Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 13:01
Ale bo w tej TV tak naprawde nic nie ma :) Mi to komputer jest niezbedny do zycia i jak to mam to niczego wiecej nie potrzebuje...
Seriale i filmy ogladalm na kompie - poczatkowo troche mi brakowalo roznych programow, ale jakos przywyklam.
Niedawno okazalo sie, ze i tak wszystko mozna bez problemu na necie obejrzec.

Chociaz tak jak napisalam, po takim czasie za granica, to tak wlaczam sobie czasem, zeby jakas telewizja sniadaniowa leciala czy cos - i fajnie jest :) Moze jak wroce do Polski to jednak kupie TV.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 13:10
nerwa, z roku na rok coraz gorszy chłam jest :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 13:12
no wlasnie.. ja to nie nadazam z serialami :))) tyle tego, ze az sobie rozpisalam na tablicy jakei do obejrzenia i ile odcinkow :P
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 13:14
ja tutaj oglądam trochę po niemiecku , ale nie ciagnie mnie do TV :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 13:14
nerwa, ja to juz zadnego nie ogladam
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 13:17
ja jak odkrylam na kinomaniaku, ze na bierzaco sa polskie seriale, to sie wciagnelam w kilka :)

Aaa przypomnialo mi sie - hania33, to cos dla nas :) Kiedys czytalam artykul, ze ogladanie seriali jest dobre, jak sie mieszka za granica daleko od wszystkich. Bo to daje poczucie, ze jest cos stalego, tacy bohaterowie ktorzy sa z nami :)) I czlowiek jak przez lata oglada jakis serial to juz ich zna dobrze i jak gdzies jest daleko, czy samotny czy cos, to wlaczy serial i czuje sie jak z takimi znajomymi :D
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 13:18
nerwa, tez oglądam na kinomaniaku :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez PJT 28 lis 2013, 13:21
ja ogladam tylko wiadomosci :P
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 13:24
PJT, Ja czasem tylko , poniewaz pozniej mnie nerwy biora..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez neon 28 lis 2013, 13:26
Ja bardzo lubiłem Must be the Music, Got to dance szkoda, że tak szybko doszli do finału. Lubie oglądać ugotowanych, panią Gessler, teraz męcze TVN style, bo jest tam sporo programów kulturowych :)
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 13:27
PJT, mnie wiadomośći dołuja strasznie

-- 28 lis 2013, 13:28 --

neon, dziękuje za linka :*
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

przez nerwa 28 lis 2013, 13:30
ja tez kuchenne rewolucje, Master Chefa :) czasem Kube Wojewodzkiego zarzuce, Dzien Dobry TVN w weekend,
a ostatnio wlaczylam z ciekawosci Warsaw shore - nie wiem czy slyszeliscie o tym, ale neizla masakra :shock: :shock: :shock:
Nie moglam uwierzyc, ze tacy ludzie w ogole istnieja :D
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 28 lis 2013, 13:30
wrocilam nie mialam ani pol leku w sklepie a bylo duzo ludzi , juz chyba z tej bezsilnosci
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 13:31
platek rozy, :yeah:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 11 gości

Przeskocz do