Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 17 sty 2014, 16:08
platek rozy, zazwyczaj działają, jakoś po godzinie od wzięcia tabletki mija ból. Chyba że jest naprawdę źle, no to wtedy nie działają. Ale generalnie jest ok. Tylko że te tabletki są strasznie drogie, za 6 tabletek płacę około 69 zł

-- 17 sty 2014, 15:09 --

Paweł, dasz radę.
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 sty 2014, 16:15
nazywam się niewarto, o to faktycznie cena nie na moja kieszen terazniejsza :(

-- 17 sty 2014, 16:16 --

Ide na kijach pochodzic :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15824
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 17 sty 2014, 16:17
A ja siedze w pracy i dobrze sie czuje :great: Po 4 dniach męki!!!! Huraaa :)))
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 17 sty 2014, 16:19
nerwa, to super :smile:
platek rozy, miłego spaceru ;)
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Anna Maria 17 sty 2014, 16:21
nerwa, :great:

Witam ponownie.
Psiakom dałam już jeść. W piecu się pali. Teraz bym coś napisała :105: Czuję się bosko, taka spokojna :D
Anna Maria
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 17 sty 2014, 16:53
kasiątko, Nie ma to jak spokój w głowie :105: chociaż szaleństwo czasem też jest potrzebne :great:
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5794
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 17 sty 2014, 16:57
Jest i neon, mój czarny brat :mrgreen:
Marcosm
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 17 sty 2014, 16:59
ruszylem dzisiaj sprawy firmowe, z poczatku bylo ciezko sie zabrac za prace, ale juz dzis zarobilem pierwsza 100 zl. Troche mialem wytchnienia od tej nerwicy jak sie zajmowalem sprawami firmowymi. Jestem zestresowany bo wczoraj na noc zazylem ketler i myslalem ze mnie lek uspokoi, a tymczasem nie poczulem tego. No to sie zdenerwowałem. Mam dzis zaczac brac ten nowy lek i czuje sie podenerwowany. Przez te leki to same nerwy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 17 sty 2014, 17:08
hej wam :D

wieslawpas, jak tam solian?
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 17 sty 2014, 17:13
Marcosm, Elo, co tam słychać, dajesz radę?

wieslawpas, siema :)

Ahma, Hej:)
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5794
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 17 sty 2014, 17:13
wrocilam z e pacerku , teraz odpoczne i zabieram sie za czytanie ... Ahma, Marcosm, :******
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15824
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 17 sty 2014, 17:15
jaki grzeczny avatar ;)
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 17 sty 2014, 17:16
neon, trzeba dawać, świat jest zbyt skurwiały aby zataczać się w nim, tak więc jedziemy do przodu :) A co tam u Ciebie wirtualny przyjacielu?

platek rozy, co nie wejdę to nowy avatar ;p Pokaż w końcu wszystkie swoje twarze ;)
Marcosm
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 17 sty 2014, 17:19
Marcosm, Cała na przód, chociaż ja lubie sobie pie*****ć na dupe :D
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5794
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do