Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 16 mar 2014, 18:13
mirunia, amelia83, dzięki dziewczyny, tak, cieszę się, że udało mi się to skończyć. ;) Teraz jeszcze ostatni raz przeczytam mój artykuł i wysyłam do publikacji.
amelia83, widzę, że u Ciebie chyba też dzisiaj lepiej, bo mimo trudu posprzątałaś, robisz pranko, no i potrafisz się cieszyć drobnostami :smile:
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 16 mar 2014, 18:19
walczę cały czas ze soba ze swoimi myslami czarnymi
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 16 mar 2014, 18:26
amelia83, ja podobnie
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 16 mar 2014, 18:26
Puls mam 58. Trupek
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 16 mar 2014, 18:28
Śmiercionauta, czyli pewnie nie możesz brać tych, które zawierają kwas acetylosalicylowy.
Mi ostatnio na taki hardcorowy katar pomógł Sudafed Xylospray, następnego dnia było o niebo lepiej.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 16 mar 2014, 18:33
kasiątko, :shock: :shock:
xylogel tez jest dobry , mi pomógł
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 16 mar 2014, 18:36
acherontia-styx, zgadza się.chciałbym w pracy mieć krwotok, bo zwyczajnie nie mam na to czasu. :/
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8838
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 16 mar 2014, 18:41
amelia83, zimno mi od tego
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 16 mar 2014, 18:43
kasiątko, coś często masz niski puls kochana masz jakieś leki na podwyższenie jestes juz w domku? czy to moze czymś innym spowodowane :? :?:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 16 mar 2014, 19:00
Śmiercionauta, pomimo tego i tak masz spory wybór w lekach, przecież nie wszystkie zawierają kw. acetylosalicylowy ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

przez k.karo 16 mar 2014, 19:03
Dawno mnie tu nie było! Witam was, mam pytanie które mnie bardzo nurtuje od jakiegoś czasu odczuwam drętwienie w kończynach czy może być to spowodowane lekami jakie biorę (setaloft, miansec ) ?. Czy jest to kolejny objaw nerwicy? Czy po prostu nie dobór jakiejś witaminy mimo że magnez codziennie zajadam! Zauważyłam to odkąd zaczełam brać Setaloft.
Nerwico lękowa... nienawidzę Cię.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
28 lut 2014, 15:39

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Aluś 16 mar 2014, 19:56
jest ktoś :D ?
Obrazek

Chciałem zmienić świat. Doszedłem jed­nak do wnios­ku, że mogę je­dynie zmienić siebie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1600
Dołączył(a)
17 sty 2014, 23:10

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 16 mar 2014, 19:58
:papa:
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

przez Auman 16 mar 2014, 19:58
Witam ponownie.
Auman
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do