Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 24 lip 2016, 11:46
Dzień dobry misie,

Purpurowy napisał(a):jutro ide do tego rodzinnego.
:brawo:

Musiałam się poratować kwetą, aby zasnąć, bo jakoś sen nie chciał przyjść do mnie. Dzisiaj, przez połknięcie tego leku, czuję się nieprzytomna i śpiąca. :zzz:
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2816
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez WolfMan 24 lip 2016, 11:51
Ja to chyba jestem ewenementem co do kwety,jak miałem duże problemy ze snem to zdarzało mi się wziąść nawet kiedyś 100 na noc i rano wstawałem do pracy normalnie i nie miałem żadnej zamułki ani senności
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1162
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 24 lip 2016, 13:56
czesc Łobuzy :mrgreen:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 24 lip 2016, 13:58
Heloł heloł :)
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8597
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 24 lip 2016, 14:06
na_leśnik, siema Placek :yeah: jak we wrześniu Cię nie zobacze to Ci tyłek skopie i włosy z głowy powyrywam :lol:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 24 lip 2016, 14:16
Sigrun, nie strasz nie strasz 8) .

U nas w końcu trochę się ochłodziło. I teraz mam dylemat: zabrać się za programowanie, czy włączyć grę :bezradny: .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8597
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 24 lip 2016, 14:22
na_leśnik, 8)

e...a u nas sie ochłodziło i chmury... nawet nad wode nie ma jak jechac :roll:
Zabierz się za programowanie :mrgreen:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 24 lip 2016, 14:27
Sigrun, zawsze można na spacer gdzieś uderzyć ;)
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8597
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 24 lip 2016, 14:32
na_leśnik, na spacerze juz byłam :lol:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 24 lip 2016, 14:37
Niech mnie ktoś kopnie, bo nic mi się nie chce. :why:
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2816
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 24 lip 2016, 14:38
Carica Milica, wystaw tyłek :mrgreen:
a poza tym jest niedziela wiec dzien swiety trzeba swiecic :lol: (czy jak to tam mówia)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 24 lip 2016, 14:41
Sigrun, niepotrzebnie się nazarlam kwety i przez to jestem taka przyjebana. -.-
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2816
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 24 lip 2016, 14:41
Carica Milica, witam w klubie. "Functional programming in Swift" czeka na rozmienianie, a tu manticory na bagnach same się nie oskórują...
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8597
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 24 lip 2016, 14:43
Carica Milica, a...rozumiem :?

na_leśnik, w co Ty grasz? :mrgreen: :shock:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 10 gości

Przeskocz do