Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 25 mar 2014, 23:12
neon, a ty co bierzesz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

przez maniek123321 25 mar 2014, 23:13
neon,
oczywiscie ze mialem

teraz juz powoli odpuszczaja wiec czuje ze powoli zaczyna dzialac
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 25 mar 2014, 23:13
nerwosol-men, chocovanilla, to spoko :great: a później pomagają, tak? czy człowiek wraca do momentu "przed" braniem i taki cały efekt :D
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5727
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez maniek123321 25 mar 2014, 23:14
wiekszosc powie ci ze odrazu sie wraca do stanu "przed" bo i czesto tak jest ale czesto jest tez tak ze pomaga jeszcze na pare miesiecy po odstawieniu :smile:

-- 25 mar 2014, 23:15 --

nie ma leku ktory by na stale naprawil nam glowe :pirate:
te mikroimplanty stymulujace rec. serotoniczne sa przyszloscia swiatowej psychiatrii
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 25 mar 2014, 23:17
grunt to czytac ze zrozumieniem....
neon, ja do asertinu podchodzilam 3 razy... raz pomogl raz sie poddalam a raz wrocilam do stanu z przed pogorszenia przez niego... ciezko powiedziec...
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 25 mar 2014, 23:18
maniek123321, no to po kiego hoja te leki, skoro najpier sa efekty uboczne a potem wraca sie do stanu "przed"? chyba zajebie tego psychiatre na kotleta
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5727
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 25 mar 2014, 23:19
dla mnie to ciężki lek.. seronil dobrze wspominam ale to bralam w polączeniu z benzo... teraz mam escitil i tkwie w miejscu chyba
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 25 mar 2014, 23:19
wieslawpas, Asertin biorę.
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5727
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 25 mar 2014, 23:21
neon, a ja myslalem ze ty bezlekowy jestes.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

przez maniek123321 25 mar 2014, 23:21
neon puki bierzesz jest dobrze, wtedy masz czas na prace nad swoja psychika (m.in. terapia)
czesto ludzie sa skazani na leki do konca zycia, nie wiedziales?

-- 25 mar 2014, 23:22 --

tu wszyscy chyba lekomani :pirate:
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 25 mar 2014, 23:22
wieslawpas, biore 10 dni czy cos, 4 dni leki znikły, a teraz przez 3-4 wszystko sie nasiliło grrr :twisted:

-- 25 mar 2014, 22:23 --

maniek123321, hoj w dupe jebać
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5727
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

przez maniek123321 25 mar 2014, 23:24
no i wlasnie tak to dziala

spokojnie bedzie lepiej, conajmniej "ulotkowe" 2 tygodnie przeczekaj
w rzeczywistosci sa to 3-4 tyg.
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 25 mar 2014, 23:24
maniek123321, no dobra a ile efekt sie utrzymuje?
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5727
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 25 mar 2014, 23:25
neon, to normalne... też tak miałam... dasz rade:)
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do