Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez comatom 11 mar 2014, 19:49
Faraway napisał(a):hania33, dupy te same ale przod inny i to inaczej sie podciera :D a uwaleni w gównie są na genitaliach :D

dobra jestes!!!juz cie lubię
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 mar 2014, 19:49
Faraway, czyli można powiedzieć że dzień do duppy :lol:
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 11 mar 2014, 19:49
comatom, by ci sie obrzydlo..to tez w koncu dupa :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 mar 2014, 19:49
no rozbawiła mnie tymi dupami
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

przez comatom 11 mar 2014, 19:50
hania33, eeeeeeeeeee chyba nie.....mam nadzieje :D
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Faraway 11 mar 2014, 19:50
nerwosol-men, dzień kupy ! :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 11 mar 2014, 19:50
nerwosol-men, mnie tez :mrgreen: :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 mar 2014, 19:50
Faraway, nowe święto państwowe , dzień kupy !!!!
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 11 mar 2014, 19:51
Faraway, i dupy :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez comatom 11 mar 2014, 19:51
dzien bez kupy dniem straconym!!!!!
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 11 mar 2014, 19:51
comatom, zalezy jaka kupa ;)
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 mar 2014, 19:51
ale się uśmiałem

-- 11 mar 2014, 18:52 --

bez kupy nie ma kołaczy !!!!!
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 11 mar 2014, 19:52
ja też dziś podpisałam umowe o prace , ale tylko na 2 tygodnie ...
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Faraway 11 mar 2014, 19:52
ja mam schiza kupowego bo jeszcze musze do sanepidu ze swoim kupsztalem chodzić hahahahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do