Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 18 lis 2013, 12:22
nerwa, no wlasnie po paro, jest teraz gorzej , jak zwiekszylam dawke..

-- 18 lis 2013, 12:22 --

wczesniej bylo ok na 20 mg..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez PJT 18 lis 2013, 12:23
moze sie jeszcze nie wkrecila, to caly uklad nerwowy musi zareagowac
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 18 lis 2013, 12:23
freda nawet nie wiesz jak schizowałam że to mam od krążenia.
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 18 lis 2013, 12:23
hania33, a Ty zwiekszalas bo lekarz kazał, tak? Kurde moze ta mniejsza byla dobra dla Ciebie? No ale najpewniej to po prostu te uboki znowu, az sie organizm nie przyzwyczai :-/ ehhh

Ja dzisiaj znowu zamierzam wyprobowac kombinacje "lęk + złość". Bo troche w weekend o tym poczytalam, i czesto uwazają, ze lęk to jest tłumiona lub nieuswiadomiona zlosc. Przemyslalam temat, doszlam do wniosku, ze ja zawsze jestem miła dla ludzi, prawie nigdy sie nie denerwuje na nikogo itd. Wiec moze cos w tym jest. A potwierdzal by to piątek, gdzie ta wywołana złość skasowała mi cały lęk i miałam super dzien.
Wiec dzisiaj bedzie drugi eksperymentlany dzień ;)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 18 lis 2013, 12:25
nerwa, tak lekarz kazal... :roll:

PJT, mozliwe , poczekam do 3 tyg. ktos pisal , ze tyle musial czekac..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

przez freda 18 lis 2013, 12:26
Enii, ja sobie wkręcałam SM- :mrgreen:

-- 18 lis 2013, 11:33 --

słoneczko się u mnie pokazało :yeah:
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 18 lis 2013, 12:44
freda, SM chyba kazdy nerwcowiec prawie sobie wkreca :)
Ale wiecie co... znam dziewczyne, ktora to naprawde ma - i powiem wam... kozysta z zycia wiecej chyba niż my wszyscy razem wzieci :D
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2013, 12:53
Prosze
MUFINKI CZEKOLADOWE Z BANANAMI:
Te proste megaczekoladowe muffinki to kolejna wariacja na temat sprawdzonej receptury autorstwa niezawodnej Nigelli Lawson, o którym mowa w przepisie na czekoladowe babeczki z miętą.

Przepis na dwanaście babeczek z formy silikonowej.

Składniki:

1¾ szklanki mąki

½ łyżeczki proszku do pieczenia

½ łyżeczki sody oczyszczonej

2 łyżki dobrej jakości kakao

½ szklanki cukru

2 jajka

1/3 szklanki oleju

¾ szklanki mleka

kilka kropelek aromatu waniliowego

1 banan (mogą być i 2, jeżeli babeczki pieczemy dla wyjątkowych wielbicieli bananów)



Piekarnik ustawiam na 180 stopni i pozwalam mu się rozgrzać.

Mieszam razem składniki suche: mąkę, proszek do pieczenia, sodę, kakao i cukier (jeśli mam trochę więcej czasu i mniejszego lenia – mąkę przesiewam – chociaż babeczki wychodzą świetnie i bez przesiewania). W osobnym naczyniu dokładnie roztrzepuję jajka z olejem, mlekiem i aromatem. Dorzucam pokrojonego na niegrube plasterki banana.

Wsypuję składniki suche do mokrych i ostrożnie łączę je ze sobą, mieszając tylko tyle, aby to co suche zostało mniej więcej oblepione tym co mokre. Im więcej przy tym zostanie w cieście grud, tym lepiej – babeczki będą puszystsze.

Przekładam ciasto do formy. Wstawiam do rozgrzanego piekarnika na 20 minut.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez patibell 18 lis 2013, 12:53
No właśnie ludzie z poważnymi chorobami fizycznymi żyją pełną piersią i czerpią ile się da ( oczywiście na ile pozwala im choroba) a nas ta wstrętna nerwica tak strasznie ogranicza.
Zjednoczone Stany Lękowe
Avatar użytkownika
Offline
Posty
199
Dołączył(a)
11 lut 2013, 10:47

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2013, 12:57
A ja jakas wylekniona juz po tym sklepie .... do dupy to!

-- 18 lis 2013, 12:58 --

Wlepie Wam moja notke na dzis z fb :

Stan mojego umysłu bywa tak różny, jak różne są dni, które przychodzą. Bywają dni dobre, ale bywają i złe, i te też muszę przyjąć za własne. Są dni, kiedy jestem z kamienia, czasem z żelaza, najczęściej, niestety ze szkła.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez lepszaja 18 lis 2013, 12:58
witajcie,

ja sobie wmawiałam SM, boreliozę a teraz zwalam na kręgosłup- za tydzień mam rezonans :evil:

mój psychiatra chciał się założyć, że mi nic nie wyjdzie.
Escitalopram actavis 1x10mg
Pramolan 1x10mg
Sulpiryd 2x50mg - do odstawki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:09
Lokalizacja
ZSL

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2013, 12:59
lepszaja, witaj serdecznie :) i pewnie psychiatra ma racje :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

przez Saraid 18 lis 2013, 13:02
lepszaja, pewnie to tylko nerwica ;) fajny wątek trzymajcie się dzielnie bez lęków .Obrazek
Saraid
Offline

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 18 lis 2013, 13:04
Saraid, Ty rowniez.. :D

-- 18 lis 2013, 13:04 --

nastroj mi dzis sie pogorszyl , teraz bede myslala , ze jestem lekooporna... :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości

Przeskocz do