Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez AtroposIsDead 22 mar 2016, 23:46
Judelaw, spokój ;)
Gå inte i gräset med bara fötter; min trädgård är full av skärvor.
ChAD
Ketrel 100 mg
Kwetaplex XR 200 mg
Lamotrix 25 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1165
Dołączył(a)
07 wrz 2014, 22:31
Lokalizacja
Kraków

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 22 mar 2016, 23:56
Judelaw napisał(a):Psy szczekają


Z tego co widzę to tylko ty. ;)

Judelaw napisał(a):Buractwa poszukaj tam gdzie mieszkasz


U nas raczej mało takich wieśniaków jak ty więc poszukam. ;)

Witam resztę "normalniejszych" ludzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 23 mar 2016, 00:02
kosmostrada, czerwone mam paznokcie :D
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 23 mar 2016, 00:09
acherontia-styx, no ja nie poszłam, bo z chodzeniem jako takim miałam z niedzieli na poniedziałek duży problem. Tak że bym nie popracowała, bo bym nie ustała.

A dzisiaj leżałam zapluta jak krewetka.

Moim zdaniem i tak kozactwo, że idę jutro na spotkanie z klientką, ale nie miałam nawet jak odwołać, bo nie wiedziałam, jak się będę czuła. Noż, urwał, gdyby nie @, to być może odczułabym poprawę w związku ze spadkiem gorączki i może bym się już dzisiaj spionowała.
Zobaczymy jak po nocy będzie. A teraz mi się przypominają różne niefajne wspomnienia.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8125
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 23 mar 2016, 08:23
Dobry! wstawac ku*ra!@@##!@ nie udawać!! nieroby węzykiem węzykiem rabotajet raz dwa raz dwa ku*rwa#@@#@#$$$@!QQQ!
niech sie dzieje wola nieba z nią sie zawsze zgadzać trzeba.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6743
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 23 mar 2016, 08:44
porzadnie się wyspałem. zbieram sie do roboty. niestety juz czuje scisk w głowie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7806
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 23 mar 2016, 11:05
Melduję posłusznie, że gorączki nie mam, jak przewidywałam, ale brzuch mnie boli i co zrobisz, nic nie zrobisz.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8125
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 23 mar 2016, 11:09
cyklopka, lacze sie z Toba bo tez mam @ :?
W dodatku piecyk gazowy w lazience mi sie popsul i leci mi chlodnba woda :why: :why: dzwonilam do goscia poleconego przez kolezanke to oznajmil ze naprawa moze nawet i 300 zl kosztowac :( :(

Glowa mniej boli , migreny dzis nie mam , zatoki mi troche odczopowalo i schodza mi gluty . Bede miala swieta z cieknacym nosem i zimna woda.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15909
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 23 mar 2016, 11:25
Witam :papa:

platek rozy, jak nie urok to sraka można by powiedzieć :?

Doładowałem telefon i mam na koncie 15,15 zł... taka sumka ciekawa nie planowana :smile:
Burza w moich emocjach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9406
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 23 mar 2016, 11:25
platek rozy, jak nie urok, to przemarsz wojsk :bezradny:
Moje jelito grube jeszcze chciałoby wrócić do funkcjonowania po chorobie, dlatego się te dolegliwości sumują poprzez ucisk jednych narządów na drugie i z wzajemnością.
No i jeszcze takie błędne koło mdłości <---> nerwowy kaszel.

Zażyłam co mogłam, koło południa umyję gufke, po obiedzie przejrzę dokumenty, pojadę do pani, zobaczymy jak nam się będzie układało.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8125
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 23 mar 2016, 11:57
wróciłem przed chwilą ze wspaniałego spaceru po ul. puławskiej było fajnie. nie mogę wysiedzieć w mieszkaniu. jak tutaj wytrzymać jeszcze 1,2 minut, do wyjścia na następny spacer.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7806
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 23 mar 2016, 12:19
wieslawpas, spacer fajna rzecz, ja też pójdę do sklepu takiego dalszego.
Burza w moich emocjach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9406
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 23 mar 2016, 12:29
Idę robić pranie - na nic innego mnie dziś nie stać Obrazek życzę

I miłego dnia wszystkim życzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1430
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 23 mar 2016, 12:43
przeraża mnie widmo exodusu i samotności która mi będzie dokuczać również w powietrzu.może skończe jak kaczyński począwszy od brudasów którzy mnie wyflaczą po starcie skończywszy na mgle po drugiej stronie jak ostatnio lub silnych wiatrach na dole+dodatkowych 40 minut zamiast głupio umrzeć w zakładzie zamkniętym po złośliwym zespole neuroleptycznym spowodowanym przez zwyrodniałego lekarzynke który uznał mnie za nadspodziewanie uciążliwego pacjenta.najlepsze że nie mają szmat ani masek tlenowych.jesli umre to jak bohater.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7983
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do