Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 17 gru 2013, 21:47
mi sie chce zygac znowu :(
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 gru 2013, 21:48
nerwosol-men, jakos tak no wiesz sflaczalam i mi sie chce spac i taka sie poczulam zmeczona :mrgreen:

-- 17 gru 2013, 21:48 --

PJT, Ty sie chyba przytrules :(
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 17 gru 2013, 21:49
nerwosol-men, ja tą aktorke z renee.madison awatara kojarze z takiego fajnego serialu "Don't trust this b*** in Apartament 23" :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 17 gru 2013, 21:51
nerwa, no amelia mi odesłała fotki ale renee.madison nie dała :)

-- 17 gru 2013, 20:51 --

:twisted: jestem rozczarowany
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 17 gru 2013, 21:52
Wiecie mi też często chce się wymiotować i mam ból w dołku,ale ja mam chyba refluks...w styczniu ma gastroskopie :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 17 gru 2013, 21:52
gosiulek, przerabiałem to żoładek to też nerwica :)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 gru 2013, 21:53
gosiulek, od nerwicy ponoc moze tak byc wlasnie refluks ... Pawel mi wczoraj takie artykuly dal wlasnie bo ja wczoraj mialam pol dnia takie cos wlasnie ..
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 17 gru 2013, 21:54
nerwosol-men, :D
a ja dzisija mialam pobudke o 5 rano pytali ile zamówic czegos tam z pracy ale poszłam do łazienki i wzięłam psy do łózka i spaliśmy do 6 30 :105:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 17 gru 2013, 21:54
Siemanko witajscie, tez czuje sie dziw wypompowany. Wczoraj mialem wyjatkowi intensywny dzień.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 17 gru 2013, 21:55
amelia83, :105: pięknie
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 17 gru 2013, 21:55
a co na to pomaga?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 17 gru 2013, 21:55
Płatek zadzwonisz jeszcze ?
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 17 gru 2013, 21:55
PJT, dlaczego????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 17 gru 2013, 21:56
pantaprazol omeprazol ranitydyna
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do