Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 15 sty 2014, 21:09
Witajcie, dzis samopoczucie marne, wizyta u lekarza psychiatry tez wypadla kiepsko, sam stwierdzil ze stan jest kiepski, no ale jaki ma byc po leczeniu maloskutecznym lekiem coaxil przez pol roku... i upirreniu sie przez lekarza zeby ten lek brac mimio tego ze sie skaryrzlem, że wciąż mam objawy. Mam teraz nowy zestaw leków. Mam nadzieje ze mi pomoże.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 21:13
wieslawpas, co dostales?:)))
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez khaleesi 15 sty 2014, 21:16
wieslawpas, witaj ;) oby zaskutkowały te nowe leki.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 15 sty 2014, 21:17
khaleesi, :papa:
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 15 sty 2014, 21:19
khaleesi, hejo :D
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 sty 2014, 21:22
Witam kobity buziaki część wiesiek sulpiryt mnie uspokaja czuje się taki wyluzowany

-- 15 sty 2014, 21:24 --

Płatek podzieliłem zabij mnie mi się już nie chce żyć :(

-- 15 sty 2014, 21:27 --

Nie wiem jak zabić smutek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 21:29
Marcin2013, a czemu Ci sie zyc odechcialo? ja tez mialam dwa takie dni ale wstalam i umalowam rzesy z mysla ze jednak trzeba znow wyjsc z domu anie sie zabijac.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 15 sty 2014, 21:30
Nie chce pisac na forum co dostalem bo ludzie zaczna sie do tego odnosic, a ja sie jeszcze zasugeruje i po co mi to.

-- 15 sty 2014, 21:31 --

Napisze po paru dniach brania. W kazdym razie ktos z tego watku to bierze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 21:31
wieslawpas, ok rozumiem . To trzymam kciukaski :) :great: :great: :great:

-- 15 sty 2014, 21:32 --

wieslawpas, widzisz mnie mobek tez nie pomogl a bralam od konca wrzesnia...
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 15 sty 2014, 21:32
wieslawpas, rozumiem ;)

Moja wiedza o lekach na szczescie jest bardzo ograniczona :mrgreen:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 sty 2014, 21:34
Nie no zobaczę jutro już nie mam czym płakać nie mam siły na nic głowa mnie boli :( dobra nie zanudzam was buski ja idę się wyszczec
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 15 sty 2014, 21:34
platek rozy, to tak samo jak ja ten coaxil. Ja zaczynam ten nowy lek od jutra i dzis zażyje nowy na sen. Moze ja temu psychiatrze za duzo negatywnych rzeczy opowiadam...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 21:39
wieslawpas, ale mowisz jak sie czujesz to jak sie zle czujesz to przeciez nie powiesz ze dobrze:)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 15 sty 2014, 21:40
wieslawpas, 3mam kciuki
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 12 gości

Przeskocz do