Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 07 mar 2014, 15:25
platek rozy, cóż, pozostaje mieć nadzieję, że przeminie ten okres szybko i łagodnie.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 mar 2014, 15:27
acherontia-styx, w tamtym roku to z lozka bym nie wstawala jakbym nie musiala , a jeszcze pracowalam wiec to byla jedyna motywacja ale po powrocie zakopywalam sie w lozku i tam spedzalam reszte dnia.Zaryczana , zgnebiona , z lękami.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 07 mar 2014, 15:28
platek rozy, a teraz masz coś co w razie czego jest w stanie Cię zmotywować do jakiejkolwiek aktywności?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 mar 2014, 15:28
acherontia-styx, nie :( teraz jestem na swiadczeniu z Zus ... chodze na psychoterapie.Jedynie moze to.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 07 mar 2014, 15:37
Zbieram się :papa:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 07 mar 2014, 15:38
kasiątko, co ze Zgrywuskiem? zbnalazł sie?

-- 07 mar 2014, 14:40 --

ja juz w domku, zrobiłam sobie spacer do domku cudna podgoda kupiłam tulipanki piekne na poprawe nastroju, dziewczyny w pracy poprawiały mi humor i było momentami przezabawnie teraz robie pranie i za chwile bierzemy psy do lasu :105: :D
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 mar 2014, 15:40
kasiątko, :papa: :papa: :*********** kochana


amelia83, :*********** witaj
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 07 mar 2014, 15:40
platek rozy, heeeej kochana jak samopoczucie?
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jasaw 07 mar 2014, 15:40
platek rozy, witaj :D
"Cierpliwość jest podporą słabości, niecierpliwość - ruiną silnych"
"Nie możesz dokonać wyboru, jak umrzeć. Ani kiedy.
Możesz tylko zdecydować, jak żyć. Teraz"
Avatar użytkownika
Offline
Dobra Dusza Forum
Posty
8063
Dołączył(a)
25 paź 2011, 19:36
Lokalizacja
Centrum

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 mar 2014, 15:41
amelia83, okropnie , mam lęki i nastroj depesyjny :( mialam klopt ze zrobieniem zakupow pierwszy raz chyba od jakis dwoch miesiecy :( a Ty?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 07 mar 2014, 15:42
platek rozy, a nie ma czegoś co byłoby w stanie Cię zmotywować? może warto coś takiego znaleźć?!

amelia83, witaj, cieszę się, że u Ciebie lepiej, bo z tego co czytałam to wczoraj było coś nie tak.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 mar 2014, 15:43
acherontia-styx, musze pracy zaczac szukac .... chcialam swoja dzialanosc zalozyc nie wiem co z tego wyjdzie czuje sie do dupy za przeproszeniem . :pirate:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 07 mar 2014, 15:43
platek rozy, ja dzisiaj lepiej w porównianiu z dniem wczorajszym to o 180 stopni na plus :D
ja leki miałam wczoraj i przedwczoraj w pracy, dzis troche tez ale lepiej zdecydowanie jasaw, cześć Aneczko Kochana :***
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 mar 2014, 15:44
amelia83, ciesze sie ze u Ciebie lepiej :great: :great: oby bylo jeszcze lepiej :mrgreen:

-- 07 mar 2014, 15:45 --

umykam robic obiadek :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: HoyaBella i 12 gości

Przeskocz do