Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Zalatana23 12 gru 2013, 10:50
płatku dobrze mi dzisiaj :smile: O świętach myślę, nic jeszcze nie mam :zonk:
haniu no wiem... A to Polak czy Niemiec?
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1128
Dołączył(a)
25 paź 2013, 11:31
Lokalizacja
Wrocław

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 12 gru 2013, 10:55
Zalatana23, polski -Niemiec..najgorzej :cry:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Zalatana23 12 gru 2013, 11:02
hania ;)
Na którą idziesz?
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1128
Dołączył(a)
25 paź 2013, 11:31
Lokalizacja
Wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Anna Maria 12 gru 2013, 11:03
hania33, platek rozy, i mówią, że super :D
Anna Maria
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 12 gru 2013, 11:08
Zalatana23, na 15 , lecz musze juz wyjechac po 12 by sie tam doczłapać..

-- 12 gru 2013, 11:09 --

kasiątko, :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 12 gru 2013, 11:23
hania33, powodzenia u lekarza!!! :)

Ja wczoraj padłam jakos kolo 12 :) ale nie wiem, chyba przysnelam na chwile a potem sie obudzilam po 3 i nie moglam spac, ale potem zasnelam znowu wiec ok :) Po benzo jednak lepiej, i wtedy poranek tez lepszy bo jakas taka energia jeszcze jest. Chociaz spac chce mi sie dalej...
Szykuje sie do pracy, niby szefa ma nie byc przez 2 dni, ale jakies tam jedno spotkanie mam :-/
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 12 gru 2013, 11:24
nerwa, Dzieki , jak go nie pobije bedzie dobrze.. :twisted:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 12 gru 2013, 11:31
Obrazek
Witaj Płatku :*******
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 12 gru 2013, 11:32
wieslawpas napisał(a): No to już nie będe się takich sytuacji bał. W tej sytuacji wiele rzeczy ktore obawialem sie zrobic, żeby sie nie stresować, mogę zrobić no bo teraz wiem ze telepawka minie. Co to zmienia? Ano to że jak bedzie taka sytuacja w jej czasie nie będę sie az tak nakręcał, ze stanie sie to i tamto i moze skala tego nekrecenie stanie sie mniejsza i skutkiem tego telepawka będzie krótsza. Niby proste ale trzeba kilkuanstu takich doświadczeń, zeby dojść do takiego wniosku.

Dobre podejscie! Wlasnie tez staram sie tak robic. Bo taka prawda, kazdy ma rózne "akcje" ale przychodza, odchodza i ludzie sie na nich nie skupiaja. A my non stop. Ja juz pisalam kiedys co ja robie - jak np. rano kiepsko sie czuje to oczywiscie juz mysle, ze pewnie caly dzien taki bedzie, ze beznadziejnie w pracy, jak ja dojade i w ogole - i cale nakrecanie się. A juz nie raz bylo tak, ze rano czulam sie zle, a potem bylo lepiej. I zaczelam takie dni zapisywac sobie na kartkach. I teraz jak sie czuje kiepsko, czytam taka kartke gdzie tez pisalam, ze byl stan tragicnzy a po 2h byl super, i dzien bardzo udany. Wtedy wiem, ze to mozliwe i juz tak sie nie przejmuje. A jak sie nie przjemuje to wieksza szansa, ze wlasnie tak bedzie :great:

-- 12 gru 2013, 10:35 --

hania33, jak go pobijesz, to bedzie jeszcze lepiej :mrgreen:
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Zalatana23 12 gru 2013, 11:39
hania nie ograniczaj się :lol: ;) Jak Cię wkurzy to wal śmiało, ryzyko zawodowe :lol:
Kawał drogi przed Tobą, trzymam kciuki :-***
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1128
Dołączył(a)
25 paź 2013, 11:31
Lokalizacja
Wrocław

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 12 gru 2013, 11:40
Zalatana23, Dzieki , musze dac rade.. :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 12 gru 2013, 11:43
czesc dziewczyny :*
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 12 gru 2013, 11:44
PJT, czesc:**
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 12 gru 2013, 11:46
Hania jak rozegrasz wizytę ?
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do