Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez PJT 26 lis 2013, 11:52
jak ktos mi poda solidne argumenty to zmienie na 5 posilkow dziennie.
ale sensowne
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 26 lis 2013, 11:52
platek rozy, ja ograniczam wszystko , babany jem , uwazam na zab.. :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2013, 11:52
taaa i milion kaw! :twisted:

-- 26 lis 2013, 11:53 --

PJT, zrob to dla platusia :P <macha_rzesami>
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez PJT 26 lis 2013, 11:53
kawy dzisiaj byly dwie
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2013, 11:53
hania33, ja musze bo slodyczy za duzo ostatnio ale to nie jest zdrowe, lepiej jak zjem owocka ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez PJT 26 lis 2013, 11:53
platek rozy napisał(a):
PJT, zrob to dla platusia :P <macha_rzesami>


jak podasz argumenty

-- 26 lis 2013, 11:54 --

jest Was trzy przkonajcie mnie ze to jest złe
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2013, 11:54
prosze o przepis na nogi kurczakowe bo wg mojego mi sie juz znudzuily a wlasnie je rozmrazam. :uklon:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 26 lis 2013, 11:54
platek rozy, to tak samo jak ja :mrgreen:

-- 26 lis 2013, 11:55 --

Mnie słodkie uspokaja
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2013, 11:55
PJT, ( o ) ( o ) voila ! argumenty :mrgreen:

-- 26 lis 2013, 11:56 --

Enii, no wlasnie ja tez od kiedy chopruje to jem slodkie i jem :bezradny:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 26 lis 2013, 11:56
Jesz jeden posiłek więc organizm bedzie robiła zapasy na pózniej co moze przyczynic sie do efektu jo-jo

-- 26 lis 2013, 11:57 --

zasuszysz sobie zołądek a to prowadzi do jego bóli
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez PJT 26 lis 2013, 11:57
moge tam swoim języczkiem :D ?
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2013, 11:57
o sluchaj Enii ona dobrze mowi :nono:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez PJT 26 lis 2013, 11:57
nie trzeba jeden mozna kilka
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2013, 11:58
PJT, jak zaczniesz jesc regularnie to nie tylko jezyczkiem :P hihihi
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do