Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 28 lut 2014, 12:13

:105:

-- 28 lut 2014, 11:15 --

Enii, ja bym zmieniła fryzurę ale nie wiem na jaką,albo pofarbowała, marzy mi isę zmiana.
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 lut 2014, 12:16
kasiątko, nom bo to drogo :( ja tez sama w domku nakladam farbe .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 28 lut 2014, 12:16
Obrazek

ta fryzurka mi się cholernie podoba :105:
Anna Maria
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 lut 2014, 12:17
kasiątko, uwielbiam Dead Can dance kocham utwor "nierika " :yeah:

-- 28 lut 2014, 12:17 --

kasiątko, :105: :105: boska !!!!!!!
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Miro 28 lut 2014, 12:17
Faceci to mają dobrze, jedna fryzura przez 20 lat - cały czas na topie :mrgreen:
Kliknij, full screen, full głośność, wyluzuj się --> http://vimeo.com/23333232
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2382
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:53
Lokalizacja
Kraków

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 28 lut 2014, 12:18
kasiątko, fajna fryzurka.
Ja zawsze sama kupuję farbę i farbuję, wiec to nie tak drogo, a siostra mi obcina włosy
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 lut 2014, 12:19
nazywam się niewarto, ja tez w domku farbuje ale sama bym nie umiala pasemek sobie zrobic zeby to jakos mialo rece i nogi .. tylko taki jeden kolor robie


Miro, :P a tam zmiany i u faceta sa fajne ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lut 2014, 12:22
kasiątko, świetne :105: :105:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 28 lut 2014, 12:23
Obrazek

do tego soczewki :105:

-- 28 lut 2014, 11:26 --

Obrazek albo ta,
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 28 lut 2014, 12:31
ja stwierdziłam, że chyba muszę w najbliższym czasie pojechać na wieś, bo spotkanie z dziećmi mojej siostry zawsze daje mi pozytywnej energii, a teraz jestem w takim dołku, że fajnie by było z niego jakoś wyjść
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 28 lut 2014, 12:36
nazywam się niewarto, a masz czas zeby pojechac to jedz kochana
my dzis czekamy na gosci dopiero sniadanie, dzis zaczna zjezdzac sie ludzie na 30 tke znajomej :P
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 28 lut 2014, 12:38
amelia83, no właśnie na razie nie mam czasu, muszę przygotować zajęcia na poniedziałek.
Ale może w najbliższym czasie jakos go wygospodaruję.
Cieszę się, że tam odpoczywasz, Karina:**
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lut 2014, 12:46
amelia83, no to bedzie imprezka :great:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez AddictGirl21 28 lut 2014, 12:58
Anna Nicole Smith - kocham jej historię i pewnie umrę w podobny sposób. Anna, jesteś moim aniołem!!!!! :P

Obrazek
...and I will pay for my sanity...<Efevelon 75mg, Perazin 200mg>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1354
Dołączył(a)
21 sty 2014, 23:24
Lokalizacja
Nibylandia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do