Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 28 lis 2013, 15:48
Jesetm po wizyciu u psychiatry. Dobry życzliwy kontakt. Zaptyalem sie skad i mnie wynika ta cala nerwica a on powiedział, ze brakuje mi dobrych pozytywnych doświadczę w bliskościi innych relacjach i zrobiłem sie zbyt samodzielny we wszystkim to to generuje napięcia. Za bardzo samodzielny. Parogen mam całkiem odstawić, nie chcial mi nawet wypisać recepty. Ale ja mowie ze boje sie odsawic parogen o to jest ogolnie moj strach przed zmianami. A on na to, że on sie tych zmian nie boi i ze jak będziemy tak robic to obydwaj będziemy stali w miejscu. I ze odstawienie parogenu jest dla mnie bezpiecznie. W sumie dobrze sie czułem jadac samochodem po tej wizycie, ale wystarczyło wyjść i zrobić dwa kroki w stronę biura a juz opadły mnie cholerne napieica i cały nastój prysł. Z tym biurem to jest jakaś masakra, pamiętam ze kiedyś jak czułem sie lepiej to po wizycie u lekarza tez poszedłem do biura i od razy tylko zacząłem isc i od razu skoki. Ono mnie sle zle kojarzy chyba. Nie mogę sie doczekać aż stad pójdę. Na 17 mam grupową.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 15:49
Enii, ja tez sie bałam zawsze, ale widzisz do czego to doszlo :bezradny:
Poza tym, u mnie tu nic nie ma, ze dwa sklepy i tyle. Bida taka, a dalej nigdzie nie pojade przeciez :D
Normalnie robie zakupy w PL, ale teraz nie bede czekac, bo zima idzie, a mi ostatnio jakos nogi zmarzly i chcialam jakies inne buty wlasnie.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3829
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 16:03
nerwa, to faktycznie nie za wesoło
wieslawpas, alergie masz na biuro
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 16:12
ja tez mam alergie :( czekam juz tylko az chinczyk skonczy zadanie robic, i się zmywam...
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3829
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 16:16
nerwa, fajny masz przekrój mężczyzn :105:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 16:18
Enii, no mowilam - do wyboru, do koloru :D
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3829
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez tosia_j 28 lis 2013, 16:19
Czesc.
Zapoznaje sie z wami po troche :)
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4466
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 16:23
nerwa, może powinnam jednak odwiedzic Ciebie :mrgreen:
Tośka hej

-- 28 lis 2013, 16:24 --

nerwa, mi zawsze czasu brakuje :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 16:27
Enii, przyjezdzaj jak nic! Mowisz tylko jaka narodowosc, jaki wiek :) Ja mam tu cała baze danych z nimi to raz dwa Ci wyszukam co chcesz :P Mozesz nawet wybierac czy lewo czy praworeczny ;)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3829
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez tosia_j 28 lis 2013, 16:27
przy takich zmianach cisnienia i wietrze moj syn jest bardziej agresywny
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4466
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 16:28
nerwa, az mi się oczy zaświeciły :shock: :shock: Taka praca by mi sie przydała :105:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 16:31
Enii, co najlepsze, oni przychodza i wypelniaja ankiete o sobie i potem robią test wzroku. I w sumie moge ich zawsze wykluczyc. albo zostawic - wiec taka selekcja jest :D A ze tu politechnika, no to wiekszosc facetow... :105: :twisted:

Tośka, no jak wiatr jest, to mocno wplywa na samopoczucie :( U mnie dzisiaj troche lepiej, ale ostatnie dni tak wialo, ze odczuwalna byla chyba z -10. Ledwo sie na nogach utrzymywalam na ulicy jak zawiewalo.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3829
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez tosia_j 28 lis 2013, 16:33
tak....znowu jestem w rozpaczy bo chcial ugryzc kolegę w szkole....
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4466
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 16:39
nerwa, szczęściara z Ciebie :mrgreen:

-- 28 lis 2013, 16:39 --

Toska pisałas chyba gdzieś że syn jest niepełnosprawny, tak?
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Motocyklista, Purpurowy i 7 gości

Przeskocz do