Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 16 sty 2014, 08:01
nerwosol-men, Marcin2013, comatom, hej :D

-- 16 sty 2014, 08:07 --

Mi znów palce mrowią :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6112
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

przez comatom 16 sty 2014, 08:10
Wyspani?
comatom
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 16 sty 2014, 08:14
comatom, nie :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6112
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

przez comatom 16 sty 2014, 08:16
Ja usnąłem po 3-obudzilem sie o 6-a niedługo wychodzę do pracy :smile:
comatom
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 16 sty 2014, 09:04
Marcin2013, nerwosol-men, Enii, comatom[/b], Cześć :D tradycyjnie miłego dnia życzę. Ja dzisiaj wyspany choc nie spałem za wiele. dzisiaj załatwaim karnet na basen :great:
bóg dał, bóg zabrał.
Avatar użytkownika
Offline
I Mister Forum
Posty
7445
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

przez comatom 16 sty 2014, 09:28
neon, GRATULUJE BASENU!! ja tez musze sie zabrac za siebie- :D
udanego dnia wszystkim- z usmiechem i bez lęku :D

1etap rzucam dzis fajki oby mi sie udało bo mam juz dosc tego syfu
comatom
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 16 sty 2014, 09:39
comatom,Dzięki, Ja rzuciłem jakieś dwa lata temu, długo odczuwałem efekt 'odstawienne", moze nasilić się także złe samopoczucie, ale polecam i życze powodzenia w rzucaniu pecika.
bóg dał, bóg zabrał.
Avatar użytkownika
Offline
I Mister Forum
Posty
7445
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 16 sty 2014, 09:42
hej Wam!Wczoraj byłam na terapii...myślałam,że nie wysiedzę tak mnie wszystko bolało...stawy,głowa...dziś idę znowu...a od rana mnie dusi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 16 sty 2014, 09:43
Enii, neon, comatom, :****** witajcie :)

Obrazekmilego dnia:)

-- 16 sty 2014, 09:44 --

gosiulek, :***** Kochana ale jak wrazenie po?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15956
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 16 sty 2014, 09:47
płatku w trakcie i po zawsze jest lepiej,ale wczoraj źle się czułam...chyba przez pogodę i ledwo tam siedziałam...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 16 sty 2014, 09:47
gosiulek, Hej, może to przez uwalniane napięcia?

platek rozy, Cześć, dziękuję za kawkę, jak plany na dzisiaj?
bóg dał, bóg zabrał.
Avatar użytkownika
Offline
I Mister Forum
Posty
7445
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

przez comatom 16 sty 2014, 09:47
platek rozy, dzieki neon, zazywałes cos moze jakies plastry?
comatom
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 16 sty 2014, 09:48
podobno mam strasznie napięte mięśnie bo nawet mnie oglądała :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

przez comatom 16 sty 2014, 09:49
gosiulek, hej
comatom
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do