Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 13:36
ja nie lezalam
nawet pogotowia do mnie nie wzywali na nerwice
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ellwe 13 mar 2014, 13:37
nerwa, ja np. pracuję i mnie to srasznie deprymuje, że mam świadomość tego że często nie jestem w stanie wypełnić swoich obowiązków, że mam problemy związane np. z jelitami i nie jestem w stanie wyjść z domu bez kibla przenośnego albo zamykam się w toalecie w pracy po czym wychodzę cała zaryczana. Czuję się przez to jeszcze gorzej i taka mnie wartościowa a że pracuję w miejscu gdzie bardzo widoczny jest kult pieniądza i parcie na rozwój to wszystki mnie bardziej przygnębia, bo inni lecą do przodu a ja się ciągnę z tyłu jak slimak i tak naprawdę gówno osiąnęłam moim zdaniem na ich tle.
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 13 mar 2014, 13:38
renta robota, zależy jaka robota ta moja to jest czysty stres to nie sprzyja wyjściu z nerwicy
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 mar 2014, 13:38
LATEK1962, nie , nie lezalam bylam tylko na oddziale dziennym
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 13:39
a wiecie jaki paradoks... mam wykupione ubezpieczenie na zycie w pzu i za pobyt w szpitalu na padaczke nie ma odszkodowania...

-- 13 mar 2014, 13:40 --

ja nie mam potrzeby isc do pracy ale chce cos dla zabicia czasu jak mala pojdzie do przedszkola... tak ze nie bede sie za bardzo nia przejmowac...
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 13 mar 2014, 13:41
hej
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Spamowa wyspa

przez nerwa 13 mar 2014, 13:41
Ellwe, no rozumiem, ja mam troche podobnie. Przez to ze ciagle jestem zmeczona, czy cos mi dolega czy po prostu mam depresje, to nie mam sily na prace, nie mam sily ogarniac tyle ile inni i wiem, ze gdybym tego nie miala, wszystko bym robila i bym byla zadowolona, a tak, nie dosc, ze sie mecze to jeszcze mam poczucie, ze ciagle cos zawalam. Tak jak teraz... wlasnie musze napisac do szefa, ze znow mnie nie bedzie, bo sie kiepsko czuje... i juz az mi glupio.
Ale z drugiej strony z tego co zauwazylam, to takie cos, czasem potrafi wyciagnac czlowieka jakos, bo jednak sie chodzi do ludzi, zmuszonym sie jest do aktywnosci, oczywiscie zalezy jaka praca, bo jak bardzo stresujaca to sie mija z celem, ale ogolnie jak w miare normalna to potrafi czasem wyrwac z tego nerwicowego myslenia. A dla nas mysle najgorsz ejest zamkniecie w domu i myslenie, myslenie, myslenie :-/
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 13 mar 2014, 13:43
trzeba w tottka wygrać to będzie po nerwicy :D
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ellwe 13 mar 2014, 13:46
metka00, cześć:)
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 13 mar 2014, 13:46
nerwa, tak tylko gdzie tej pracy jakiejś takiej przyzwoitej szukać czy w ogóle jakiejś pracy.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 mar 2014, 13:46
nerwa, dokaldnie to myslenie mnie teraz dobija , i ciagle becze . i sie nakrecam.

-- 13 mar 2014, 13:47 --

ide nastawic na zupke.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 13 mar 2014, 13:47
praca teraz to głównie znajomości się liczą nie ma to tamto
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 13:47
ja zmykam kochani:*:*:* wezme mala do tesciowej bo mnie nosi:) 3majcie sie cieplutko:)
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 13 mar 2014, 13:48
platek rozy, mnie też myślenie dobija, nie chcę się mi za cokolwiek wziąść.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości

Przeskocz do