj dopadła mnie jelitowka normalnie koszmar dziś o dziwo było ok ale już wieczorem nudności itd... No i mam noc w strachu że coś mi jest, wybudzilam się że snu że mam raka bo mam omdlale ręce bo mi niedobrze bo nie mam siły spanikowana a teraz jak o tym
pisze to aż się wierzyć nie chce że tak łatwo dałam się nerwicy... Podstepna gadzina:/
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 03 paź 2014, 00:42
Ja nie pójdę spać, bo się boję, że nie umiem na sprawdziany
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 03 paź 2014, 00:44
cyklopka, umiesz! Dziewczyny zawsze mówią, że nic nie umieją, a później piąteczka gwarantowana! ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 03 paź 2014, 00:54
Zebrec, proszę mnie nie obrażać, ja do takich nie należę. Jak się boję to mam powody. Nie umiem się uczyć.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 03 paź 2014, 00:56
cyklopka, widzisz tu jakiekolwiek słowa obrazy? :?
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6173
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 03 paź 2014, 01:17
No bo zawsze są takie osoby, które w ten sposób zwracają na siebie uwagę, że p***dolą, że nic nie umieją, a potem mają 5.0 i ja takich nie lubię.
A ja się boję, że się nie zdążę nauczyć, bo odwykłam od szkoły. A w szkole to i tak cała para szła w banie się niż w uczenie.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do