Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 kwi 2016, 14:02
mirunia, Tulam :********* mam nadzieje ze z biegiem dnia poprawi Ci sie nastroj i samopoczucie .
Co bedziesz porabiala w domku?na jakies zakupy dzis po pracy pedziesz?

Ja bylam w Biedrze i piekarni, i taka jestem zamotana i tak sie skupiam na swoim nieudolstwie i rozkojarzeniu ze doslownie pomylilam portfel z telefonem i teraz siedze i sie tym martwie i wkrecam sobie altzheimera.
Solka zarzucilam kawalek. Nie wiem czy to cos pomoze .

kosmostrada, Ja kupilam etui na tela bo to moj kupiony na raty telefon wiec juz musze dbac o niego maxymalnie gdyz na nowy predko nie wymienie / chociaz moze jak tak dalej pojdzie to zapomne jak z niego korzystac? :roll: :roll:

Tez kawe zrobie , mleczata z sypanym karmelem.

Ḍryāgan, :papa: :papa: zdrowy juz jestes?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15909
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 08 kwi 2016, 14:06
kosmostrada napisał(a):mirunia, No maj to już musi być cudny! :D
Dzięki bardzo za tulasy, dziś zdecydowanie są mi potrzebne. Choć i przydałby się porządny kop, bo robię wszystko jak mucha w smole i tak w ogóle to już się zmęczyłam... :roll: I kręci mi się w głowie... :why:

Lusesita Dolores, Masz bardzo trendy nową bluzeczkę! Widziałam je na manekinie. Bardzo fajne!

detektywmonk, Jesteście w żałobie? ;)

Wylazłam z psem na ogródek, on żeby się poopalać, ja żeby wypić moją rytualną latte i zapalić. Oczy mi się lepią, może kawka trochę zadziała. Chyba się zwlekę do tego empiku.


Troszkę auta szkoda :mrgreen: ,ale teraz wolę 5 drzwiowy hatchback.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16996
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 08 kwi 2016, 14:10
kosmostrada, dziękuje, bardzo mi sie podoba :D
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6917
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 08 kwi 2016, 14:16
platek rozy, nie tak do końca zdrowy, ale jakoś łażę do pracy.
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4479
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 08 kwi 2016, 14:25
Ja bylam w Biedrze i piekarni, i taka jestem zamotana i tak sie skupiam na swoim nieudolstwie i rozkojarzeniu ze doslownie pomylilam portfel z telefonem i teraz siedze i sie tym martwie i wkrecam sobie altzheimera.

A chcesz w doopę Płatuś? :mrgreen:
Myślę, że nie chowasz jeszcze chleba i kiełbasy w szafie z ubraniami? A takie pomyłki jak Twoja, to się każdemu zdarzają!
To tylko brak koncentracji, nic innego.

Płatuś, u mnie się rozpadało na całego i przy takiej pogodzie to żadne zakupy. Odłożę na jutro, a dziś muszę sobie coś upichcić na szybko, bo puste gary. :bezradny: Może makaron z pomidorami, bazylią i czosnkiem, posypię parmezanem na grubo.... :yeah:
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4543
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 kwi 2016, 15:02
Ḍryāgan, ale moze lepiej bo jak widac po mnie to jednak siedzenie w domu dobrze na glowe nie wplywa .

mirunia, Kochana ja juz nie wiem co mi sie podzialo , w kazdym razie mam dosc wlasnych mysli i chorej glowy.
U mnie dzis gulasz na gesto z zielonej soczewicy z curry , cukinia i pomidorami . Pierwszy raz robilam . z przepisu z aplkacji fit w telefonie. Tam na caly tydzien dostaje przepisy na 5 posilkow , niektore dosc fajne jak ten gulasz .

Lusesita Dolores, z zary lubie perfumy , sa tanie i mam dwa swoje ulubione zapachy .
I te dwa na mnie trzymaja sie dosc dlugo bo okolo 6 godzin
Zara - Oriental
Zara - Black Peony
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15909
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 08 kwi 2016, 15:30
platek rozy, siedzenie w domu i rozmyślanie zazwyczaj dobrze na głowę nie wpływa. Też wolę aktywność. Ale czasem się nie da. Kaszlę jak zarzynany niedźwiedź. Dziś siedzę dłużej w robocie, bo znowu wypadł mi dyżur a najchętniej bym spać poszedł.
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4479
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 kwi 2016, 16:18
Ḍryāgan, i do ktorej taki dyzur masz???/

Ja pomylam sterte garow po gotowaniu , kawkowaniu i sniadaniu.
Solka zażytego nic a nic nie poczulam . :bezradny:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15909
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 kwi 2016, 16:30
Obrazek :pirate: :pirate: :pirate: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15909
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 08 kwi 2016, 16:35
platek rozy, tak wąchałam te perfumy w zarze. Są piekne, ale mam już tyle perfum w domu że na razie już nie kupuje.. choć chciałabym nabyć jeszcze opium :o :shock:
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6917
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 08 kwi 2016, 16:39
platek rozy, do 18.00. Ale na szczęście nic się nie dzieje. Usiłuję pracować, ale senna aura mnie dobija trochę.
Lusesita Dolores, platek rozy, a jakie męskie zapachy lubicie?
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4479
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 08 kwi 2016, 16:46
Ḍryāgan, mi sie tylko opium podoba
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6917
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 kwi 2016, 16:46
Lusesita Dolores, Mialam stara wersje opium jeszcze przed reformulacyjna , teraz jest troche zmieniona niestety na jej nie korzysc ale perfumy nadal sa ladne .


Ḍryāgan, a to juz niebawem do domu lecisz.
Uwielbiam jak pieknie sie rozwija na moim mezczyznie Diesel Fuel for Life wersja pierwsza a ostatnio bardzo mi sie spodobaly na nim Tom Ford Noir a sama tez nosze czasami meskie , lubie na sobie Hermes Hermés Terre D'Hermes i Lalique Encre Noire .Jako perfumiara nie ograniczam sie do noszenia tylko damskich :roll: :angel:

Nie lubie jak facet nie uzywa perfum , tak samo z kobietami jest . Potrafie sie za kims obejrzec na ulicy bo pachnie... Zapachy bardzo mnie pociagaja i to taki moj maly fetysz.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15909
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 08 kwi 2016, 16:56
Żeby zająć głowę upiekłam mazurka i ten chleb bez mąki. Obiadek zjedzony, teraz powalczę z praniem czekając na gości. Spięło mi tak kark, że głową nie mogę ruszać, ból okropny. :(

platek rozy, Może być tak Kochana, że tego solka poczujesz dopiero jutro.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7672
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do