Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 23 lip 2014, 11:14
Witajcie ;)
co słychać? jak samopoczucie dzisiaj?
Ja zaraz uciekam przepisać się do innej przychodni, bo zmieniam lekarza rodzinnego :mhm: i chcę założyć dodatkowe konto w banku, ale nie wiem w jakim :hide:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 23 lip 2014, 11:14
lucy1979 napisał(a):Przepraszam Was dziewczyny, zachowałam się jak idiotka, myslać, że jestem pępkiem świata. Sama ze sobą nie daje sobie rady i czepiam się wszystkiego.

brawo :uklon: i nie jest to sarkazm tylko podziwiam ludzi którzy potrafią przyznać się do błędu i przeprosić :great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 23 lip 2014, 11:19
lucy1979, nie jestes taka niedobra jak bys chciala
:*
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4429
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 23 lip 2014, 11:21
Nie wytrzymuje tego cierpienia, męczę się bardzo.
Eutanazja w polsce powinna być, poddał bym się eutanazji.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9013
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 23 lip 2014, 11:21
lucy1979, nie gniewam sie , i rozumiem ze ktos cierpi bo ja tez tutaj na forum siedze z jakiegos powodu . Przykro mi ze nie czujesz sie dobrze .

-- 23 lip 2014, 11:22 --

LATEK1962, :papa: :papa: :papa: nie poprawilo Ci sie nic? :-|

-- 23 lip 2014, 11:23 --

acherontia-styx, :papa: :papa: :papa: Ja szukam pracy i zamierzam wlasnie poprzegladac oferty.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 23 lip 2014, 11:24
platek rozy, jest co raz gorzej, nie chce żyć, nie chce cierpieć.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9013
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 23 lip 2014, 11:25
LATEK1962, Nie wiem co Ci napisac , miewam takie dni ze palnuje wlasna s , na szczescie ostatni raz mialam je w marcu i w kwietniu.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez ladywind 23 lip 2014, 11:25
LATEK1962, a bierzesz jakies leki na depresje?
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 23 lip 2014, 11:26
acherontia-styx, hejka, u mnie spoczko :) chyba pojde na ogrod na lezing :105:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 23 lip 2014, 11:26
Aleeee lunelo :shock: :shock: :shock: tak nagle

-- 23 lip 2014, 11:27 --

amelia83, masz zajefajna fryzurke teraz :105: :105: :105:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 23 lip 2014, 11:28
platek rozy, ja ciągle myśle o s ale boje się powiesić.

-- 23 lip 2014, 10:29 --

ladywind, biorę, jestem uzależniony od benzo.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9013
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Infinity 23 lip 2014, 11:30
Glowa boli po wczorajszym piwie, a mówili, radzili by nie mieszać tabsów z alko :roll:

Miałam napisać ale jakoś inaczej wyszło. Mam 80 cm w biuście. Zaczyna mnie to przerażać bo nie jestem szczupła i mam jeszcze jakieś 4 kg co najmniej do zrzucenia. teraz będzie że wymyślam zmartwienia, ale nie czuję się z tym fajnie bo coraz częściej czuje się jak chłopczyk, albo chłopczyca gdy palę gdzieś na ulicy albo przeklnę, taki babo-chłop. Nie lubię siebie zdecydowanie i tylko przerzucam wyzywają od krowy mlecznej gdy byłam strasznie gruba, albo od chłopczycy gdy jestem nieproporcjonalna bo uda mam tłuste a biustu prawie zero. Eych... zaakceptować siebie tylko jak? skoro ciągle myślę że nie zasługuję, a z nowościami w swoim wyglądzie sobie nie radzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2229
Dołączył(a)
05 cze 2014, 16:00

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 23 lip 2014, 11:32
LATEK1962, wiesz tez sie boje ale czasami jak juz mi tak zle bylo to chcialam sie nalykac prochow i ciachnac zyly we wannie z woda , myslalam ze przynajmniej na jeden z tych sposobow bym umarla..Teraz tez nie czuje sie dobrze ale staram sie wierzyc ze moze kiedys bedzie jeszcze lepiej chociaz nadziei za wielkich na to nie mam.
Nie wiem co masz stwioerdzone>? anhedonie?

-- 23 lip 2014, 11:35 --

Infinity, Ty nie masz wcale grubych ud , ani nie jestes gruba, masz bardzo ladny plaskic brzuszek , smukle ramiona , a biust maly jest fajny .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 23 lip 2014, 11:38
platek rozy, depresje/nerwice, ja się boję cokolwiek sobie zrobić, myślę że gdybym miał pistolet to strzeliłbym sobie w łeb, to tylko sekunda.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9013
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 19 gości

Przeskocz do