Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Zalatana23 11 gru 2013, 18:29
PJT to czekanie jest właśnie najgorsze, ech...
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1128
Dołączył(a)
25 paź 2013, 11:31
Lokalizacja
Wrocław

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 18:29
hania33, jak wezmiesz 1/8 to jest bardzo mala dawka. Ja po takiej zazwyczaj mam taki relaks w glowie.. ze sie juz nie przejmuje tak, i takie przyjemne rozluznienie czasem w miesniach, chcociaz nie wiem czy to nie za mało na taki efekt. Wcale nie jest tak,z e Cie zaraz zetnie z nog i zasniesz :D Ja po polowce lub calej tabletce kilka razy mialam wystapienia rozne i spoko.

W ogole jakby to nie uzaleznialo i byl nieogaraniczony dostep to chyba bralabym non stop :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 gru 2013, 18:30
o właśnie zaczyna działać o jak przyjemnie jest :D
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 18:30
ja chyba sobie 1/8 wlasnie strzele tez :D co tam! raz sie zyje :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 18:30
nerwa, Wiem tylko ja takich leków nigdy nie brałam.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 11 gru 2013, 18:31
kurde ja coś innego przywale zaraz bede na orbicie z Wami :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio edytowano 11 gru 2013, 18:32 przez PJT, łącznie edytowano 1 raz
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 18:32
hania33, gorsze bierzesz :P
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 18:32
nerwa, wiem..paro .. :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 gru 2013, 18:33
nerwa, hehe dobre ja 1 mg trzepnołem w końcu waży się trochę
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 18:33
Ja mialam kuchnie myc..i tak myje.. :why:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 gru 2013, 18:34
teraz to możemy gadać o wszystkim :D
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 18:34
nerwosol-men, a Ty tego SR zarzuciles? ze po godzinie zaczelo dzialac? Bo ja mam normalne to w sumie po paru minutach juz czuje. Kurde 1 mg! to ja bym 2 tabletki musiala :)))))

Oooo ale juz czuje powoli w miesniach takie rozluznienie :)
kurdeee, jak ktos z boku to czyta :D banda ćpunów :P
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 11 gru 2013, 18:34
uwaga pierwszy w moim życiu xanax sr :) :D

-- 11 gru 2013, 17:35 --

nerwa, no tera bedzie mnie trzepać do rana
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 18:35
aaa i jeszcze jedno co do bezno. Nie wiem jak wy bierzecie, ale ja - pod jezyk!!! wtedy szybko dziala - lekarka mi tak polecila :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 8 gości

Przeskocz do