Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 20 lis 2013, 18:00
nerwa, dziekuje. Patrzyłam za tą Horney ale u mnie nie ma :(

hania33, wychodzi na to ze agarofobie jeszcze mam hahaha. Zawsze staram sie byc w miejscach gdzie sa ludzie, którzy w razie czego mi pomoga.. Masakra jakaś okaże sie za chwile za nerwica to początek góry lodowej. Ja miałam pierwotnie Escitil ale wziełam tańszy zamiennik.

platek rozy, to chyba nie dobrze zrobie jak przerwę.. Sama juz nie wiem. Myslałam ze mi przechodzi bo dobrze sie czułam, a tu znów jazda ( mała, ale była)
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 20 lis 2013, 18:01
platek rozy, na moje rowniez, lecz klocic sie z lekarzem? A Ty jaki masz lek? to nie to samo tylko nazwa inna?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lis 2013, 18:01
Enii, e no za krotko bralas zeby juz mialo przejsc Slonce ;)

-- 20 lis 2013, 18:02 --

hania33, ja mam mobemid substancja czynna Moklobemid
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 20 lis 2013, 18:02
Enii, Ja rowniez mam zamienniki paro , tak samo dzialaja.. :D

-- 20 lis 2013, 18:05 --

platek rozy, Tak inne całkiem , mi sie już nazwy mylą-- :D

Enii, nie rob przerwy , gdyz jezeli bedziesz sie czula gorzej , leczenie bys musiala zaczac od poczatku..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 20 lis 2013, 18:07
platek rozy, a ja się łudziłam ze po 3 tyg. bedzie juz ok :evil:

hania33, a te paro to co to są?
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 20 lis 2013, 18:09
Enii, Lek stosowany w leczeniu: depresji, depresji lękowej, zespołu natręctw, lęku napadowego z agorafobią lub bez agorafobii, fobii społecznej, lęku uogólnionego. Paroksetyna znajduje zastosowanie także w podtrzymywaniu remisji tych schorzeń. Paroksetyna jest stosowana w leczeniu zaburzeń depresyjnych o średnim nasileniu i ciężkim nasileniu, także z objawami lęku. Jest lekiem bezpiecznym stosowanym w depresji u ludzi w wieku podeszłym. Daje też dobre rezultaty w leczeniu nerwicy natręctw, fobii społecznej, napadów paniki.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 20 lis 2013, 18:11
hania33, skomplikowane to wszystko jednak. Naprawde sadziłam ze to bedzie bardziej przyjemniejsze. Taka tabletka szczęścia, wezmę ja i wszytko bedzie ok.Jak sobie pomyśle o pierwszych dniach to az dreszcze mnie przechodzą

-- 20 lis 2013, 18:11 --

Czyli to ma inny skład niz moje, tak? Przepraszam ale zacofana w lekacj jestem :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 20 lis 2013, 18:12
Enii, Ja rowniez..najgorsze dla mnie jest rowniez to , ze co zwieksze dawke sa uboki..lecz juz mniejsze..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lis 2013, 18:12
Enii, za 3 tygodnie to on sie dopiero rozkrecac zaczal :)

hania33, ano moj jest taki na ataki paniki ponoc niezly ... :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 20 lis 2013, 18:13
Enii, tak inny skad calkiem.. ja tez zacofana jestem :D

-- 20 lis 2013, 18:15 --

platek rozy, Juz sama nie wiem..narazie zostane przy paro , tez pisza , ze to dobry lek..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lis 2013, 18:15
Enii, a jakie mialas uboki?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 20 lis 2013, 18:15
hania33, ja po ćwiartce zwiększam i jeszcze do całej 1 nie dojechałam
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lis 2013, 18:16
Enii, to robisz jak ja :) ja tez po cwiartce:) zwiekszam
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 20 lis 2013, 18:18
Enii, A cala mialas brac? ja tez tak robilam, moze to mi nic nie dawlo ale balam sie zwiekszac i dlatego skuzki poprawy mam wolniejsze..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 10 gości

Przeskocz do