Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 19 sty 2014, 20:49
Marcosm, Jak uda mi się zrobić to wrzucę coś :)
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 19 sty 2014, 20:50
platek rozy, Masz rację ! Miss forum to nie dla Ciebie, Ty powinnaś być Miss World 8)
Marcosm
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 19 sty 2014, 20:50
Nerwosul to jak wygraz to pijemy weźmie się taczki od mako i się dowiezie od neon taniej :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 19 sty 2014, 20:50
ta co to za tutył miss forum :) jeszcze zeby kasę dawali ;)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 19 sty 2014, 20:50
chłopaki dawać foty :yeah: :yeah:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 sty 2014, 20:51
Marcosm, :D :D :D bo sie zawstydz e ale tak serio to nie narzekam na swoj wyglad :mhm: na swoje lata nie wygaldam ---- geny :mrgreen:

-- 19 sty 2014, 20:51 --

amelia83, :D :D :D :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 19 sty 2014, 20:51
A ja jade do sklepu, zasiedzialem sie kurcze, nie chce sie ruszac, ale trzeba cos jeść.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 19 sty 2014, 20:52
amelia83, a ty na miss dawaj :) mądralo :)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 sty 2014, 20:53
wieslawpas, udanych zakupow :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 19 sty 2014, 20:53
nerwosol-men napisał(a):amelia83, a ty na miss dawaj :) mądralo :)


No włacha! :D
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 19 sty 2014, 20:54
nerwosol-men, nie, ja mam +20 kg wiecej niz powinnam pracuje nad tym i wtedy wrzuce foty jak bede szczuplejsza ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 19 sty 2014, 20:54
Wysyłam xD Ale jaja ;p
Marcosm
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 19 sty 2014, 20:54
neon, ja czekam jeszcze na twoja fote i juz wszytskich" naszych "chlopakow widzialam :105: :105: :105:

-- 19 sty 2014, 20:55 --

amelia83, mnie sie podobasz :105: :105: :105:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 19 sty 2014, 20:57
amelia83, dawaj siostra foty :P Zrobimy multi konta i każdy dostanie głos :mrgreen:
Marcosm
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do