Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 22 mar 2014, 22:24
Lonely94, czesc, moze byc ..a u Ciebie?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 22 mar 2014, 22:25
bylem w sklpie ale niestety wygenerowalem sobie napiecia, w sumie kurcze dobrze sie czulem caly dzien a wystarczyly wyjsc do sklepu zeby znowu dopadly mnie napiecia. a juz mysalem ze bedzie dobrze, teraz czekam na 23, kiedy pojade na parking i moze na napiecia mina jak bede rozmawial.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 22 mar 2014, 22:26
wieslawpas, wspolczuje , to meczy :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 22 mar 2014, 22:27
no meczy meczy, ale kiedys minie. znasz takie uczucie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

przez Maggda92 22 mar 2014, 22:28
hania33 napisał(a):Anel92, od kiedy bierzesz leki?

od kilku dni dopiero

Faraway napisał(a):Anel92, ja też myslalam że nie naddaje się do niczego ale leki są i jest okej daję radę, chociaż życie też mam zniewolone nerwicę

może kiedyś będzie lepiej :(

Lonely94 napisał(a):Hej :smile: .
Jak leci ?.

hej, tak sobie
Maggda92
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 22 mar 2014, 22:28
wieslawpas, znam , tak dziwnie w zoladku..taki strach , lęk , nie umiem tego opisac
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 mar 2014, 22:29
uspokoilam sie ciut , ide na filmik :) Dobranoc Kochani :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15816
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 22 mar 2014, 22:30
u mnie to jest takie napiecie w glowie i splocie slonecznym, teraz czekam na 23 pojade na parking to jakos je rozladuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

przez Auman 22 mar 2014, 22:32
Dodzwoniłem się do kolegi i jutro czeka mnie zaje*iste spotkanie. :D
Auman
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 22 mar 2014, 22:32
platek rozy, :papa:

-- 22 mar 2014, 22:33 --

Auman, fajnie masz :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez Lonely94 22 mar 2014, 22:35
hania33 napisał(a):Lonely94, czesc, moze byc ..a u Ciebie?

U mnie tak przeciętnie dobrze.

wieslawpas, ja przez ponad 6 lat nie byłem “sam“ w sklepie.. Jednakże, ostatnio się przełamałem i się wybrałem, bardziej z przymusu, ale samemu..
Lonely94
Offline

Spamowa wyspa

przez Maggda92 22 mar 2014, 22:41
platek rozy dobranoc :papa:

-- 22 mar 2014, 21:42 --

Auman to fajnie :lol:
Maggda92
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 22 mar 2014, 22:45
AddictGirl21, nie dzwie sie ze walneles piwko bo to najepszy "lek" antylekowy jaki znam. Piwo zgasilo juz moj nie jeden napad paniki, jestem oaoba niepijaca ale dzisiaj kupilem sobie flasze wodki w razie jakbym juz nie wyrabial to sie napije. No ale ten zakup wywolal u mnie napiecie.
Ale tala flacha wodki to lepszy srodek ratunkowy niz 3 afobamy na raz zazyte.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 22 mar 2014, 22:46
wieslawpas, pic na leki :?: :?:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do