Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez takie tam 08 sie 2016, 22:30
U was też tak duszno jest? Potłumaczyłem dzisiaj, dokonałem symbolicznej adopcji wilka, a teraz leżę z przytulonym śpiącym psem :smile:
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 08 sie 2016, 22:31
Carica Milica napisał(a):Purpurowy, tęsknisz za nią? :P Bo ja kurde nie.

Nie tęsknię, ale uważam za fenomen, że tak długo przebywała na tym forum i wyleciała dopiero teraz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6777
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 08 sie 2016, 22:43
takie tam, w Pyrowie też duszno i nie ma czym oddychać. Moja mama chcę adoptować wilka.

Purpurowy, też mnie to zastanowiło, dlaczego dopiero teraz wyleciała. :pirate: Moderatorzy tak długo zwlekali.
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Po śmierci nie ma przyjemności.
Lit 750 mg, kwetiapina 100 mg, tianeptyna 12,5 mg, klonazepam 2 mg/Klorazepan 5-30 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 08 sie 2016, 22:44
Carica Milica, chyba Monika nie wytrzymała
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4687
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 08 sie 2016, 22:44
Carica Milica napisał(a):Nihil, zrób coś z tym! :mrgreen:

Z Razwiedczykami zawieszenie broni podpisałem :P - była też klauzula o nie jechaniu ww. :D
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Spamowa wyspa

przez takie tam 08 sie 2016, 22:49
Kto was tak denerwuje?
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 08 sie 2016, 22:49
Purpurowy napisał(a):
Carica Milica napisał(a):Purpurowy, tęsknisz za nią? :P Bo ja kurde nie.

Nie tęsknię, ale uważam za fenomen, że tak długo przebywała na tym forum i wyleciała dopiero teraz.

Ja tam dalej uważam, jakoby była tym "trollem doskonałym" :D


Ok, wykurwiam - "bez odbioru" :P
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 08 sie 2016, 22:49
Ḍryāgan, właśnie chyba tak.

Nihil, szkoda. :(
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Po śmierci nie ma przyjemności.
Lit 750 mg, kwetiapina 100 mg, tianeptyna 12,5 mg, klonazepam 2 mg/Klorazepan 5-30 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 08 sie 2016, 22:51
Ja tam dalej uważam, jakoby była tym "trollem doskonałym"
nie sądzę.
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4687
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 08 sie 2016, 22:52
takie tam napisał(a):Kto was tak denerwuje?
a taka jedna, co się dowartościowuje kosztem świrów na naszym forum i która uważa, że większosć tu obecnych prezentuje dno totalne i śmieje się, że ktoś może mieć problem ze wstaniem z łóżka
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4687
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 08 sie 2016, 22:54
Misiaczki, uciekam spać. Dobrej nocy Wam! :*
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Po śmierci nie ma przyjemności.
Lit 750 mg, kwetiapina 100 mg, tianeptyna 12,5 mg, klonazepam 2 mg/Klorazepan 5-30 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 08 sie 2016, 23:00
O kim piszecie?
Kto wyleciał?
Nie jestem w temacie
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg
Relanium 2mg - doraźnie

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7302
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

przez takie tam 08 sie 2016, 23:17
Wyleciała Niemampomyslu; druga osoba nie jest mi znana.
Burza nadchodzi :smile:
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 08 sie 2016, 23:38
Ile razy mam tłumaczyć, że Happysad nie jest fajny :nono:


Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8538
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości

Przeskocz do