Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 07 gru 2013, 17:18
pika30, ja przeżywałam ten stres w tamtym tygodniu, ale nie będzie tak źle mówie Wam !
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 07 gru 2013, 17:19
Faraway ja mam łyknąć parogen na noc...pika30 taki mam zamiar...trudno co będzie to będzie leczyć się muszę,choć mam opory przed lekami...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 17:21
Faraway w tamtym tyg dopiero zaczynałaś brać? co bierzesz? ja bym chciała żeby ten lek szybko pozytywnie zadziałał, bo mam masę obowiązków, za tydzień muszę się wstawić z dzieckiem w szpitalu na chirurgi, no i mąż mnie niedługo zostawi jak tak dalej będę się zachowywać,

-- 07 gru 2013, 16:22 --

gosiulek a kto nie ma oporów przed lekami, wszyscy mamy :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 07 gru 2013, 17:49
jak tam :) ludzie pogada nadal dramat szybko do ciepełka wracać się chciało :)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 07 gru 2013, 18:37
pika30, ja w tamtym tyg przeszlam z xetanoru (czyli inaczej parogenu) i spamilanu na symfaxin i fluanxol... i tez stres był okropny
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 19:36
symfaxin to wnlafaksyna, jak się czujesz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 07 gru 2013, 19:40
pika30, 4 i 5 dzień niezbyt dobrze, spinało mi kark strasznie i wysztywniało mięśnie i serce mi waliło, ale lekarka mówiła że to nie od leku a po prostu lęki mi się nasiliły... a teraz powoli dochodzę do siebie i lęków nie mam, tyle, że serce jeszcze mi przybija mocniej
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 07 gru 2013, 19:44
Faraway, mozesz tak miec , gdyz od razu przestalas brac paroksetyne..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 19:47
kurde moja przyjaciółka bierze wenle już 1,5 roku i jest zachwycona :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 07 gru 2013, 19:48
Bylem na terapii, nie wiem czy dzis skrzystalem poniewaz cały czas snułem swoja opowieść. Przegadalem i malo usłyszalem. Prawda jest jednak taka, ze nie mam co zrobic z tym wolnym wieczorem. Po terapii czulem sie lepiej niz wczesniej, pojechalem do skepu zrobilem zakupy, wypile ten litr mleka i pojachalem na parking.
Umylem auto przykreciłem rejestracje wrocilem jestem spowrotem na forum. Wieczorkiem podjade pogadac z gosciem na parkinku, ale chcialbym dzis z wyskoczyc
do knajpki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 07 gru 2013, 19:49
pika30, nie sugeruj sie innymi.nie wkrecaj sobie , ok bedzie,, :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 07 gru 2013, 19:58
pika30 a czujesz coś po tym leku,który wzięłaś?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 07 gru 2013, 19:59
hania33, wiesz, że też wlasnie o tym od razu myślałam, że po prostu brakuje organizmowi paro i zaczął szaleć a symfaxin jeszcze dobrze nie zaczął działać w koncu musi się rozkręcić trochę...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez tosia_j 07 gru 2013, 20:01
wiecie ze boje sie ze mnie dzis znowu chwyci :(
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4467
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 12 gości

Przeskocz do