Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 lut 2014, 21:52
nerwosol-men, albo plesniaki camemberty :roll:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 11 lut 2014, 21:52
platek rozy, yhyhyhy :))

ide sie ogarniać, miałem wpaśc tylko na moment, bo kopałem troche piłkę na hali i jeszcze się nawet nie wykąpałem, bo mnie wciagneliście :)
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5757
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 lut 2014, 21:53
platek rozy, ostatnio kupiłem bursztyn ser się zajadałem :) pleśniaki też lubię ta i weź tu schudnij coś z tego życia musi być :hide:
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 lut 2014, 21:53
neon, czyli jestes smierdziuszkiem :P to caluski :********* milego wieczoru:)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 11 lut 2014, 21:54
nerwosol-men, chce kaszanke ja doprawiam ja po swojemu :105:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 lut 2014, 21:54
nerwosol-men, lubie bursztyn najlepiej mi smakuje jest jeszcze szafir i jeszcze jeden jakis z tej serii serow,
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez comatom 11 lut 2014, 21:54
szczupak z grila i pstrag tez oki :D
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 11 lut 2014, 21:55
platek rozy, :D pewnie pózniej wpadne, bo ostanio mam "syndrom Wieśka" i siedze po nocach ;**
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5757
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 lut 2014, 21:55
a ja przed chwila zjadlem makowiec, chyna ze po kilo i nie chce mi sie juz jesc chociaz wiem ze powiniem jesc wiecej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 lut 2014, 21:56
comatom, nie jadlam szczupaka :bezradny:

neon, a to mnie juz nie bedzie :why: :why: :why: caluj mnie teraz :D zatem

-- 11 lut 2014, 21:57 --

wieslawpas, ano samo slodkie to niedobrze :nono: :nono:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 lut 2014, 21:57
neon, Na Nocnych Darkach nie siedzie jak dawniej bo tam juz nic sie od pewnego czasu nie dzieje. Dawniej sie siedzialo bo byly rozmowy prawie jak tutaj. Teraz jest jeden post na godzine wiec nie ma co.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 lut 2014, 21:57
comatom, o tak a najlepiej wędzony szczupak i jesiotr na mazurach z piwkiem to był coś :)

-- 11 lut 2014, 20:58 --

platek rozy, ile my już tych postów mamy :shock:
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

przez comatom 11 lut 2014, 21:58
nerwosol-men, :great:
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 lut 2014, 21:59
nerwosol-men, ale my jako my czy watek? :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do