Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 22 lip 2016, 17:16
Carica Milica, robie to Tylko! dla Ciebie :)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 22 lip 2016, 17:20
Nihil, co się drzesz?:P
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 22 lip 2016, 17:20
Sigrun napisał(a):przepraszam...a jaki był dotychczas mój wizerunek? :mrgreen:

Cwany, bezwzględny, krwiożerczy Bestyj - bez strzelby, czy tej sieci na Wilkory nie podchodź ? :D
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 22 lip 2016, 17:26
Nihil napisał(a):
Sigrun napisał(a):przepraszam...a jaki był dotychczas mój wizerunek? :mrgreen:

Cwany, bezwzględny, krwiożerczy Bestyj - bez strzelby, czy tej sieci na Wilkory nie podchodź ? :D


serio? a przeciez ja taka grzeczna i ułożona 8)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 22 lip 2016, 17:30
Sigrun, znaczy się, tresowany Wilkor ? :mrgreen:
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 22 lip 2016, 17:31
Nihil, Tresowany, ale przez siebie :)
Ostatnio edytowano 22 lip 2016, 17:38 przez Sigrun, łącznie edytowano 1 raz
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 22 lip 2016, 17:36
Sigrun, ok, ok, ok ;)
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 22 lip 2016, 17:38
Sigrun, to nie jest ten awek, który pamiętam. Chodziło mi o tego psa, z którego pyska wychodził drugi pieseł. xD Ale dziękuję! Ten awatar mi się podoba!

Nihil, mogłam nie pytać o te pierogi, chociaż po cichu liczyłam na zaskoczenie. Kupne pierogi są niedobre, jakoś mi nie smakują. Wolę domowe, ręcznie lepione.

Czereśnie ktoś chce?
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31.6
lit 750 mg, amisulpryd 100 mg, paroksetyna 10 mg, trazodon 25-75 mg, klonazepam 2-4 mg(okazjonalnie),
kofeina
trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3798
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Косово поље

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 22 lip 2016, 17:40
Carica Milica, a...chodziło Ci o dobermanki :)
to juz w ogole musiałabym poszukac gdzie go i na czym mam zapisanego ;)

Czyli moze zostac ?:)

Carica Milica napisał(a):Czereśnie ktoś chce?


nie lubiem ;)


Nihil, No!!!
I nie pyskuj!

chyba na dzisiaj koniec pracy...czyli weekend :105:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

przez HoyaBella 22 lip 2016, 17:42
Carica Milica, jak Ci idzie magisterka? ja męczę, a czas mnie już serio goni :cry:
Offline
Posty
1752
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 00:43

Spamowa wyspa

przez takie tam 22 lip 2016, 17:45
cyklopka napisał(a): takie tam, karkówkę mi ugrillujesz? Pstrąga złowisz i usmażysz z czarnym pieprzem i cytryną?

Jesteśmy umówieni zatem. Lubię gotować dla innych :smile: A buty... Chyba te https://www.zalando.pl/mint-berry-oksfo ... b-a11.html (link nr2).
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 22 lip 2016, 17:46
Sigrun, siii, chodziło mi o dobermanka. :D Jeden z lepszych awatarów na forum!

HoyaBella, całkiem dobrze mi idzie, ale ja nie mam spiny, bo jeżeli będę potrzebować więcej czasu, to przedłużę sesję do końca października. :)
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31.6
lit 750 mg, amisulpryd 100 mg, paroksetyna 10 mg, trazodon 25-75 mg, klonazepam 2-4 mg(okazjonalnie),
kofeina
trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3798
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Косово поље

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 22 lip 2016, 17:46
Carica Milica, swego czasu robiłem wyśmienitą jajecznicę na cebulce i pomidorze (oj, tu bym Cię mógł zaskoczyć ;)), ale to wiesz, taką o poranku i tylko i wyłącznie do łóżka :mrgreen: - heh, kto wie, może się jeszcze kiedyś i na takową w moim wykonaniu załapiesz :D ;)
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 22 lip 2016, 17:48
Carica Milica napisał(a):Czereśnie ktoś chce?

Jak nie, jak tak ;) Tu przeca same czereśniaki :D
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do