Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 04 cze 2014, 13:21
Anel92, a co to za problem wziąć od rodzinnego lekarza nowe skierowanie i iść do innej przychodni, która ma podpisany kontrakt z NFZ jesli obecny psycholog okaże się "tylko" psychologiem?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 04 cze 2014, 13:22
dzisiaj w nocy nie spalem nie zadzialala dawk beznodiazepien 2 stilnox 2 cloranksen. Co robic?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lethality 04 cze 2014, 13:32
wieslawpas, Hej. Może spróbuj wysiłku fizycznego wieczorem? Mi to zawsze pomagało na sen.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
595
Dołączył(a)
14 mar 2014, 16:25
Lokalizacja
Gdynia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez Maggda92 04 cze 2014, 13:33
acherontia-styx, Problem żaden, oprócz tego, że skierowanie dostałam od psychiatry- poszłam do psychologa, drugiego skierowania mi nie da.
Mój lekarz rodzinny z takimi sprawami odsyła do psychiatry nie do psychologa
Poza tym kolejny zapis w kolejce to kolejne czekanie w nieskończoność...
No ale...
Na razie byłam na 1 spotkaniu z psychologiem !!!! Co będzie dalej, zobaczymy.
Dopiero poszłam i nie będę teraz już myśleć o zmianie...

wieslawpas, Może powiedz o tym lekarzowi ?
Maggda92
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 04 cze 2014, 13:56
Hej Wam ;) wieslawpas, moze jestes juz od nich uzależniony i stracily swoja sile :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 04 cze 2014, 14:03
Hanka to jest to wlasnie,
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 04 cze 2014, 14:41
Witam Wszystkich :papa: :papa:

wieslawpas, dostałeś przecież inne leki na spanie, po to, żeby przestać brać benzo.!!!
Chwaliłeś się, że dobrze śpisz po tisercinie, niedawno dostałeś sulpiryd, po którym ponoć też się śpi dobrze.... tylko trzeba któryś z tych leków brać regularnie, codziennie o tej samej porze przed spaniem. Lekarz na pewno powiedział Ci, który lek odstawić, a który brać. Leki od nerwicy nie działają od razu tak jak benzo, potrzeba trochę czasu, żeby organizm nasycił się nimi. Jedynie tisercin usypia po 1-2h i też go trzeba brać codziennie przed spaniem, a nie doraźnie... raz to, raz tamto :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4364
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 04 cze 2014, 14:53
72,5% dziś miałam :mrgreen: Bratanek był :yeah: :105:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 04 cze 2014, 15:07
mirunia, No mam ketler, tiscerin, pernazium i dzisaj to zarzyje. Nie wiedzielem ze sulpiryd dziala nasennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 04 cze 2014, 15:15
wieslawpas, kombinuj dalej samodzielnie z lekami, raz bierz te od lekarza, które masz zlecone aktualnie raz inne to na pewno będziesz spał normalnie 8) ironia, of course...
mówili Ci to już chyba wszyscy a nadal ciągle pytasz o to samo.

Anna Maria, z czego miałaś tyle %?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 04 cze 2014, 15:31
acherontia-styx, ale ja nic nie kombibuje bralem zestaw ktory dzialal dobrze, do tej pory.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

przez arency486 04 cze 2014, 15:33
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
24 maja 2014, 15:44

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 04 cze 2014, 15:45
mirunia, :***************Hey jak sie czujesz? Mnie glowa boli i juz mysle czy to nie po coaxilu bo pisze ze moze tak byc... Od kiedy zwiekszylam to mam starsnze te bole.

acherontia-styx, :***************
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 04 cze 2014, 15:58
platek rozy, nie za bardzo jestem dzisiaj w formie, wyłażą stresy kilkudniowe (przed MR), od rana jestem jakaś "pijana", nerwicowe zawroty głowy, dopiero od niedawna ciut lepiej, ale dalej zamroczona i teraz śpiąca. Jakoś przemęczyłam się w pracy :bezradny:

Płatku**** współczuję ci tych bólów głowy, być może są po coaxilu, nie wiem :bezradny: i nic p/bólowego nie pomaga?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4364
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do