Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 lip 2014, 09:19
mirunia, :*********** juz sie martwilam o Ciebie.

U mnie tez pogoda pochmurna .,
Dzis mam troche trzesawke ale mam nadzieje ze minie. Lyknelam sobie hydre.

Kochana ciotka przychodzi do mojej fryzjerki dzis na strzyzenie i mam tam podejsc a pozniej z nia na zakupy ide.

Mam nadzieje ze vicek zacznie dzialac szybko. Co dzis porabiasz?

-- 25 lip 2014, 09:23 --

Infinity, Ale co sie posralo to sie odesra jak to mowila moja babcia . Ja tez teraz mam kosmos , brak totalny kasy , musialam pisac pisma zeby mi odroczyli splate kredytu za mieszkanie (na dwa miesiace) bo nie mam skad wziac. Nic nie poplacone bo i z czego? Nie bedzie wiecznie zle . Musze w to wierzyc i Tytez. Samopoczucie mam tez rozne , bardzo rozne . Kasia mysle ze ten stabilizator cos na Ciebie kiepsko dziala ... Moze za mala dawka a moze po prostu to nie ten lek.

Lece kobietki bo musze sie umyc , wymalowac i ubrac. Do pozniej.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 25 lip 2014, 09:27
platek rozy, cieszę się Kochana, że masz zajęcia i cele. :great:

Jeszcze nie bardzo wiem co będę dziś robić, na pewno nastawię pranie, zakupy zrobiłam wczoraj... pada, więc na razie nigdzie nie wyjdę, poza tym przez te zawroty to zaczęłam mieć lęki przed chodzeniem gdziekolwiek. :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4362
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 25 lip 2014, 09:28
platek rozy, bo Kamilko cierpisz raczej na subdepresję,mam na dzieję że się nie pogniewasz, ale na to wychodzi, więc sobie radzisz ze wszystkim, ja z byle gównem sobie nie radzę jak mi się nazbiera zwłaszcza z odrzuceniem. Stabilizator nie działa, racja. Zastanawiam się na ile to psychoza a na ile depresja.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 lip 2014, 09:52
mirunia, rozumiem , bo sama jak mialam te zawroty stale to wpadlam w lęki ogromne no i teraz tez jak mam dzien z zawrotami to zaraz leki duze i boje sie wychodzic.
Ale musisz Kochana zmienic nawyki , ero schylania , rak do gory , dzwigania.
Inaczej te zawroty beda stale.

Infinity, Kasia czy ja wiem ... ja miewam tez dni ze ciezko mi cokolwiek ogarnac i dwa miesiace w tamtym roku zylam w lozku.
A Ty tez ogarniasz wszytsko , zakupy , szkole , dom , wiec nie mow ze jest inaczej. Masz teraz spadek formy .

Ubralam sie maluje oczka i zmykam.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 25 lip 2014, 10:04
Źle się czuje, praktycznie z niczym sobie nie radzę, nie chce się nic nawet umyć, jak by się dało to cały dzień bym leżał w łóżku.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9032
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

przez Doberman 25 lip 2014, 10:23
Witam.
Doberman
Offline

Spamowa wyspa

przez monmaria 25 lip 2014, 11:18
Witajcie :papa: coś ta wyspa ostatnio bezludna :105:
monmaria
Offline

Spamowa wyspa

przez Makabra 25 lip 2014, 11:38
Hej :papa: Jak mija piątek?
Makabra
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 25 lip 2014, 12:31
Makabra, monmaria, cześć.

-- 25 lip 2014, 15:23 --

Lepiej mi, zdecydowanie, bo trzyma mnie wściekłość na siochę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 25 lip 2014, 15:25
Infinity, hej!

platek rozy, no ja też odnoszę wrażenie, że ty się bardzo starasz. Zaburzenia swoje, a ty swoje. Poza tym otaczają cię chyba dobrzy ludzie.

Ja niestety dużo nerwów mam z powodu zachowania bliskich mi osób i nie potrafię tego oddzielić. Nie wydaje mi się, żeby zaburzenia zniekształcały mi obraz rzeczywistości, wydaje mi się, że to jak się czuję jest adekwatną (no może lekko przekolorowaną) reakcją na to co się dzieje na prawdę. (Terapeutka mi mówi, że ja w ogóle nie ogarniam rzeczywistości, ale to już temat na inną rozmowę).

W między czasie zamierzam sobie przerobić tego bloga o autoterapii, którego ktoś ostatnio podlinkował, chociaż moje "przekonania" się bronią.
http://www.autoterapia.eu/

Byłam dzisiaj złożyć CV, pierwsze wrażenie musiało być OK, bo zaraz oddzwonili, żeby potwierdzić jutrzejsze spotkanie. Próbowałam też poznać nowe koleżanki, bo z którymiś z nich mogę kiedyś pracować.

Wiem, że są rodzaje depresji, gdzie ludzie nie są w stanie pracować, ale mnie ciężka praca może tylko pomóc :uklon:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

przez Doberman 25 lip 2014, 15:32
Ale nudy...
Doberman
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 25 lip 2014, 15:42
Chorym się nudzi :(
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9032
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 25 lip 2014, 15:43
No ja chyba odpalę sobie kawę i grę.

A jutro będzie długi dzień.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

przez Doberman 25 lip 2014, 15:44
LATEK1962 napisał(a):Chorym się nudzi :(

A zdrowym nie.
Doberman
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do