Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 wrz 2014, 16:49
Dobra ide na kijach polazic poki slonko jest a kije produkuja endorfinki bo to wysilek fizyczny :) :mrgreen: :mrgreen: nie doluje sie juz !

-- 24 wrz 2014, 16:51 --

xxdaisyxx, najwazniejsze zeby madrze terapie prowadzila , powina nauczyc Cie radzic sobie z myslami zlymi i lękami. Ja sie tego ucze pomalu i jest sporo lepiej jak bylo chociaz miewam i dni do kitu calkiem to teraz wiem ze one mijaja a ja staram sie je przeczekac a nie nakrecac sie nimi dodatkowo.

Do pozniej :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 24 wrz 2014, 17:57
hejka
ja po pracy, odsapnę biorę się za naukę i obiadek upichce
jak u Was?
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

przez Makabra 24 wrz 2014, 18:03
Dół mnie łapie, norma... A u Was?
Makabra
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 24 wrz 2014, 18:05
Makabra, u mnie bardzo dobrze, nawet nauka mnie ciesz y :D a czemu dół coś konkretnego?? cos sie wydarzyło ?
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

przez Makabra 24 wrz 2014, 18:37
amelia83 napisał(a):Makabra, u mnie bardzo dobrze, nawet nauka mnie ciesz y :D a czemu dół coś konkretnego?? cos sie wydarzyło ?


Samotność i nadal tęsknię za byłym. Czuję się jak kupka gówna.
Makabra
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 24 wrz 2014, 20:55
Dobranoc :papa:
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9012
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 25 wrz 2014, 10:29
Mój kocur napadał na Zgrywusa. Zwyczajnie Zgrywus przechodził a ten mu łapą zdzielił. Ma to po mamusi, Helci, bo ta ni stąd ni zowąd rzucała się z kłami i pazurami na Zgrywka.

Dzień dobry
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 25 wrz 2014, 12:05
Infinity, cześć, no to masz walecznego kota :mrgreen:
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9012
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 25 wrz 2014, 16:56
Witajcie! :papa:

Czy u was też koopiasta pogoda?
U mnie jeszcze w dodatku szpital w domu, mąż chory, dziecko od dziś też chore, my z psem jakoś się trzymamy. Od wczoraj coś mi tylko brzuch dokucza, piję różne herbatki ziołowe, staram się łagodnie jeśc i jakoś muszę dawac radę, bo jedyna na nogach jestem.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7408
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

przez Makabra 25 wrz 2014, 17:01
Wywaliłam dzisiaj dwie stówy na książki, bolało :roll:
Makabra
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 25 wrz 2014, 18:10
cześć
po prcy wpadła do mnie koleżanka
teraz zrobie sobie kawkę i się pouczę
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 26 wrz 2014, 08:06
Czekam i czekam może ktoś wstanie i pogada
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 26 wrz 2014, 10:04
Chejka ;)

U mnie tak jakoś nie za fajnie choć nie jest źle.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9012
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 wrz 2014, 10:15
Infinity, a moze zamiast wiszenia calymi dniami na forum troche bys realnego zycia poszukala? Bo od siedzenia jednym ciegiem na forum ani zdrowsza nie bedziesz a ni szczesliwsza.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do